MuscleMeat

proteïnesupplementen? lees dit voor je volgende shake!!!

Bezoekers in dit topic

heb jij eigenlijk wel gelezen wat het probleem hier is

ja dat een bitch zeurt dat die dikke huid krijgt van een shaky en dat je ze niet moet nemen omdat je er niet veel aan gaat hebben. Tweede punt ontkracht. Eerste punt is bullcrap en als dat zo is dan koop je maar wat kwaliteit eiwitten die een keer 2 tientjes duurder zijn en betere concentratie eiwitten hebben en minder bijproducten en hou je op met je gejank.
 
ja dat een bitch zeurt dat die dikke huid krijgt van een shaky en dat je ze niet moet nemen omdat je er niet veel aan gaat hebben. Tweede punt ontkracht. Eerste punt is bullcrap en als dat zo is dan koop je maar wat kwaliteit eiwitten die een keer 2 tientjes duurder zijn en betere concentratie eiwitten hebben en minder bijproducten en hou je op met je gejank.
een typische nobody die denkt dat hij het beter weet dan een professionele bodybuilder
 
een typische nobody die denkt dat hij het beter weet dan een professionele bodybuilder

haha. Een prof bodybuilder die het de hele jaar moet hebben van zijn inkomen bij supp sponsors gaat zeker even de basis sport supplement afkraken. Tuurlijk joh.

en lol at "typische nobody" ik ben niet zoals jou 1 jaar hier geregistreerd met maar 125 post. Grappig een echte nobody die tegen iemand die 1000 trappen hoger staat in deze sport een nobody zegt.

Geloof wat je wilt geloven. Naief gedoe...Lekker half uur van mijn tijd aan jouw domme gedoe vuil maken en dan uiteindelijk zo'n antwoordt terug krijgen. Ondankbare aap

zoals ik al zei: bloated shit, of je hebt k*t kwaliteit eiwitten of je consumeerd belachelijk veel van die spul.

/end of my input
 
Laatst bewerkt:
en lol at "typische nobody" ik ben niet zoals jou 1 jaar hier geregistreerd met maar 125 post. Grappig een echte nobody die tegen iemand die 1000 trappen hoger staat in deze sport een nobody zegt.
.
ja, hoe meer tijd je op forums doorbrengt, hoe beter je fysiek...
 
ja, hoe meer tijd je op forums doorbrengt, hoe beter je fysiek...

Nee maar dat laat mischien wel een beetje zien dat ik niet zoals jouw net om de hoek kom kijken en in elke lariekoek verhaal geloof.
 
in mijn ogen is whey(en andere eiwit sups) ook wel zwaar overrated, wie merkt er beter herstel door? ik vind bcaa en pepto pro of essential aminos dit veel beter doen, ofja hier merk je werkelijk wat van.
 
Back
Naar boven