Fitness Seller

Proviron of Nolvadex? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MeggamassNick

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
97
Waardering
0
Hallo,

Ik ben nu reeds een maand of twee klaar met mijn eerste kuur. Het was een vrij lichte kuur, namelijk d-boll.

Nu voel ik sinds een week of drie dat een klier onder mijn linker tepel gevoelig en wat opgezet is. Dat kan duiden op gyno. Volgens diegene die mij begeleide was een nakuur niet nodig. Nu wil ik toch nog een nakuur doen. Hij adviseerde proviron, maar hier lees ik vele over nolvadex. Wat raden jullie mij aan?

Mvgr
 
jammer dat je niet voordat je begon te kuren je goed in de materie hebt verdiept want dan had je kunnen weten dat:
- nakuren altijd nodig is
- proviron geen nakuur is omdat het ook onderdrukt
- 4 weken nolvadex 40/40/20/20 mg zal volstaan

mijn advies: zorg dat je zsm nolva regelt en pak die nakuur!
 
Meningen zijn verschilt over dat proviron onderdrukt. Als je op www.steriod.com kijkt bij steriod profiles en dan proviron zeggen hun dat het niet onderdrukt. Iemand anders hier nog meningen over ???


Proviron is a synthetic, orally effective androgen which does not have any anabolic characteristics. Proviron is used in school medi-cine to case or cure disturbances caused by a deficiency of male coïtus hormones. Many athletes, for this reason, often use Proviron at the end of a steroid treatment in order to increase the reduced testoster-one production. This, however, is not a good idea since Proviron has no effect on the body's own testosterone production but-as men-tioned in the beginning-only reduces or completely eliminates the dysfunctions caused by the testosterone deficiency.
 
en voor gyno zou ik nolva nemen als het nog niet te laat is.
 
Ik denkd at het nog niet te laat is.. ik voel nog geen "schijven" onder de tepel, alleen een klier die opgezet is.
 
dan zou ik echt liever vandaag dan morgen nolva pakken om zo snel mogelijk de klier te genezen.

2 weken op 40 mg elke dag gevolgd door 2 weken op 20 mg
 
Luister maar naar onze vriend Latin, das heel wat zinvoller dan die socalled "begeleider" van je! :)
 
firedsoul zei:
Meningen zijn verschilt over dat proviron onderdrukt. Als je op www.steriod.com kijkt bij steriod profiles en dan proviron zeggen hun dat het niet onderdrukt. Iemand anders hier nog meningen over ???


Proviron is a synthetic, orally effective androgen which does not have any anabolic characteristics. Proviron is used in school medi-cine to case or cure disturbances caused by a deficiency of male coïtus hormones. Many athletes, for this reason, often use Proviron at the end of a steroid treatment in order to increase the reduced testoster-one production. This, however, is not a good idea since Proviron has no effect on the body's own testosterone production but-as men-tioned in the beginning-only reduces or completely eliminates the dysfunctions caused by the testosterone deficiency.

Proviron tot 300 mg per dag ondrukt een gezonde axis niet. Helaas gaat dat niet op voor een reeds onderdrukte axis na een kuur ...
 
Het begint een beetje een gewoonte te worden hier op het board dat mensen een kuurtje van hun begeleider krijgen zonder advies over een nakuur.

De kuurtjes zijn vaak al discutabel, maar wanneer je dan ook nog het advies krijgt om geen nakuur te nemen (of erger nog: proviron als nakuur), vraag ik me af waar de heren mee bezig zijn.
 
Big'r zei:
Het begint een beetje een gewoonte te worden hier op het board dat mensen een kuurtje van hun begeleider krijgen zonder advies over een nakuur.

De kuurtjes zijn vaak al discutabel, maar wanneer je dan ook nog het advies krijgt om geen nakuur te nemen (of erger nog: proviron als nakuur), vraag ik me af waar de heren mee bezig zijn.

Yep heb je helemaal gelijk in. Daarom een tip vanaf deze zijde; ALTIJD NAKUREN!!!! Ik hoop dat het voor mij nog niet te laat is en met novaldex de boel nog te redden is.

Iemand ervaringen met soortgelijk situatie waarbij het gelukkig is aangeslagen?

Mvgr
 
kijk ideaal is het niet kerel, maar ik denk wel dat de boel nog te redden is hoor als je nu nog met nolva aan de slag gaat. heb het bij een aantal jongens gezien die niet nakuurde, last van een oestro-rebound kregen en dus beginnende gyno en dat trok netjes weg na paar weken gebruik nolva
 
BB'ers,

Zit nu aan mijn nakuur met nolva. 40mg per dag en merk dat mijn tepels iets voller worden. Is dit mogelijk? Kan het vocht zijn of vet? Of is het meer gezichtsbedrog... Als ik in de spiegel kijk valt het reuze mee, maar als ik zo van bovenaf kijk lijkt het wel alsof ze wat uitsteken.

Ik hoor het graag.

Groeten
 
Toch jammer dat je er nu pas mee komt. Zo blijkt dan maar weer dat je het beste zelf research kunt doen voordat je aan iets begint. Zomaar alles van iedereen aannemen werkt niet altijd.

Nolvadex gebruiken helpt,

Beterschap met je gyno.
 
Suat zei:
Toch jammer dat je er nu pas mee komt. Zo blijkt dan maar weer dat je het beste zelf research kunt doen voordat je aan iets begint. Zomaar alles van iedereen aannemen werkt niet altijd.

Nolvadex gebruiken helpt,

Beterschap met je gyno.

Heb je gelijk in. Kan niets anders zeggen dat het naïviteit is. Ik heb me voldoende geinformeerd wist van nakuren af. Die vriend van me die me heeft begeleid zij dat het een dusdanig lichte kuur was, dat nakuren echt niet nodig was. Hier ga je dan vanuit aangezien hij er (meer) verstand van heeft.

Daarom de volgende kuur gaat wat iemand dan ook zegt, met nakuur en alle beschermde middelen! :cool:

Maar jij denkt dat het wel weg trekt na mate de tijd? Ik zit nu 4 dagen aan de nolva..

Mvgr
 
Laatst bewerkt:
MeggamassNick zei:
Maar jij denkt dat het wel weg trekt na mate de tijd? Ik zit nu 4 dagen aan de nolva..

Mvgr

geef het nog een paar dagen, hou 40 mg pdg aan totdat de symptomen verdwijnen en hou het dan nog n dag of 5 aan op 20mg pdg!!

succes
 
MeggamassNick zei:
Heb je gelijk in. Kan niets anders zeggen dat het naïviteit is. Ik heb me voldoende geinformeerd wist van nakuren af. Die vriend van me die me heeft begeleid zij dat het een dusdanig lichte kuur was, dat nakuren echt niet nodig was. Hier ga je dan vanuit aangezien hij er (meer) verstand van heeft.

Daarom de volgende kuur gaat wat iemand dan ook zegt, met nakuur en alle beschermde middelen! :cool:

Maar jij denkt dat het wel weg trekt na mate de tijd? Ik zit nu 4 dagen aan de nolva..

Mvgr

Ik denk idd dat het wegtrekt en dat het zelfs niet lang meer gaat duren. Ik heb een maatje die na dbol only gyno kreeg. Na de kuur. Op mijn advies is ie even naar zijn huisarts geweest om te laten bevestigen dat het idd gyno was. Toen heeft ie 5 dgn op 40mg nolva gezeten en toen ong 2 wkjes op 20mg tot dat het wegtrok en nog een paar dagen langer.

Dus maak je geen zorgen, het is zeer wss dat het ook bij jou wegtrekt.
 
heel veel mensen in de gym bij mij kuren niet na.
ze moeten er eigenlijk gewoon om lachen.
ik kuur tenminste wel altijd na ;)
 
Bedankt voor jullie steun en reacties. Ik hou jullie op de hoogte! :o

Groeten
 
Mijn ervaring is dat het pas echt wegtrekt als je helemaal klaar bent met een kuur. Meestal pak je dan nolvadex als nakuur zodat het net lijkt of het door de nolvadex komt.

Maar als ik last krijg van een schijf of knikker achter mn tepel kan ik nolvadex slikken wat ik wil maar zolang ik nog doorga met kuren blijft het gewoon zitten hoor.
 
Back
Naar boven