AndroidHealthClinic

Proviron of Nolvadex?

Bezoekers in dit topic

ik heb precies hetzelfde.. krijg ook beginnend last van gyno...
maar het is alweer zeker 1,5 maand geleden dat ik een big1 / winstrol kuurtje heb gehad... met nakuur clomid.. verder niets dus....
beetje raar dat het daarvan NU nog komt....
heb er nu ongeveer 2 weken "last" van..... toch maar snel even nolva ??
 
MeggamassNick zei:
Heb je gelijk in. Kan niets anders zeggen dat het naïviteit is. Ik heb me voldoende geinformeerd wist van nakuren af. Die vriend van me die me heeft begeleid zij dat het een dusdanig lichte kuur was, dat nakuren echt niet nodig was. Hier ga je dan vanuit aangezien hij er (meer) verstand van heeft.

Daarom de volgende kuur gaat wat iemand dan ook zegt, met nakuur en alle beschermde middelen! :cool:

Maar jij denkt dat het wel weg trekt na mate de tijd? Ik zit nu 4 dagen aan de nolva..

Mvgr

Zolang je geen verharding achter je tepels hebt zal het wel meevallen. Heb al vaker gelezen dat nolvadex de eerste verschijnselen van gyno (meer opgezwollen en gevoeliger) nog kan tegengaan.
 
Zoals belooft zou ik jullie op de hoogte houden. Na twee weken a 40mg p/d is de pijn geheel weggetrokken (nog heel lichtelijk gevoelig). Ze zijn nu alleen nog een beetje opgezwollen, niet heel erg hoor, ze steken iets naar buiten, maar ik hoop dat dat nog wegtrekt.

Ik wil nog niet te voorbarig zijn, dus we wachten nog ff de overige twee weken af...

Keep you posted... :p
 
Back
Naar boven