AndroidHealthClinic

proTuro (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

turo

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 okt 2007
Berichten
1.182
Waardering
0
hallo beste BBD'ers ik had al eerder een log moeten beginnen maar het is er simpel weg niet van gekomen.

Ik train vanaf 17 juli 2007 van maandag t/m vrijdag ongeveer 1,5uur per X.

Ik volg niet echt een schema maar ik heb gelukkig een maat die erop let dat ik verschilende oefeningen doe.

Lengte 1,82m
Gewicht schommelt vanaf 77kg t/m 79kg ik snap niet waarom dit niet konstant is en omhoog gaat

Bench press:
8X 40
8X 60
8X 80
3x 90
1x 100 pr
Squatten:
8X 60
8X 80
8X 100
3X 110 pr
Deadlift:
-------
nog geen goede techniek

Voor de rest doe ik er nog aparaten bij. Ik zou volgende keer de namen en de resultaten ervan plaatsen. In princiepe train ik altijd even met een lichte opwarming voordag ik serieus aan de bak ga, dat wil zeggen als ik warm ben dat ik dan 3X8maalX*gewicht* doe.

Dan de hulp middelen die ik gebruik + gewoontes:

1 Weipoeder
2 Creatine
3 Weight Gainer (sinds vandaag 08-01-08)
al deze spullen zijn van het merk Precision Engineered

Ik let op mijn eten en ik ben helemaal gestopt met roken en smoken
eetgewoontes zijn bruin brood kwark musli melk yoghurt appels bananen water karnemelk diverse groentes & vlees. Ongezond eten ben ik ook erg mee geminderd maar af en toe nog wel net zoals teveel zuipen van alcohol en laat slapen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/proturo-145817/
Arthur, photos - Hyves.net - Always in touch with your friends
 
Laatst bewerkt:
Succes ben es benieuwd, zijn vrij goeie krachtstats voor iemand die zo kort traint
 
Succes en als je wil verzwaren moet je gewoon nog meer eten.
 
Succes en als je wil verzwaren moet je gewoon nog meer eten.

je hebt geen idee:p maar ik schijt dan super veel minstens 2 a3X per dag:o:D
Binnekort ga ik foto's plaatsen als ik de nokia 6500 slide 4gig heb aangeschaft.
 
Laatst bewerkt:
Jah dat schijten moet je echt gewend worden. Daar zitten we allemaal mee ^^
 
Wat is je doel?
 
Wat is je doel?

veel kracht nog meer dan ik al heb, ik moet nog meer doen voor mijn gevoel.
qua bench press wil ik eind juni 1x 125 drukken
squatten 8x 140 eind juni
leg press 8x 220
schouder drukken 8x 65
Je ziet ik stel eisen aan mezelf, in het begin werd ik een beetje uitgelachen en niet serieus genomen. Ik zei in de sportschool waar ik train dat ik aan het eind van het jaar teminste 1x100 kilo zou drukken, dit is me gelukt:D wie het laatst lacht, lacht het best!
 
Laatst bewerkt:
Succes maatje!
 
Succes, die bench is iig al goed! En squat is ook niet slecht.
 
Succes, die bench is iig al goed! En squat is ook niet slecht.

dank je

vandaag toch nog een pr behaalt met bench press
4x 90kilo

en leg press
8X 180kilo
 
nice bench
 
je hebt geen idee:p maar ik schijt dan super veel minstens 2 a3X per dag:o:D
Binnekort ga ik foto's plaatsen als ik de nokia 6500 slide 4gig heb aangeschaft.
Iedereen schijt veel hier op dit subforum;)

Als ik jou was zou ik toch 'es een schema gaan gebruiken, vooral om consequent progressie te blijven maken. Je hoeft niet 1 op 1 het schema te volgen maar het is beter dan elke week weer een paar dagen aanrommelen. Ik trainde eerst ook zo, gewoon wat aanklooien en 't gaat opzich best aardig. Maar sinds ik een paar goede schema's gevolgd heb zijn m'n gains in kracht een stuk groter.
 
Iedereen schijt veel hier op dit subforum;)

Als ik jou was zou ik toch 'es een schema gaan gebruiken, vooral om consequent progressie te blijven maken. Je hoeft niet 1 op 1 het schema te volgen maar het is beter dan elke week weer een paar dagen aanrommelen. Ik trainde eerst ook zo, gewoon wat aanklooien en 't gaat opzich best aardig. Maar sinds ik een paar goede schema's gevolgd heb zijn m'n gains in kracht een stuk groter.
ja maar dan wil ik wel een schema waar ik 5 werkdagen zoet mee ben.
betreft schijten is het ook een prestatie de plé verstopt te krijgen:p
 
ik had vrijdag nog 1 pr
1X 125kilo squatten + 1 minder nette
 
125 is netjes al hoor . Hoelang squat je al en -belangrijker- hoe diep squat je ? ;)
 
125 is netjes al hoor . Hoelang squat je al en -belangrijker- hoe diep squat je ? ;)

het gaat om een full squat;) dus +- 25 cm vanaf de reet tot de grond
(gelukkig heb ik een dikke ass:p)
ik heb een filmpje ervan maar dat werkte om 1 of andere reden niet
 
deze week word het niks denk ik, dinsdag naar amsterdam geweest en in die gore stad waarschijnelijk een virus opgelopen terwijl dat heel vreemd is aangezien ik een paar uur in de bijenkorf heb rondgelopen en savonds ben wezen eten in een restaurant. niet meer wezen trainen dinsdag woensdag was ik heel de dag ontzettend moe en onrustig slapen, ik droomde dat ik de touwknopen expert was en dat iedereen met knopen naar mij toe kwam etc. ben voor de rest gaar dan heb ik het weer koud dan weer warm. kortom ik ga vandaag niet trainen misschien morgen weer. Ook was mijn eetlust naar het niveau van een 8jarig kind gedaald. Wat een erge tijd is dit!
 
het heerst dus wees gerust gaat ook weer over!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven