AndroidHealthClinic

proteine shakes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wimmos

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
3 aug 2005
Berichten
7.329
Waardering
197
Hallo allemaal,

Ik probeer wat extra gewicht (lean weight) aan te komen, dus niet gwn door vette dingen te eten, maar vooral voor de opbouw van spieren..
Ik zou graag mijn dagelijkse proteine-inname vergroten, en zocht op internet al een paar producten op, maar er zijn er zoveel om uit te kiezen...

Kunnen jullie me vertellen wat de beste producten zijn (vooral prijs/kwaliteitsgewijs) ? Ik heb gehoord dat "designer whey" wel goed is, maar redelijk duur. Reviews?

Ter verduidelijking: ik ben geen bodybuilder en slechts een 5tal uur per week bezig met trainen, dus ik heb geen supermiddel nodig.
 
Goede producten zijn kip, kwark, vis en eieren. Perfecte producten en niet al te duur.

Kijk eens op www.xxlnutrition.nl daar is van alles te vinden. Van gewone Whey tot Profi Whey Mass..

PS, wij trainen ook niet veel meer dan 5 uur per week.. ;)
 
5 a 6 keer per dag goed eten.
 
The rebel zei:
Lean Gainer lijkt mij wel geschikt voor jou.

ja, ware het niet dat ik absoluut niet content ben van nutriplaza. 1 maal besteld, nooit mijn producten gekregen terwijl alles netjes betaald was. Mail gestuurd. ze gingen het opsturen; nooit meer iets van gehoord...

leve xxlnutrition als het daarop aankomt. nooit problemen mee.
 
Zoek ik niet best iets met zoveel mogelijk proteine per 100 gram? Of moet ik nog naar veel andere dingen kijken?

Heb ook gezocht naar kwark vandaag, maar vond tot hiertoe enkel rijstpap.. is er een synoniem voor kwark, of een Vlaams woord dat gebruikt kan worden, want kwark is blijkbaar hollands ???
 
Lean weight aankomen is niet zozeer een kwestie van simpelweg meer eiwitten binnen krijgen, maar ervoor zorgen dat je buiten eiwitten ook de goede vetten (onverzadigd) en complexe koolhydraten binnenkrijgt.
Verder kom je alleen maar aan door iets meer calorieen binnen te krijgen dan je verbrandt.

Maar goed. Wanneer je denkt een supplement nodig te hebben, kun je het beste kiezen voor snel eiwit (whey) of - als je knaken over hebt - essentiele aminozuren of BCAA's.
 
wimmos zei:
Zoek ik niet best iets met zoveel mogelijk proteine per 100 gram? Of moet ik nog naar veel andere dingen kijken?

Heb ook gezocht naar kwark vandaag, maar vond tot hiertoe enkel rijstpap.. is er een synoniem voor kwark, of een Vlaams woord dat gebruikt kan worden, want kwark is blijkbaar hollands ???

Kwark = platte kaas ( best magere nemen) In de Aldi hebben ze goede van Milsana
 
Bedankt voor dat van kwark uit te leggen, kga er direct om :)

Toen ik het had over zoveel mogelijk proteinen bedoelde ik dit in het supplement whey, niet in het algemeen. Zo heb ik supplementen gezien met 80 gram proteinen op 100 gram, maar andere met 65gram. Er zijn zoveel soorten dat ik echt niet weet wat te kiezen.. Betekent het dan dat ze bijna allemaal gelijkwaardig zijn?
 
Ik zou om het niet te moeilijk te maken kiezen voor de ' grote hoeveelheid merken' wat betekend dat je ongeveer 70- 90 euro's kwijt bent voor 5 kilo....
Zorg gewoon dat je whey minimaal; een 70-75 pure eiwitten per 100 gram poeder bezit....

XXl- nutrition ( Helmond) is inderdaad genoemd en een goed product.... naar ik begrepen heb.... 80- 84 gram eiwitten per 100 gram...

Maar bijv; bodylab is ook goed, maar anders goed dan bijv; XXL....
is wat minder eiwitten per 100 gram.... en bevat aspartaan, wat wanneer er grote hoeveelheden worden geconsumeerd niet echt goed ( zou) zijn...

Verder zijn er een aantal die dit merk minder vinden omdat er ook een beetje een langzamer eiwit inzit....


Verder heb je ook nog het merk perfect protein.... geloof 5 kilo voor 85 euro's ?

Maar goed overweeg de voor en tegens en maak je keuze...

Verder kun je om het nog goedkoper te doen uit Amerika bestellen op 1fast400 ..... Merk ON want dan betaal je een 40 euro voor 4,5 kilo....

Maar let op de verzendkosten, aanslagen etc.... dit kan ooit tegenvallen...

Ik persoonlijk ga een beetje op 'grote-hoeveelheids-aanbiedingen'af....

Verder welke smaak prefereer je? Daar kun je ook naar kijken....

Let dus in zijn geheel op; prijs-kwaliteit- aantal vetten per 100 gram- aantal pure proteine per 100 gram- in hoeverre is het alleen maar whey- smaak- mixt het goed etc....



Succes ! :p
 
XXL heeft inderdaad 80 gram eiwit per 100 gram whey. Over het algemeen is het de keuze of je veel wilt betalen voor goed product of matig voor matig product.
 
Back
Naar boven