MuscleMeat

Proteine Shakes. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lekker veel bier drinken zal ook best helpen voor die grotere tieten :)
 
tja elk voordeel heb zijn nadeel :D
 
Van shakes gaan je tieten groeien . Wahahaha . Moet niet gekker worden .
Serieus . Je kan perfect zonder shakes behalen wat jij wil op die borsten na dan .
Stel een goed voedingsschema op en laat het controleren door enkel van onze forumleden .
Train je hele lichaam maar focus vooral op de squat en de lunges . Hier krijg je echt een heerlijk mooie ronde kont van .
 
Hallo,

Het klinkt misschien beetje raar maar ik wil beginnen met proteine of whey shakes te drinken zodat mijn borsten billen en benen groeien ik hoorde dat als je deze 3 keer per week drinkt en erbij traint je een hele mooie lichaam krijgt.
Mijn probleem is in ben 20 1.75 en heb superlange dunne benen. Klein beetje een kont door mijn afkomst en hele kleine tieten.
Misschien zou iemand mij hiermee kunnen helpen of het wel echt zin heeft om geld te spenderen aan shakes. Want als het werkt doe ik het graag.

Groetjes
eiwitshakes zijn niks meer dan het eiwit wat ook in je melk en andere zuivel zit, maar dan in poedervorm. verwacht er dus niks magisch van.

het belangrijkste is een goed trainingsschema en een goede training.


moet ik zoveel shakes drinken? hahahaha
oke... nee is goed:) dank je wel:)
en als ik eruitzie als een opgehoopte bodybuildster (no offence) kom ik je wel halen he want ik wil me natuurlijke mooie rondigen weer terug niet een gespierde blok worden...
zoals ik al zei, shakes zijn niks magisch maar gewoon eiwit uit zuivel. je zult dus echt niet van de een op de andere dag een hulk worden, zoiets gaat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langzaam en met kleine stappen.
 
Als je grotere borsten wilt zal je moeten aankomen. Borst weefsel bestaat voornamelijk uit vet. Als je een grotere strakkere kont wilt moet je die kei hard trainen. Ga maar in de sportschool vragen hoe dat moet....
Dus als je een beetje wilt aankomen kan je dat idd doen met wat shakes te nemen verspreid over de dag. Moet je iemand anders vragen welke proteiine daarvoor goed is.
 
3 jaar geleden: begonnen met goed sporten en whey.....75B
14-08-08: optimaal sporten, goede voeding en whey.......75B

Hmmmm..... nope, same same ;)
 
Hahaha, idd dit kan gewoon niet waar zijn. Je tieten die zullen groeien door shakes te drinken :roflol:

Goverdomme zeg...ik drink me de tering aan shakes en ja m'n kont en benen zijn wel gegroeid, maar m'n tieten blijven wat achter! Als je erachter bent van welke shake je tieten groeien, hoor ik het graag ASAP! :D
 
hallo ff voor de duidelijkheid met me borsten bedoelde ik dat ik ze gewoon strakker en voller wilde hebben.. anyways.. t ging me meer om me benen en billen en ik heb genoeg info gekregen want de helft van de mensen gaan er niet eens serieus op in dus ik denk dat t zo wel genoeg is..
bedankt he iedereen die me serieuze tips heeft gegeven:).
 
Goverdomme zeg...ik drink me de tering aan shakes en ja m'n kont en benen zijn wel gegroeid, maar m'n tieten blijven wat achter! Als je erachter bent van welke shake je tieten groeien, hoor ik het graag ASAP! :D

:laugh:

:zuip: = :titty:
 
soms als je in een vreemd gebied bent en je kent de weg niet...vraag je aan een voorbij ganger..meneer of mevrouw zou ik u een vraag mogen stellen.. ik moet naar die en die plaats hoe zou ik daar kunnen komen

vaak leggen ze je uit of ze weten het zelf niet.. maar die meneer of mevrouw gaat niet zeggen "hey wat verwacht je van me ik ben geen gids ofzo.

Ik denk niet meer dat Shadya hierop gaat reageren. Er zijn maar een x aantal reactie die wat serieus zijn. If somebody has a question even if its so simple.. just try and help that person. Hoef tog geen hele circus topic te worden if you know what i mean
 
soms als je in een vreemd gebied bent en je kent de weg niet...vraag je aan een voorbij ganger..meneer of mevrouw zou ik u een vraag mogen stellen.. ik moet naar die en die plaats hoe zou ik daar kunnen komen

vaak leggen ze je uit of ze weten het zelf niet.. maar die meneer of mevrouw gaat niet zeggen "hey wat verwacht je van me ik ben geen gids ofzo.

Ik denk niet meer dat Shadya hierop gaat reageren. Er zijn maar een x aantal reactie die wat serieus zijn. If somebody has a question even if its so simple.. just try and help that person. Hoef tog geen hele circus topic te worden if you know what i mean

je hebt gelijk maar we mogen toch ook een beetje lol hebben.
:p
 
tuurlijk mag je lol hebben =)
maar niet lol gaan maken om iemands vraag tog
 
Ach joh maak je geen zorgen hoor ik trek me niet veel van dat soort mensen aan die alleen maar domme smileys kunnen sture..
Misschien is t inderdaad ook beetje een rare vraag maar ik heb liever zekerheid voordat ik allerlei troep in mijn lichaam gooi..
Maar wel bedankt dat je voor me opkwam dave:)

Kijk uit, dave is een player.
 
Het klopt dat als je meer eet je overal aan zal komen dus ook bij je borsten.
Zoals al geschreven is bestaat een deel van je borsten uit vet en daarom zullen je borsten wel iets kunnen groeien. Een nadeel is natuurlijk wel dat alles groeit als je vetter wordt dus ook je buik en kont en dijen.
Ik weet natuurlijk niet wat voor cupmaat je nu hebt maar in het algemeen als je hard traint dan zal je zelfs iets kleiner kunnen worden qua cupmaat, als je stevigere billen en benen wil hebben dan moet je gewoon hard trainen (squaten, lunges, Je kan ook borstspier oefeningen doen om je borsten te verstevigen maar daar zullen ze niet groter van worden. Die shakes zijn in ieder geval gemaakt om gewicht te winnen (ik neem aan dat je het over een weightgainer hebt) of om je spieren te laten herstellen (whey eiwitten)
Ik vrees dus dat je niet zomaar wat shakes moet gaan drinken om een beter figuur te krijgen, dat kan alleen in sprookjes en op TV. Een mooi lichaam krijg je maar op 1 manier. Trainen in combinatie met rust en de juiste voeding.
Als je daar interesse in hebt dan zit je op de juiste site. Wil je zonder inspanning een mooi lichaam krijgen dan moet je naar een plastisch chirurg. Ik zou voor het eerste gaan en dan kan je hier genoeg info krijgen om te slagen
Succes met je doel
 
zeker :D ben trots op je :kiss:
 
Back
Naar boven