AndroidHealthClinic

PROVIRON gebruik vraag

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

demen

Novice
Lid geworden
27 okt 2019
Berichten
7
Waardering
0
beste mensen,

wil voor persoonlijke redenen een proviron only kuur beginnen. Ik heb me in deze steroid verdiept en het blijkt dat dat proviron hpta functie onderdrukt. Ik heb begrepen dat pregnenolone gebruik deze schade/onderdrukking tegengaat.

Klopt dit? en zo ja, moet je de pregnenolone telkens innemen bij het inslikken van proviron of nadat je klaar bent met de kuur. Vind dit wel belangrijk om te zeker te weten voordat ik hieraan ga beginnen
 
beste mensen,

wil voor persoonlijke redenen een proviron only kuur beginnen. Ik heb me in deze steroid verdiept en het blijkt dat dat proviron hpta functie onderdrukt. Ik heb begrepen dat pregnenolone gebruik deze schade/onderdrukking tegengaat.

Klopt dit? en zo ja, moet je de pregnenolone telkens innemen bij het inslikken van proviron of nadat je klaar bent met de kuur. Vind dit wel belangrijk om te zeker te weten voordat ik hieraan ga beginnen

Te jong en geen idee waarom je provi only wil doen.
 
Het antwoord op je vraag is neen.
 
Goed ingelezen precies !
 
Ga a.u.b. niet je tijd verdoen met dit soort ''kuurtjes''. Het heeft echt geen enkele meerwaarde voor je gains. Zelfs een eerste kuur op test-e 500mg is al niet zo spannend (mensen verwachten meer dan de werkelijkheid).

Als je al een kuur gaat doen (wat ik je nu nog niet aanraad) doe dan als eerste keer testosteron only en niks meer.
 
mijn leeftijd terzijde, heb je antwoorden op mijn vragen?
Proviron werd twintig-dertig jaren geleden soms voorgeschreven aan oudere mannen met erectieproblemen maar die tijden zijn al lang voorbij want nu zijn er veel betere middelen. Aan proviron ga je niks hebben. Ik vind het raar dat zij dit product nog maken want volgens mij gaat geen enkele dokter dit nog voorschrijven. Een provironkuur voor body building bestaat niet. Daar kom je geen gram van bij.
 
inb4 slotje

Edit: ik was al in.
 
gewoon doen pik , wij willen jouw beestachtige fysiek zien groeien :P niet doen dus
 
beste mensen ik heb bewust erbij gezet dat ik het ga gebruiken voor PERSOONLIJKE REDENEN, en niet voor spiermassa dus. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij heeft geen van jullie een correct antwoord op mijn vraag hier
 
beste mensen ik heb bewust erbij gezet dat ik het ga gebruiken voor PERSOONLIJKE REDENEN, en niet voor spiermassa dus. Ik kan het fout hebben, maar volgens mij heeft geen van jullie een correct antwoord op mijn vraag hier
als jij niet verder ingaat op je redenering hoe wil je dan goed advies krijgen ? of is je androloog soms een Beunhaas?
 
  • Like
Waarderingen: ACE
als jij niet verder ingaat op je redenering hoe wil je dan goed advies krijgen ? of is je androloog soms een Beunhaas?
een uitgebreide redenering plaatsen voor zo'n kleine vraag als die ik hier stel? Met alle respect, dat is totaal niet relevant. Ik wil weten of pregnenolone innemen bij de proviron ervoor zorgt dat mijn hpta onbeschadigd blijft ja of nee (zo niet, wat dan wel). Thats it.
 
Leg dan misschien eerst uit waarom je het wil nemen want ik heb je al uitgelegd dat dit een product is dat 30 jaar geleden werd voorgeschreven. Ik vraag mij trouwens af waarom pregnenolone ervoor zou zorgen dat je HPTA onbeschadigd zou blijven. Waar heb je dat gelezen? Er zijn misschien betere alternatieven maar dan moeten we wel weten waarom je proviron zou willen nemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven