AndroidHealthClinic

Proviron in nakuur? (1 bezoeker)

proviron in nakuur, ja of nee?


  • Totaal stemmers
    47

Bezoekers in dit topic

aleyezonme

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2007
Berichten
2.106
Waardering
17
aangezien de meningen verdeeld zijn, ben ik toch maar eens benieuwd naar de verschillende meningen, over mensen die het al ervaren hebben...
Ik weet dat er al verschillende tropics over zijn, sommige zweren erbij terwijl anderen het streng afraden...
 
ik gebruik het aan het einde van mn kuur (laatste weken) tot en met de 1e week van mn nakuur. ik geloof niet dat het handig is als nakuur opzich.
 
Mooie toevoeging tijdens je kuur... maar imo een no go in je PCT.

Proviron is een AAS en heeft dus effect op je HPTA..

In je nakuur wil je z.s.m. je eigen hormoonproductie weer op de rit hebben. Proviron zal waarschijnlijk zorgen voor wat meer vrij testosteron maar zal niet per definitie je herstel bevorderen. In tegendeel denk ik.
 
omdat het ook onderdrukt? en dat je dan daardoor niet hersteld zolang je de provi blijft slikken? of duurt je herstel dan gewoon langer?

doel is eigenlijk om een minimale dip te hebben zonder libidoproblemen, en die harde droge look nog wat langer te behouden...
 
Mooie toevoeging tijdens je kuur... maar imo een no go in je PCT.

Proviron is een AAS en heeft dus effect op je HPTA..

In je nakuur wil je z.s.m. je eigen hormoonproductie weer op de rit hebben. Proviron zal waarschijnlijk zorgen voor wat meer vrij testosteron maar zal niet per definitie je herstel bevorderen. In tegendeel denk ik.


miss niet bevorderen, maar je zal toch wel herstellen? sommige geven aan dat je niet hersteld zolang je provi neemt...
 
Tamofixen verhoogd je LH en FSH wat je testosteron weer verhoogd. Het is juist de afgifte van LH wat met herstel bedoeld wordt. Iets wat in je kuur onderdrukt wordt.

Meer testosteron zonder verhoogde LH en FSH zorgen er alleen maar voor dat de sertolicellen inhibine gaan afgeven als het testosteron-niveau boven je normale naturel testosteron-niveau komt.

Samen met die inhibine zorgt testosteron voor een 'feedback-regulatie' van de productie van gonadotrope in hypofyse. Minder LH en FSH dus.

miss niet bevorderen, maar je zal toch wel herstellen? sommige geven aan dat je niet hersteld zolang je provi neemt...

Ja, proviron zal nooit in zo'n mate onderdrukken dat je niet zal herstellen. Het herstel zal langzamer zijn. Licht natuurlijk ook aan de dosering.
 
Tamofixen verhoogd je LH en FSH wat je testosteron weer verhoogd. Het is juist de afgifte van LH wat met herstel bedoeld wordt. Iets wat in je kuur onderdrukt wordt.

Meer testosteron zonder verhoogde LH en FSH zorgen er alleen maar voor dat de sertolicellen inhibine gaan afgeven als het testosteron-niveau boven je normale naturel testosteron-niveau komt.

Samen met die inhibine zorgt testosteron voor een 'feedback-regulatie' van de productie van gonadotrope in hypofyse. Minder LH en FSH dus.



Ja, proviron zal nooit in zo'n mate onderdrukken dat je niet zal herstellen. Het herstel zal langzamer zijn. Licht natuurlijk ook aan de dosering.

Dus als ik het goed begrijp, zal het toch wat tegenwerken? dat het herstel iets langer zal duren is de prijs die ik wel wil betalen om de dip, vooral libido en futloosheid (zin om te trainen) en massaverlies tegen tegaan. en dan ook nog wat langer die hard en rippedheid te behouden...
 
No go,onder drukt
 
Dus als ik het goed begrijp, zal het toch wat tegenwerken? dat het herstel iets langer zal duren is de prijs die ik wel wil betalen om de dip, vooral libido en futloosheid (zin om te trainen) en massaverlies tegen tegaan. en dan ook nog wat langer die hard en rippedheid te behouden...

Dat doet je normale PCT toch ook allemaal?
 
Ik laat het altijd tegelijk lopen met mijn test in een kuur, dus niet erna, want dat onderdrukt alsnog.
Tijdens je kuur heeft het het voordeel dat je minder snel last hebt van Gyno, sommige beweren tevens dat je er harder door wordt.
 
Ja tijdens mijn kuur gebruik ik het waatr het voor bedoelt is,in mijn nakuur heb ik dan geen libido problemen,alleen mijn test blijft dan toch rond de 4-5 schommelen.Zonder die meuk,kom ik op 21 uit.Voor mij een no go,maar dat doet het bij mij persoonlijk.
 
ik heb toch een paar weekjes last van een dip, die ik liever niet meer tegen wil komen.

Kan ook aan je kuur gelegen hebben.. veel 19nor? Relatief weinig test?
 
Kan ook aan je kuur gelegen hebben.. veel 19nor? Relatief weinig test?

Test was steeds hoger, miss beter dat ik dan wat proviron neem tijdens de laatste weken van mijn kuur?
 
proviron drukt ook......k heb proviron voor 1 wk getest om te kijken of ik goed spul had.......en de typische bijwerkingen heb ik gehad....puisten, ging er raar van dromen, geen odol.

Toen ik stopte merkte ik dramatische kracht verlies.....
 
Laatst bewerkt:
Slechte ervaring mee, toen ik met proviron stopte moest ik alsnog herstellen.
 
proviron onderdrukt in principe (tot circa 300mg ed) niet op een gezonde Hpta.

met een onderdrukte axis is dit natuurlijk een ander verhaal!

mijn inziens een no go als je snel wenst te herstellen!
 
Back
Naar boven