MuscleMeat

proteine shake

Bezoekers in dit topic

powerfreak

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2010
Berichten
10
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
65kg
Vetpercentage
11%
Hey

kben ongeveer een onderhalf jaartje aan het trainen. Nu dat er 2 maanden vakantie aankomen ben ik van plan om 2 maand serieus door te gaan trainen.

Ik ben van plan om deze 2 maanden proteine shakes te nemen, maar ik had nog een aantal vraagjes:

- Hoeveel Proteine shakes mag ik per week nemen? Mag dat elke dag?
- Is het schadelijk voor je lichaam?
 
Hey

kben ongeveer een onderhalf jaartje aan het trainen. Nu dat er 2 maanden vakantie aankomen ben ik van plan om 2 maand serieus door te gaan trainen.

Ik ben van plan om deze 2 maanden proteine shakes te nemen, maar ik had nog een aantal vraagjes:

- Hoeveel Proteine shakes mag ik per week nemen? Mag dat elke dag?
- Is het schadelijk voor je lichaam?

betere vraag is, heb je een goed voedings-schema ?
anders kan je beter 1 gaan maken, ga je zoveel meer uithalen dan supplementen.

en om op je vraag terug te komen,
het zijn gewoon eiwitten die in de voeding terug te vinden zijn, dus behalve als je eten schadelijk is voor je lichaam, waarom zouden shakes dan schadelijk zijn
 
Ik zou er mee uitkijken
het is wel zwaar spul en het kan je gezondheid echt aantasten
 
Ik zou er mee uitkijken
het is wel zwaar spul en het kan je gezondheid echt aantasten

Dat noemen we dus sarcasme op DBB :p
de leverancier/producent van die proteine shakes waar je het over hebt, raadt meestal 1-3 shakes per dag aan..
Bezoek onze sponsors voor meer informatie :cool:
 
Goede voeding is het belangrijkste. Zoek je een proteïne shake die goede eiwitten uit voeding het beste imiteert neem dan protein6 van bodylab. Zoek je een dito goede weightgainer neem dan rice&protein van voornoemd merk.
 
kben bezig met een voedingsschema te maken... zal dit later ook nog wel eens posten!

als je spreekt van 1 - 3 shakes per dag, welke mengverhouding gebruik je dan? zijn dat 3 shakes van een halve liter? minder/meer?
 
1 shake = 1 schepje(soms 2 hangt af van de verhouding maar staat duidelijk vermeld op de pot) + bepaalde hoeveelheid water die je zelf kiest.

meestal is dit 300ml ofzo :cool:
 
thnx!!
 
Back
Naar boven