XXL Nutrition

Proteinshakes zonder protein powder

Bezoekers in dit topic

Fishstick_19

Cool Novice
Lid geworden
9 mei 2016
Berichten
56
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
61kg
Iemand lekkere recepten voor een proteinshake zonder proteinpowder?
 
Melk met kwark in de shaker/mixer
 
Hahaha iedereen blijft maar op zijn trolls reageren.
 
Waarom tefuck denkt iedereen dat dit trolls zijn? ik ben ook maar een beginner met veel vragen...
 
melk heet dat.
 
Bak kwark


Maar waarom vraag je dit
 
Zodat ik makkelijk eiwitten kan opnemen in de vorm van een shake


Daar hebben ze iets voor uigevonden.
Ze nemen dan het eiwit wat overblijft na het maken van kaas, daar maken ze een poeder van, geven het een smaaktje en verkopen dat in potten of zakken.

Alleen maar wat water of melk toevoegen, schudden, en klaar.
 
Misschien omdat ik niet de financiële middelen heb om dat te kunnen betalen?
Proteïnepoeder is helemaal niet duur als het omrekent naar euro's per kg proteïne, vergeleken met eiwitrijke voedingsmiddelen.
 
Action: pot whey 10 euro, 25 serveringen kost per keer 40 euro cent. (+/- 25 gram eiwit)

Goedkope kwark 250 gram plus dingen om het lekker te maken is duurder dan 40 cent per keer. (+/- 25 gram eiwit)
 
Proteïnepoeder is helemaal niet duur als het omrekent naar euro's per kg proteïne, vergeleken met eiwitrijke voedingsmiddelen.


Dit

Voor voedsel is het best goedkoop.

De shakes die ik maak met 75 gram eiwit en 100 gram carbs ofzo kosten alles bij elkaar geloof 1.30

Voor 1.30 aan vlees heb je net 10 gram eiwit.
 
Dit

Voor voedsel is het best goedkoop.

De shakes die ik maak met 75 gram eiwit en 100 gram carbs ofzo kosten alles bij elkaar geloof 1.30

Voor 1.30 aan vlees heb je net 10 gram eiwit.
Als mama de rest betaald dan is iedere EUR whey er een meer. Oh en TS, als iedereen constant denkt dat je trollt en dat is niet zo... Wat zegt dat over je posts?
 
@ TS 120 gr eiwitten kan je makkelijk halen door gewoon te eten.
 
Back
Naar boven