Fitness Seller

Stelling Proteïnenshake voorbereiden

Bezoekers in dit topic

feelnopain

Novice
Lid geworden
11 sep 2012
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Hey ik ben een fitnesser die gebruik maakt van proteïneshakes.
Deze drink ik 's morgens en na een training.

Omdat ik me 's morgens wel eens overslaap kan ik soms 's morgens geen shake maken wegens tijdgebrek.
Ook na een training niet omdat mijn vader niet mag weten dat ik shakes pak omdat hij dan kwaad zou zijn. (Voor mijn moeder maakt het niet uit)

Is het mogelijk om vooraf een grote hoeveelheid shake aan te maken zodat ik 's morgens en na training maar gewoon een glas hoef te pakken uit de grote fles die ik alvorens heb gemaakt? Ook kan ik deze dan altijd in de koelkast laten staan zodat mijn shakes lekker koud zijn.

Is dit een goed plan of niet?
Is het nadelig voor de eiwitten? Of zal het eiwit bezinken?
Graag informatie!!

Alvast bedankt!!
 
Nee, eenmaal gemengd hebben je eiwitten een korte houdbaarheid. Als je trouwens een grote fles in de koelkast zet komt je vader er toch sowieso achter??
 
Nee, eenmaal gemengd hebben je eiwitten een korte houdbaarheid. Als je trouwens een grote fles in de koelkast zet komt je vader er toch sowieso achter??

Ik heb boven op mijn zolder ook een koelkast staan, welke heel soms wordt gebruikt voor bier in te koelen.

Wat bedoel je met kort? maar een paar uur of een week of...??
 
Volgens mij was dit rond de 30 minuten en daarna neemt de hoeveelheid eiwitten af
 
je moet stiekem shakes pakken omdat je pa boos word ?

uh wtf ?
 
Gast je bent 18, leg je ouders het een keer goed uit. Je mag toch wel zelf beslissen wat je naar binnenwerkt?
 
Gast je bent 18, leg je ouders het een keer goed uit. Je mag toch wel zelf beslissen wat je naar binnenwerkt?

Mijn vader weet het dat ik soms ga fitnessen terwijl dit eigenlijk dagelijks is, Hij kan er niet tegen dat ik fitness. Omdat hij dit tijd verspilling vindt. En zegt dat als ik spieren wil hebben dat ik maar wat meer moet werken.

Als hij erachter kom dat ik hiervoor iets pak. Moet wij wss terugdenken aan zijn jonge jaren van de hormonenmaffia bij de boeren. (denk ik) of hij beschouwt het eerder als soort drugs of gewoon vuiligheid dat ik in mijn lichaam binnenspeel.

Maar hij is niet zo vaak thuis omda hij altyd aan het werken is. Dus ik heb er niet ZO veel last van.
 
Mijn vader weet het dat ik soms ga fitnessen terwijl dit eigenlijk dagelijks is, Hij kan er niet tegen dat ik fitness. Omdat hij dit tijd verspilling vindt. En zegt dat als ik spieren wil hebben dat ik maar wat meer moet werken.

Als hij erachter kom dat ik hiervoor iets pak. Moet wij wss terugdenken aan zijn jonge jaren van de hormonenmaffia bij de boeren. (denk ik) of hij beschouwt het eerder als soort drugs of gewoon vuiligheid dat ik in mijn lichaam binnenspeel.

Maar hij is niet zo vaak thuis omda hij altyd aan het werken is. Dus ik heb er niet ZO veel last van.

Mijn ouders vonden het eerst ook niks, gelukkig waren ze intelligent genoeg om te snappen dat het gewoon voeding is. Me vader irriteert zich soms alleen aan de potten en bekers die in de weg staan, maar verder heb ik geen last meer van ze.
 
Heel erg jammer, het zal moeilijk worden maar probeer door hem heen te komen en hem uit te leggen dat het gewoon voeding is in een ander jasje is. En ja als jij spieren wilt kweken...toch niet zijn probleem? Gewoon doen je bent 18 en dat is oud genoeg, was je 15 dan was het een ander verhaal. Succes gozer!
 
Nee, eenmaal gemengd hebben je eiwitten een korte houdbaarheid. Als je trouwens een grote fles in de koelkast zet komt je vader er toch sowieso achter??

Serieus? Dus i.p.v. je shake in de koelkast te zetten tijdens het trainen, kan je hem beter gewoon na het trainen maken???
 
Volgens mij was dit rond de 30 minuten en daarna neemt de hoeveelheid eiwitten af


Ik vraag me altijd af hoe ik het mij moest voorstellen dat er gewoon iets " verdwijnt"
 
Waarom weet ik zo'n dingen nooit.. Gelukkig kom ik dan af en toe op deze site
 
Hey ik ben een fitnesser die gebruik maakt van proteïneshakes.
Deze drink ik 's morgens en na een training.

Omdat ik me 's morgens wel eens overslaap kan ik soms 's morgens geen shake maken wegens tijdgebrek.
Wat is op deze wereld SNELLER te maken dan een shake? Het kost echt werkelijk 10 seconde ofzo
 
Dus die koelkast wordt soms gebruikt voor bier? En bier is dus goed en eiwitten slecht?? :suicide:
 
Je shake blijft gewoon intact naar mijn weten.
Het was alleen bij creatine waarbij de moleculen uiteen vallen.

Als je je melk een week in de koeling laat staat zitter er ook niet minder eiwitten in.
En de eiwitten komen uit melk dus waarom zou het opeens in het niets opgaan als je er water bij doet.

En neem gewoon je poeder droog mee in je shakebeker naar de gym.
Daar vul je hem met water en maak je hem weer schoon?
Gewoon wat eerder van huis gaan dan is het geen probleem toch.
 
Hey ik ben een fitnesser die gebruik maakt van proteïneshakes.
Deze drink ik 's morgens en na een training.

Omdat ik me 's morgens wel eens overslaap kan ik soms 's morgens geen shake maken wegens tijdgebrek.
Ook na een training niet omdat mijn vader niet mag weten dat ik shakes pak omdat hij dan kwaad zou zijn. (Voor mijn moeder maakt het niet uit)

Is het mogelijk om vooraf een grote hoeveelheid shake aan te maken zodat ik 's morgens en na training maar gewoon een glas hoef te pakken uit de grote fles die ik alvorens heb gemaakt? Ook kan ik deze dan altijd in de koelkast laten staan zodat mijn shakes lekker koud zijn.

Is dit een goed plan of niet?
Is het nadelig voor de eiwitten? Of zal het eiwit bezinken?
Graag informatie!!

Alvast bedankt!!

Gast. Gooi dat poeder de avond van tevoren in een shake beker, zet die klaar op je bureau of verstop m onder je bed, en neem een flesje water mee van huis TADAAAAAAAA.
Moeilijk, nadenken.

Ik vraag me altijd af hoe ik het mij moest voorstellen dat er gewoon iets " verdwijnt"


Omdat de eiwitten gaan denatureren. Er verdwijnt dus niks, maar het wordt onbruikbaar
 
Omdat de eiwitten gaan denatureren. Er verdwijnt dus niks, maar het wordt onbruikbaar
oke... heb je een link naar het onderzoek wat dit bevestigt?

drink dus al een jaar me shakes en maak ze altijd een dag van tevoren...

wil je dus zeggen dat dat al die tijd geen zin heb gehad?
 
Gast. Gooi dat poeder de avond van tevoren in een shake beker, zet die klaar op je bureau of verstop m onder je bed, en neem een flesje water mee van huis TADAAAAAAAA.
Moeilijk, nadenken.





Omdat de eiwitten gaan denatureren. Er verdwijnt dus niks, maar het wordt onbruikbaar


Dit process gebeurt ook, als je een ei bakt?
 
Back
Naar boven