MuscleMeat

Proteïne shake of Whey shake? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by jamesz


??? wordt de whey langzamer opgenomen doordat je het met ijs mengt ofzo??? die paar scheppen whey blijven toch nog steeds snelle eiwitten?

Probeer je whey gewoon altijd met water te nemen, en verder niks. Wil je het perse vertragen, doe dan dan in combi met caseinaat. Als je gewoon een langzeme opname wilt, neem dan caseinaat...

vermijd soja!!! Dat heeft oa een negatieve werking op de eiwitsynthese. (verder is het ook niet gezond!)
 
Originally posted by Robin
vermijd soja!!! Dat heeft oa een negatieve werking op de eiwitsynthese. (verder is het ook niet gezond!)

niet gezond???
d8 eerder dat melk niet gezond was voor mensen die aanleg hebben voor suikerziekte, met name kinderen...

dat heb ik nl. meerdere malen in de krant en op tv gezien dat er wetenschappelijk onderzoek naar werd gedaan, maar soja??
 
Originally posted by Robin


Probeer je whey gewoon altijd met water te nemen, en verder niks. Wil je het perse vertragen, doe dan dan in combi met caseinaat. Als je gewoon een langzeme opname wilt, neem dan caseinaat...

wat ik eigenlijk bedoelde is dit:

er wordt een aantal posts terug gezegd dat de maaltijd na je whey-shakie het beste kan bestaan uit trage eiwitten en snelle kh. als voorbeeld wordt dan gegeven :
een home made WG met melk, bananen, ijs en paar scheppen whey.

dit is dus een voorbeeld van snelle kh en trage eiwitten ???
de whey wordt toch niet zoveel langzamer opgenomen in deze mix ???
 
Gewoon rijst met kip naar je training eten. Heb je koolhydraten en eiwitten. Mensen willen vaak te veel met shakes. Je kan ook veel uit je voeding halen.
Ik eet 400 gram eiwit uit (vast)voedsel en 85 gram uit shake. Dus ruim 80% uit voeding.
 
Originally posted by richard
Gewoon rijst met kip naar je training eten. Heb je koolhydraten en eiwitten. Mensen willen vaak te veel met shakes. Je kan ook veel uit je voeding halen.
Ik eet 400 gram eiwit uit (vast)voedsel en 85 gram uit shake. Dus ruim 80% uit voeding.

En zo hoort het!
 
Originally posted by jamesz


wat ik eigenlijk bedoelde is dit:

er wordt een aantal posts terug gezegd dat de maaltijd na je whey-shakie het beste kan bestaan uit trage eiwitten en snelle kh. als voorbeeld wordt dan gegeven :
een home made WG met melk, bananen, ijs en paar scheppen whey.

dit is dus een voorbeeld van snelle kh en trage eiwitten ???
de whey wordt toch niet zoveel langzamer opgenomen in deze mix ???

Toch wel, casseine vormt een vlokkerig stremsel in de maag wat het whey eiwit verplicht trager de maag te verlaten.
Bovendien is dit een weihtgainer shake wat inhoud dat je daarna nog een maaltijd eet die lager op de GI staat, het is eigenlijk de tussen maaltijd voor mij tussen de whey/dextrose en de kip en frieten :)
 
ok! wel langzame opname door de mix dus :thumb:
 
Gisteren shake gehaald nu afw8en hoe het gaat ;)
 
bump is epic
 
Back
Naar boven