AndroidHealthClinic

Proviron voor onderhoud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
Kan je tussen 2 kuren in Proviron gebruiken om niet teveel terug te vallen ?
 
Nee!

Leg eens uit waarom je dit had gedacht!?
 
Proviron is dht en heeft het dus geen anabolisch effect, pure geldverspilling.
Als je toch wat tussen de kuren wil doen, ga dan brigden met 10mg dbol.
 
Ik heb gelezen hier dat 10mb d-bol geen effect heeft. het werkt pas bij 25mg dacht ik. Nu weet ik niet precies wat ' bridgen' is behalve dat je het tussen je kuren door doet. Maar waarom je lever zo belasten als je er geen voordelen mee haalt?
 
Ik wou net zeggen...Laat die d-bol dan ook maar... tenzij je je lichaam in de knoei wilt helpen!
Proviron geldt verspilling!? Dat is niet waar...tijdens een kuur kan het toch zeker wel voordelen meebrengen.
 
Robin heeft gelijk, tussen kuurtjes moet je helemaal niets nemen! Je lichaam (endocrien systeem) is dan aan het herstellen.
Tenzij je pro bent, die zitten heel het jaar door op 3gram test per week tussen hun normale kuren...
 
DHT niet anabool?? dat is hetzelfde als zeggen dat Oestro niet anabool is.. Bull dus.
 
Kan iemand mij even in het kort uitleggen wat 'bridgen' is? Wat ik ervan begrijp/lees is het een soort minikuur tussen je grote kuren door. Maar wat is daar het voordeel van? Waarom bridgen??
 
DHT heeft geen anabolisch effect.
 
Originally posted by Hulk
DHT niet anabool?? dat is hetzelfde als zeggen dat Oestro niet anabool is.. Bull dus.

Waar heb je het over?? DHT is geen anabool maar een androgeen.
 
Sinds wanneer zijn androgenen niet anabool?
 
van androgenen alleen kan je echt geen spiergroei verwachten, androgenen zorgt voor haargroei, erecties enzo, dus geen spieropbouw en spieropbouw is anabolisch.

spiergroei van proviron? haha, echt een goede grap.
 
Zelf ga ik na mijn kuur wel bridgen met dbol 10 mg. Zie het in mijn omgeving en merk bij andere dat er geen terugval is in gewicht en kracht. Als je meer ga gebruiken dan 10 mg zal je lichaam zelf niet op gang komen en zit je dus te zwaar.
 
Bridge, ook wel cruisen genoemd. Is tussen de hevige kuren een lage dosis nemen om een grote terugval van spiermassa tijdens de "rust" pauze tegen te gaan. Bijv. 12 weken 1500 mg test, daarna 8 weken 500mg test. Als je het hele jaar kuurt op dezelfde hoeveelheid wordt je lichaam eraan gewend en groeit na lange tijd niet zo veel meer. Door de dosis omlaag te gooien en daarna opnieuw te verhoogen schrikt je lichaam opnieuw en gaat sneller groeien...
 
En de 10mg moet je gelijk voor je opstaat nemen,daarom heet het ook "the breakfast for champions" ofzo.
Want zo mixt het met je eigen test productie die ook 's ochtends op gang komt , en word je eigen test productie niet onderdrukt.
 
Originally posted by Freakyfreek
En de 10mg moet je gelijk voor je opstaat nemen,daarom heet het ook "the breakfast for champions" ofzo.
Want zo mixt het met je eigen test productie die ook 's ochtends op gang komt , en word je eigen test productie niet onderdrukt.

Hoe kan je nu die dianabol pakken, als je ze voor je opstaat moet nemen. Je moet toch eerst opstaan en dan de pillen nemen? Of leg je ze naast je bed.... vreemd
:D

J/k bro,
 
Originally posted by Geoffke


Hoe kan je nu die dianabol pakken, als je ze voor je opstaat moet nemen. Je moet toch eerst opstaan en dan de pillen nemen? Of leg je ze naast je bed.... vreemd
:D

J/k bro,

Ja, ik bedoelde ook na het opstaan, beetje logisch ook.
 
Dat bridgen lijkt me alleen iets voor pro's ofzo. Het zou anders betekenen dat je het hele jaar aan de anabolen zit of dat je je dosis langzaam terug schroeft wat niet altijd nodig is...... toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven