AndroidHealthClinic

Proteïnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee hoef je niet te drinken. Haal voldoende eiwitten (proteinen) uit je voeding en je zal je spieren redelijk kunnen behouden, hoewel ik betwijfel of je die hebt.

Succes:thumb:
 
Er zal niet denderend veel spier bij zijn gekomen in 3 maanden.. Shakes zijn gewoon eiwitten..kun je ook gewoon uit normaal voedsel halen.. Is geen wondermiddel, gewoon goed boven eten.je zou toch moeten blijven trainen als je je spieren wil behouden.

In b4 trolls
 
Trainen maak je gewoon tijd voor. Klaar. Als je dat al niet kan kun je het wel vergeten.

Om toch een antwoord te geven op je vraag:
Je bent dus van plan om minstens een jaar lang proteïne shakes te drinken en niet te trainen en je hoopt dat je dan kunt behouden wat je nu gedaan hebt?
 
''Mijn zorg is dus dat hetgeen waar ik 2 maand (bijna 3) iedere dag mee bezig ben geweest, plots verdwijnt. ''

:roflol:
 
1 gram proteïne per kilo lichaamsgewicht per dag is voldoende om te zorgen dat je lichaam je spieren niet verbrand.
Als je veel eet krijg je dat wel binnen.
Dus nee, zonder shakes zullen je spieren niet sneller verdwijnen dan met shakes
 
Ok heel wat comments vind ik gewoon triest.
Ik ben misschien maar 15 maar daarvoor moet je me nog niet afbreken ;)
Ik kom rap spieren bij en had ervoor al wat spieren, sinds ik altijd al een sporter geweest ben, dus ja ik heb wel degelijk spieren.

En ook iemand die zei dat ik tijd moest maken of ervoor werken.
Denk na voor je reageert aub, zoals ik al zei voetbal ik en ben ik daar vrijwel iedere dag mee bezig en met schoolwerk erbij heb ik geen tijd om naar fitness te gaan. Jou comment lijkt precies alsof ik lui ben en er niks voor over heb. Maar ik ben dus wel degelijk nog eidere dag aan het sporten dan. Dus daardoor dacht ik dat proteïne shakes misschien wel nog helpten ;)

En mijn conclusie, uit de enkele nuttige posts is dus: Héél goed eten, en met m'n voetbal erbij blijf ik in vorm?
 
Ik helpte, jij helpte, wij helpten?
 
Ik helpte, jij helpte, wij helpten?

1. Hou er rekening mee dat ik van België afkomstig ben en dat het bovenstaande in mijn ogen wél correct is.
2. Indien je echt niks nuttig te zeggen hebt, zou ik u willen verzoeken om niet meer op mijn post te reageren. Want geen enkele reactie afkomstig zijnde u, is relevant tot mijn vraag.
3. Je bent 1m65 :o ik urineer op je hoofd.
 
1. Hou er rekening mee dat ik van België afkomstig ben en dat het bovenstaande in mijn ogen wél correct is.
2. Indien je echt niks nuttig te zeggen hebt, zou ik u willen verzoeken om niet meer op mijn post te reageren. Want geen enkele reactie afkomstig zijnde u, is relevant tot mijn vraag.
3. Je bent 1m65 :o ik urineer op je hoofd.
Ga nou maar je wonder shakes drinken, kleuter :roflol: Wil je het echt weten? Als je toch niet traint hoef je ook geen whey te nemen. Ga trainen of vergeet heel het idee van ''fitness''.
 
Laatst bewerkt:
Dat adviseer je mij? Doe jij dat maar eens en ga naar de gym, gespierde man.
 
+ Jij hoeft me geen advies meer te geven. Bedankt.
 
Helpte ik je niet goed genoeg?
 
f'zer
 
Laatst bewerkt:
Ok dit is dus de laatste keer dat ik op jou inga. Mijn vader was bodybuilder, en is daar zelf nu nog mee bezig. Hij is heel extreem maar ik wil er gewoon goed uitzien, wat me best lukt. Ik denk dat ik zo rap spieren kweek doordat ik zijn genen heb, je hebt altijd mensen die meer moeite moeten doen om spieren bij te kweken. Ik heb vorig jaar heel het jaar lang gefitnessed, dus mijn mass zit zowieso wel goed, maar pas deze zomer heb ik echt intensief getrained en nu er héél duidelijk resultaat te zien is. Wil ik dat gewoon even behouden. Maar zoals ik al 3x zei, is er geen mogelijkheid voor mij om nog naar gym te gaan. Alhoewel ik het doodgraag doe. Ik voetbal heel veel. En ik dacht dat ik door proteïne shakes + voetbal toch nog mijn spieren kon behouden. Het gaat om behouden niet vergroten. Want mijn vader zei dat spieren rap weggaan zodra je stopt met trainen. Dat lijkt me dus een heel normale vraag, en ik snap niet waarom jij geen normale reactie had kunnen zetten in plaats van grappig te willen zijn enz. Respect komt van 2 kanten. En als je een probleem hebt met mijn manier van uitdrukken of schrijfwijze, ik ga daar zeker niet opletten gewoon omdat je nl ben en ik be.

:)
Dat komt omdat we kereltjes zoals jij zo vaak langs zien komen dat ik niet eens meer de moeite neem om er serieus op in te gaan.
Als je vader een bodybuilder was, waarom neem je dan niet aan wat hij zegt? Het heeft gewoon een zin om extra eiwitten te supplementeren als je toch niet meer (voor lange tijd) traint.
Hoop je hier genoeg mee geholpen te hebben.
 
Dat komt omdat we kereltjes zoals jij zo vaak langs zien komen dat ik niet eens meer de moeite neem om er serieus op in te gaan.
Als je vader een bodybuilder was, waarom neem je dan niet aan wat hij zegt? Het heeft gewoon een zin om extra eiwitten te supplementeren als je toch niet meer (voor lange tijd) traint.
Hoop je hier genoeg mee geholpen te hebben.

Ik ben niet zo 'maar' een kereltje.
bedankt
 
Ok dit is dus de laatste keer dat ik op jou inga. Mijn vader was bodybuilder, en is daar zelf nu nog mee bezig. Hij is heel extreem maar ik wil er gewoon goed uitzien, wat me best lukt. Ik denk dat ik zo rap spieren kweek doordat ik zijn genen heb, je hebt altijd mensen die meer moeite moeten doen om spieren bij te kweken. Ik heb vorig jaar heel het jaar lang gefitnessed, dus mijn mass zit zowieso wel goed, maar pas deze zomer heb ik echt intensief getrained en nu er héél duidelijk resultaat te zien is. Wil ik dat gewoon even behouden. Maar zoals ik al 3x zei, is er geen mogelijkheid voor mij om nog naar gym te gaan. Alhoewel ik het doodgraag doe. Ik voetbal heel veel. En ik dacht dat ik door proteïne shakes + voetbal toch nog mijn spieren kon behouden. Het gaat om behouden niet vergroten. Want mijn vader zei dat spieren rap weggaan zodra je stopt met trainen. Dat lijkt me dus een heel normale vraag, en ik snap niet waarom jij geen normale reactie had kunnen zetten in plaats van grappig te willen zijn enz. Respect komt van 2 kanten. En als je een probleem hebt met mijn manier van uitdrukken of schrijfwijze, ik ga daar zeker niet opletten gewoon omdat je nl ben en ik be.

:)

1. Je hebt supergenen van je vader....waarschijnlijk spuit hij en weet jij daar niks van. Zo gespierd zul je ook weer niet zijn.
2. Je voetbalt heel veel, niet dat je spieren dat boeiend vinden. tenzij je met dumbbells op het veld gaat rondlopen??
3. Veel mensen posten hier domme comments. Ik snap dat je dat irritant vindt, maar negeer die gewoon.
 
Ok heel wat comments vind ik gewoon triest.
Ik ben misschien maar 15 maar daarvoor moet je me nog niet afbreken ;)
Ik kom rap spieren bij en had ervoor al wat spieren, sinds ik altijd al een sporter geweest ben, dus ja ik heb wel degelijk spieren.

En ook iemand die zei dat ik tijd moest maken of ervoor werken.
Denk na voor je reageert aub, zoals ik al zei voetbal ik en ben ik daar vrijwel iedere dag mee bezig en met schoolwerk erbij heb ik geen tijd om naar fitness te gaan. Jou comment lijkt precies alsof ik lui ben en er niks voor over heb. Maar ik ben dus wel degelijk nog eidere dag aan het sporten dan. Dus daardoor dacht ik dat proteïne shakes misschien wel nog helpten ;)

En mijn conclusie, uit de enkele nuttige posts is dus: Héél goed eten, en met m'n voetbal erbij blijf ik in vorm?

Net alsof ik niet nadenk voordat wat ik zeg, snotjong.

Als je ambities hebt om een beter lichaam te maken moet je daar tijd voor vrijmaken. Ik kan zelf ook tijd vinden om te gaan sporten al is dat op sommige dagen toch moeilijk. Prioriteiten stellen gaat het dus om.

Waar een wil is, is een weg.
 
1. Hou er rekening mee dat ik van België afkomstig ben en dat het bovenstaande in mijn ogen wél correct is.
2. Indien je echt niks nuttig te zeggen hebt, zou ik u willen verzoeken om niet meer op mijn post te reageren. Want geen enkele reactie afkomstig zijnde u, is relevant tot mijn vraag.
3. Je bent 1m65 :o ik urineer op je hoofd.

Dus hier in Belgie is 'helpten' correct nederlands? o_O betrek ons er niet bij aub.

en ik raad je aan om je on te lezen over spiertraining, voeding, etc. maar dat ga je toch niet doen aangezien je 6x per week voetbalt (ik weet het, dat heeft er eigelijk niks mee te maken maar toch is het zo).

moest je toch wat lectuur willen, dan PM je me maar. of peanuthead95, want jullie schieten toch goed op zie ik ;)
 
Back
Naar boven