MuscleMeat

proviron EPL ''grote pot'' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

danidoeni

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2004
Berichten
153
Waardering
0
Hai mensen,

heb een nieuwe supplier, ik vroeg om proviron van EPL waar ik doorgaans mee bekend ben, echter is 't potje groter dan normaal, hij is zeg maar wat langer. voor de rest is de bestikkering exact maar dan ook exact hetzelfde. ook de wijze waarop de pot gesloten is, is het zelfde...kortom alles is op het potje na exact hetzelfde! het betreft batchnumber 1927
expired juli 2013

bedankt!!

05022011073.jpg
 
is idd wat groter dan mijn EPL potjes, sticker is idd hetzelfde! hoeveel pillen zitten er in ?
 
haha hey piet, tja das lang geleden zeg!!! gaat ie goed flink groot geworden ben je zeg
 
nja als het potje gewoon gesealed was enzo zal het wel ok zijn niet? ;) sticker enzo ziet er vrij real uit.
 
ja dat dacht ik ook...maar wel vreemd toch??? dan moeten er wel meerdere van in omloop zijn
 
Misschien waren de normale potjes op.. :D

Nee maar, als de bestickering etc. hetzelfde is, zelfde gesealed etc. betwijfel ik dat ie fake is hoor, ken geen fakes van EPL.
 
nou hoe gek het ook klinkt, de suppelier zei: soms raken de normale potjes op en zijn de andere ff niet te verkrijgen, dan gebruiken ze tijdelijk deze!
 
nou hoe gek het ook klinkt, de suppelier zei: soms raken de normale potjes op en zijn de andere ff niet te verkrijgen, dan gebruiken ze tijdelijk deze!

Dat zou best gierig zijn, als dat een feit is.

Thanks for the comment. Ben ook wel benieuwd naar jouw huidige staat.
 
Eerder gezien.
Ken geen fake van EPLL
 
nee niemand kent fakes van epl, ken veel mensen die er anders over denken,
 
Back
Naar boven