XXL Nutrition

Proteinepoeder van Herbalife (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 sep 2007
Berichten
1.069
Waardering
0
Check deze supplement eens van Herbalife :D

FORMULE 3 PROTEINEPOEDER €31,60

Gewichtsverliezers en krachtsporters opgelet!
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Feiten:
- Zorgt voor veilige en adequate eiwitconsumptie.
- Bevat ca. 5 gram eiwit per afgestreken eetlepel.
- Met soja-eiwit, waarin isoflavonen zitten die ervoor zorgen dat het cholesterolgehalte op peil blijft.
- Bevat proteïne uit wei die rijk is aan cystine en methionine, vitale bouwstenen voor de spieren.
- Bevat geen suiker, gist, cholesterol, zout, lactose, zoetmiddelen of kleurstoffen.
- Handig tot en met: de bus van 240 gram bevat 40 porties van 6 gram.
- Makkelijk oplosbaar in elke drank en elk gerecht, zowel warm als koud (vrijwel smaakloos).

Waarom komen we met dit hoogwaardige Proteïne supplement?
Omdat proteïne een onmisbaar ingrediënt is voor werkelijk élke cel in je lichaam. De cellen van het immuunsysteem, je huid, haar en spieren zijn allemaal volledig afhankelijk van eiwit om goed te kunnen functioneren en groeien. Dagelijks heeft een vrouw * 100 gram en een man * 150 gram proteïne nodig.

Vrouwen krijgen vaak te weinig eiwit via hun voeding. Proteïnepoeder is dan een prima manier om het tekort aan te vullen en het lichaam te geven wat het nodig heeft.

Vooral voor mensen die afslanken en mensen die zware sporten beoefenen!
Uitstekend nieuws voor wie zijn/haar gewicht wil beheersen: Door het Thermojetics Proteïne supplement aan je shake toe te voegen, verhoog je je eiwitconsumptie zonder extra vet of calorieën in de vorm van koolhydraten. Mensen die proberen hun gewicht te beheersen eten vaak minder eiwitten, omdat ze bezuinigen op calorieën. Daardoor kunnen zij gemakkelijk tekorten ontwikkelen die slecht zijn voor het algeheel welzijn, de voedingskundige balans verstoren en uiteindelijk er debet aan zijn dat de gewichtsbeheersing te traag verloopt of men zelfs weer aankomt. We kennen allemaal dat beruchte jo-jo effect. Om daaraan te ontkomen is een juist voedingsevenwicht nodig, waarbij proteïne een van de belangrijkste voedingsbronnen is.

Reken af met stagnerend gewichtsverlies: een tot drie eetlepels proteïne per dag kan u tot wel 15 gram hoogwaardig eiwit bezorgen.

De droom van iedere krachtsporter
Voor gewichtsheffers is het proteïne supplement poeder een uitstekende keus om te zorgen dat het eiwitbestand op peil komt. Gewichtsheffers kunnen Formule 1 gebruiken, er melk, fruit en twee afgestreken eetlepels proteïnepoeder aan toevoegen en zo gemakkelijk de 25gr eiwit halen die wordt aanbevolen voor een vervangende shake na je workout.

Voor mensen die meer dan 10 kilo willen afvallen of veel sporten of meer dan 100 kilo wegen.
Er tegenover staat dus heel veel sporten en bewegen. Ideaal voor topsporters. Anders niet gebruiken, voorzichtig ermee.
 
Is dit een gestoorde prijs of wat :D
 
Is dit een gestoorde prijs of wat :D

Das toch te gek voor woorden ...........................................................................................................:grumble:
 
Ik weet zelf niet veel van proteinepoeders, maar...

ligt het aan mij of naait Herbalife zijn klanten :rolleyes:
 
Herballife is een sekte bestaande uit criminelen en cipiers...
 
veel te duur ja in vergelijking... alleen is het ook niet gemaakt voor krachtsporters maar voor afvalende huisvrouwen. Die laten zich nou eenmaal graag naaien toch:P
 
Ja, ik denk ook niet dat een afvallende naaidoos van middelbare leeftijd ook maar enig idee heeft dat men dat ook in die winkels kan krijgen waar die opgeblazen veel te gespierde gasten vertoeven....tegen de helft van de prijs nog wel.
 
Ja, ik denk ook niet dat een afvallende naaidoos van middelbare leeftijd ook maar enig idee heeft dat men dat ook in die winkels kan krijgen waar die opgeblazen veel te gespierde gasten vertoeven....tegen de helft van de prijs nog wel.

:rolleyes::eek: een gat in de markt.... even kijken .. dus kleinere verpakkingen en 2x duurder.. :D
 
Herballife is een sekte bestaande uit criminelen en cipiers...

Klopt, een klote-sekte, zoals alle MLM-bedrijven.

Ik was ook een distribiteur... maar een veel ergere is FLP (for everliving products) :rolleyes:

Trouwens, wat is de goedkoopste en beste proteinepoeder? Ik ben van plan mijn eiwitinname nog meer te verhogen.
 
lol 5gr eiwitten per portie?:eek:
de mijne heeft er maar liefst 24gr per portie:D


is idd een sekte zoals...kom nu ff op de naam niet,ah..anthology church daar ofzo in u.s.a :p
 
lol 5gr eiwitten per portie?:eek:
de mijne heeft er maar liefst 24gr per portie:D


is idd een sekte zoals...kom nu ff op de naam niet,ah..anthology church daar ofzo in u.s.a :p

Ehm. De grootte van je portie kan je gewoon zelf bepalen, smartass;)
 
:rolleyes::eek: een gat in de markt.... even kijken .. dus kleinere verpakkingen en 2x duurder.. :D

XXL Nutrition

Bulkvoordeel: 10KG WHEY of 10KG PROTEIN80 voor €149,95!!
NitroCrea: AAKG en CEEM in één product - Maanddosering €31,50!

5Kg Whey voor maar 200,- en 2.5kg whey voor 250,-

zoiets dus.?
 
Hehe, Herbalife en krachtsporters voor de onwetenden :rolleyes:

Maar een vraagje, als ik van XXL nutrition koop, welke is geschikter voor de bulk?

Protein80;
of Whey Protein?
 
Naast het feit dat herbalife naaiers zijn, schijnen de supplementen ook niet altijd even veilig te zijn, check het volgende artikel:
Overgewicht

Ltrs
 
Hehe, Herbalife en krachtsporters voor de onwetenden :rolleyes:

Maar een vraagje, als ik van XXL nutrition koop, welke is geschikter voor de bulk?

Protein80;
of Whey Protein?

Je antwoord staat helemaal boven aan de pagina :D
 
Hehe, Herbalife en krachtsporters voor de onwetenden :rolleyes:

Maar een vraagje, als ik van XXL nutrition koop, welke is geschikter voor de bulk?

Protein80;
of Whey Protein?

de geen met het meeste Kcals, complex carb gainer dus
 
Back
Naar boven