MuscleMeat

Proteïne shakes en "pukkels" ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
204
Waardering
0
Ik heb een keer 2 weken proteïne shakes gehad elke keer na het trainen en op niet trainings dagen sochtends als eerste op nuchtere maag.
Echter kreeg ik ineens allemaal pukkels.
Ik ben na 2 weken mee gestopt en een maand daarna verdwenen de pukkels langzamerhand wel weer. Nu dus geen proteïne shakes meer en ook geen pukkels.
Maar hoe kan dit? Deed ik het verkeerd? Of misschien teveel?
Ik deed 1 maatschep in 0,3 liter melk. :scratch:
 
ik heb wel van meerdere mensen gehoord die hier overgevoelig voor zijn, echter zijn er ook mensen die dit bij alle zuivelprodukten hebben.
maar het is dus wel een bekend verhaal: Proteine & Pukkels
 
Shit. Das wel minder.
Ik kreeg namelijk rare dingen naar me hoofd geslingerd.
Ik ben namelijk in een zeer korte tijd zichtbaar gegroeid. En sommige kwamen dus ook met de vraag of ik aan de AAS zat/zit maar ja dat gebruik ik dus niet hehe.

Maar goed ff om op het onderwerp te blijven.
Ik heb ook gehoord als je een teveel aan proteïnes binnen krijgt dat je dan pukkels krijgt.
 
Pukkels

Als je zink erbij slikt schijnt het dat je stikstofbalans weer goed gaat staan en je geen pukkels meer krijgt.
 
Als je veel water drinkt dan zou minder last van puisten moeten krijgen dan.

In het begin kreeg ik ook puisten van meer eiwitten maar toen ik meer water (3L) ging drinken verdween dit.
 
Bwah, tzal toch ook genetisch bepaald zijn ofzo hoor... Ik heb pukkelaanleg wegens nog einde puber maar ondanks de massale eiwitconsumptie zijn ze toch bijna weg.
Best wel goed, mensen denken anders te gemakkelijk dat je aan de AS zit :D
 
Tsja uhmmm het werd bijna meer dan in me pubertijd. Het was niet meer normaal ik zat er helemaal onder ineens.
ennuh mijn pubertijd was over (tenminste die pukkels :D) toen ik een jaar of 16 was :)
 
uhmm ik zal me maar eens een keer wassen dan :p
Nee maar zondergekheid, dat van dat water dat wist ik nog niet. Ik drink teveel sinaas IPV water dus dit kan een uitkomst zijn :D
Thanks 4 the tips! :)
 
Kan het misschien ook niet liggen aan de shakes die je nam, dat het niet zo'n kwalitatief goed product is.
Ik zelf heb vroeger ook wat last gehad van acne, is tegenwoordig gelukkig minder, maar als ik mijn proteine shake neem (60gram) van Labrada pro V60 dan krijg ik daar niet meer acne van.

Ook als je daaar veel last van hebt kun je bij je huisarts een reinigingslotion halen, Eryderm heet het geloof ik werkt best goed.

Mazzel Gunter
 
Re: Pukkels

Originally posted by Bodyman
Als je zink erbij slikt schijnt het dat je stikstofbalans weer goed gaat staan en je geen pukkels meer krijgt.

Heft er niks mee te maken. Het doet weinig of zelfs niks met je stikstof balans. Het is toch juist ook de bedoeling dat die omhoog gaat door de eiwitten!! Lekker stom om dan zink te nemen als het er weer 'normaal' van wordt.

Zink reinigt je bloed...dat is de verklaring.
 
Als een eiwit shake (of WG) minder van kwaliteit is, dn kanje het ook hebben. Er zitten dan bepaalde vulstoffen in waarop je behoorlijk kan reageren in de vorm van acne...
 
wat is de opinie over pukkels en de whey van j-tech?
 
Ja ik denk dat het aan de kwaliteit ligt.
Dit was een goedkoop product (merkloos) bij me sport school gehaald. Zat gewoon in een zak en er zat ook een klein gaatje in $@%^&* Dus koop dat daar niet meer.
Ze hebben ook wel merk spul, misschien dat ik dat maar eens probeer.
 
Ik zie nogal vaak op trainen van die gasten waar hun rug en arm helemaal vol zit met die pukkels.. Kan toch niet alleen van de eiwitjes komen ? Zelf helemaal geen last van ..
 
Originally posted by exarchos
wat is de opinie over pukkels en de whey van j-tech?

Totaal geen last van. En ik ben er erg gevoelig voor moet ik zeggen. Als je snel last hebt van acne, dan zo ik ook varkensvlees gaan skippen als ik jou was. Met de J-Tech producten heb ik nog nergens last van gehad. Heb voor ik J-TEch had hier wel elende mee gehad met bepaalde merken...
 
had er zelf last van bij m double you en dan vooral bij de trage eiwitten.

Temoe lawak kan ook goed helpen.
 
Heb er ook last van. :(
 
Ik heb er zelf geen last van, maar ik hoor het ook vaker. Welk product gebruik je? Ik gebruik Hard Body van American Sports. Besteld bij Vitamins Direct, heb alleen nog banaan geprobeerd en die was wel erg lekker. Maar ik betwijfel eerlijk gezegd dat het aan het product ligt. Ik denk dat het eerder aan de hoeveelheid en verhouding ligt. Ik gebruik ongeveer 20 gram op 350 ml melk.
Succes!
 
Ik heb er zelf geen last van, maar ik hoor het ook vaker. Welk product gebruik je? Ik gebruik Hard Body van American Sports. Besteld bij Vitamins Direct, heb alleen nog banaan geprobeerd en die was wel erg lekker. Maar ik betwijfel eerlijk gezegd dat het aan het product ligt. Ik denk dat het eerder aan de hoeveelheid en verhouding ligt. Ik gebruik ongeveer 20 gram op 350 ml melk.
Succes!

check de datum eens vriend
 
heb ik ook last van maarja zit er niet mee pukkels is ook massa :roflol:
 
Back
Naar boven