Fitness Seller

Proviron voor onderhoud (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Originally posted by admin
Mijn eerste opmerking was dat 'androgenen' anabolen kunnen zijn. Jij bent over proviron begonnen, heb ik nooit iets over gezegd.

deze topic gaat over proviron, dus logisch dat ik denk dat je met androgeen proviron bedoeld.
en androgenenen kunnen anabolen zijn , MAAR er is een verschil tussen de woorden anabolen(medicijnen) en anabool (spiergroei).

en jij zei androgenen zijn anabool, dan kan je nu wel zeggen dat jij nu zegt dat je anabolen bedoelde, maar er staat toch echt anabool en dat heeft een andere betekenis.
 
Je hebt me verkeerd begrepen, dat is alles.
 
verkeerd begrepen? ik begreep je niet verkeerd, jij kwam zelf verkeerd over, je zegt anabool terwijl je anabolen sterioden bedoeld.
 
Als met androgenen geslachtshormonen als testosterone wordt bedoeld, dan zijn die androgenen zeker anabool.
Als je met androgenen DHT steroiden bedoeld, dan speelt hun anabole capaciteit een veel kleinere rol maar is niet onbestaande.

Skeletal muscle is unique from other androgen dependent tissues in the body. It actually contains little or no 5-AR, so little or no DHT is actually formed in the muscle. In addition to this, any DHT that is formed, or that is already present in the blood and travels to the muscle, is quickly deactivated by an enzyme called 3alpha-hydroxysteroid reductase (3a-HSD).

So at least as far as muscle is concerned, testosterone is the primary active androgen.
This is not to say that administering exogenous DHT is not without any anabolic effect. It actually does have some anabolic activity in the muscle, albeit significantly weaker than that of an equal amount of testosterone. This is due to its quick breakdown by 3a-HSD into the weak metabolite 5alpha-androstan-3a,17b-diol. If this enzyme were somehow blocked, it is likely that DHT would exhibit very potent anabolic effects on muscle.
 
Hé FF, stop nou ff lekker met dat kinderachtige onzin spelletje. Ik dacht dat AS niets voor baby's was...

Proviron draagt dus wel bij tot spiergroei, laten we het daar maar op houden dan!
 
Ach Robin, iemand op zijn bek zien gaan is soms ook wel leuk, zeker als die persoon eerst probeert anderen belachelijk te maken als hij zelf belachelijk is.
 
als ik dit alles zo lees zou ik dan dit kunnen opmaken?:
Proviron ea.. evt gelijkgenoemde androgene steroïden kunnen een anabool effect hebben, maar ivm andere steroïden die bekendstaan om hun anabole effect is dat stukken minder. Vandaar dat het meer androgeen wordt genoemd dan anabool wat niet betekend dat er in het geheel geen anabool effect is.

De vraag is dan alleen nog... is het werkelijk zo dat 10mg dbol na het opstaan je eigen test onderdrukt... 't zou leuk zijn daar ook nog een onderzoek voor te posten ipv welles nietes.

grtjs
Learning ErEf
 
Daar is geen onderzoek voor nodig ErEf, 10 mg, 5 mg maakt niet uit wanneer je het neemt, je testosteron blijft onderdrukt.
Als je een beetje verstand hebt van hebt weet je dat gewoon.
 
Originally posted by admin
Ach Robin, iemand op zijn bek zien gaan is soms ook wel leuk, zeker als die persoon eerst probeert anderen belachelijk te maken als hij zelf belachelijk is.

Ja , het is zeker leuk om jouw op je bek te zien gaan,
Als je er zo zekervan ben dat je met proviron spiermassa aan kan komen, ga dan lekker met proviron kuren.
 
Originally posted by Robin

Hé FF, stop nou ff lekker met dat kinderachtige onzin spelletje. Ik dacht dat AS niets voor baby's was...

En wie is er hier nou kinderachtig?
met je "laten we het daar maar op houden" kom maar met argumenten als je wat te zeggen heb.

Proviron draagt dus wel bij tot spiergroei, laten we het daar maar op houden dan!

van anabolcireview.com, proviron heeft geen anabloische effect en dus geen spiergroei als je het opzichzelf neemt!


Proviron is a synthetic, orally effective androgen which does not have any anabolic characteristics. Proviron is used in school medi-cine to case or cure disturbances caused by a deficiency of male coïtus hormones. Many athletes, for this reason, often use Proviron at the end of a steroid treatment in order to increase the reduced testoster-one production. This, however, is not a good idea since Proviron has no effect on the body's own testosterone production but-as men-tioned in the beginning-only reduces or completely eliminates the dysfunctions caused by the testosterone deficiency. These are, in par-ticular, impotence which is mostly caused by an androgen deficiency that can occur after the discontinuance of steroids, and infertility which manifests itself in a reduced sperm count and a reduced sperm quality. Proviron is therefore taken during a steroid administration or after discontinuing the use of the steroids, to eliminate a possible impotency or a reduced coïtusual interest. This, however, does not con-tribute to the maintenance of strength and muscle mass after the treatment. There are other better suited compounds for this (see HCG, Clomid, and Teslac). For this reason Proviron is unfortunately considered by many to be a useless and unnecessary compound.

You should be aware that Proviron is also an estrogen antagonist which prevents the aromatization of steroids. Unlike the antiestrogen Nolvadex which only blocks the estrogen receptors (see Nolvadex) Proviron already prevents the aromatizing of steroids. Therefore gynecomastia and increased water retention are successfully blocked. Since Proviron strongly suppresses the forming of estrogens no re-bound effect occurs after discontinuation of use of the compound as is the case with, for example, Nolvadex where an aromatization of the steroids is not prevented. One can say that Nolvadex cures the problem of aromatization at its root while Nolvadex simply cures the symptoms. For this reason male athletes should prefer Proviron to Nolvadex. With Proviron the athlete obtains more muscle hard-ness since the androgen level is increased and the estrogen concen-tration remains low. This, in particular, is noted positively during the preparation for a competition when used in combination with a diet. Female athletes who naturally have a higher estrogen level of-ten supplement their steroid intake with Proviron resulting in increased muscle hardness. In the past it was common for body-builders to take a daily dose of one 25 mg tablet over several weeks, sometimes even months, in order to appear hard all year round. This was especially important for athletes' appearances at guest performances, seminars and photo sessions. Today Clenbuterol is usually taken over the entire year since possible virilization symp-toms cannot occur which is not yet the case with Proviron. Since Proviron is very effective male athletes usually need only 50-mg/ day which means that the athlete usually takes one 25 mg tablet in the morning and another 25 mg tablet in the evening. In some cases one 25 mg tablet per day is sufficient. When combining Proviron with Nolvadex (50 mg Proviron/day and 20 mg Nolvadex/day) this will lead to an almost complete suppression of estrogen. Even better results are achieved with 50 mg Proviron/ day and 500 - 1000 mg Teslac/day. Since Teslac is a very expensive compound (see Teslac) most athletes do not consider this com-bination.

The side effects of Proviron in men are low at a dosage of 24 tab--lets/day so that Proviron, taken for example in combination with a steroid cycle, can be used comparatively without risk over several weeks. Since Proviron is well-tolerated by the liver, liver dysfunc-tions do not occur in the given dosages. For athletes who are used to acting under the motto "more is better" the intake of Proviron could have a paradoxical effect. The most common side effect of Proviron is a distinct coïtusual overstimulation and in some cases continuous penis erection. Since this condition can be painful and lead to possible damages, a lower dosage or discontinu-ing the compound are the only sensible solutions. Female athletes should use Proviron with caution since possible androgenic side ef-fects cannot be excluded. Women who want to give Proviron a try should not take more than one 25 mg tablet per day. Higher dosages and periods of intake of more than four weeks considerably increase the risk of virilization symptoms. Female athletes who have no dif-ficulties with Proviron obtain good results with 25 mg Proviron/ day and 20 mg Nolvadex/day and, in combination with a diet, re-port an accelerated fat breakdown and continuously harder muscles.

Proviron is one of the very few steroid hormones which is still suf-ficiently available. The usual price is about $1 per tablet on the black market. All Proviron tablets have one thing in com-mon: they are all indented and on the back have the stamp AX, surrounded by a hexagon.
 
Originally posted by Freakyfreek
Waar heb je het over?? DHT is geen anabool maar een androgeen.

Het is niet omdat DHT geen anabool is in spierweefsel, dat het elders niet zo is. Bovendien draagt het eveneens bij aan spierhypertrophie omdat het het zenuwtelsel versterkt en dus kracht en herstel na training bevordert in hoge mate. DHT is het primaire anabole androgeen in alle weefsels behalve de spier.
 
Originally posted by Big Cat


Het is niet omdat DHT geen anabool is in spierweefsel, dat het elders niet zo is. Bovendien draagt het eveneens bij aan spierhypertrophie omdat het het zenuwtelsel versterkt en dus kracht en herstel na training bevordert in hoge mate. DHT is het primaire anabole androgeen in alle weefsels behalve de spier.

JA precies, dus veroorzaakt het geen spiergroei als je het als onderhoud neemt tussen je kuren door, en daar ging deze topic en mijn berichten over, dat derest het over andere androgenen gaan hebben vind ik vreemd, want we hebben het hier over proviron.
 
Originally posted by Freakyfreek


tuurlijk onderdrukt 5 gram dianabol je testosterone, want wer is een groot verschil tussen 5 gram (=5000mg) en 10 mg na het opstaan. Ik begrijp ook niet waarom je 5gram zegt, wnat er is volgensmij niemand op aarde die zo gek is om 5 gram dianabol te nemen..........maar goed

maar 10 mg NA HET OPSTAAN onderdrukt GEEN eigen testosterone! omdat het mixt met je eigen test productie die tegelijk opstart.

snap het dan!

Uhmmm, nee, jij snapt het duidelijk niet. 2.5 mg Anavar is zelfs genoeg om onderdrukte test niveaus onderdrukt te houden. Bridgen is pure en complete onzin. Daarenboven onder de 20 mg heb je er nagenoeg geen nut van. Dus waarom iets suppressiefs als Dbol gebruiken, om je herstel te verlengen in een dosis waar je geen bal aan hebt ? Na een kuur komt post-cycle therapie met HCG en Nolva en NIETS ANDERS. Nu ja, wat jij doet na je kuur is natuurlijk jou zaak, maar als je van plan bent vruchtbaar te blijven en spiermassa te behouden, zou ik je sterk aanraden om bridgen zo snel mogelijk te vergeten. Is trouwens absoluut nergens voor nodig.
 
Originally posted by Freakyfreek
JA precies, dus veroorzaakt het geen spiergroei als je het als onderhoud neemt tussen je kuren door, en daar ging deze topic en mijn berichten over, dat derest het over andere androgenen gaan hebben vind ik vreemd, want we hebben het hier over proviron.

Ok, tussen een kuur gaat het effect van provi nihil zijn. Maar je moet al een grondige idioot zijn om ooit te bridgen, dus of het nu provi, dbol, primo of var is, het is zoiezo een dom idee. Dus dit topic bestaat voor mij niet ...

En tijdens een kuur kan provi wel degelijk veel bijdragen aan spiergroei.
 
Originally posted by Big Cat


Uhmmm, nee, jij snapt het duidelijk niet. 2.5 mg Anavar is zelfs genoeg om onderdrukte test niveaus onderdrukt te houden. Bridgen is pure en complete onzin. Daarenboven onder de 20 mg heb je er nagenoeg geen nut van. Dus waarom iets suppressiefs als Dbol gebruiken, om je herstel te verlengen in een dosis waar je geen bal aan hebt ? Na een kuur komt post-cycle therapie met HCG en Nolva en NIETS ANDERS. Nu ja, wat jij doet na je kuur is natuurlijk jou zaak, maar als je van plan bent vruchtbaar te blijven en spiermassa te behouden, zou ik je sterk aanraden om bridgen zo snel mogelijk te vergeten. Is trouwens absoluut nergens voor nodig.

ik bridge niet, en hij vraagt of hij proviron als onderhoud medicijn kan gebruiken, tussen de kuren door, en ik zeg als je wat tussen je kuren doet ga dan bridgen, want er zijn er veel die er goede resultaten mee behalen.
 
Originally posted by Freakyfreek
ik bridge niet, en hij vraagt of hij proviron als onderhoud medicijn kan gebruiken, tussen de kuren door, en ik zeg als je wat tussen je kuren doet ga dan bridgen, want er zijn er veel die er goede resultaten mee behalen.

Daar zit hem juist de fout. Als je een klein beetje verantwoordelijkheidsbesef hebt dan raad je NOOIT iemand aan om te bridgen. Einde verhaal.
 
Originally posted by Freakyfreek
Nee proviron heeft niet het anabolisch effect van spieropbouw , wat is hier nou verkeerd aan?

Leg jij dan eens uit wat spieropbouw is ? want volgens mij is de eerste voorwaarde stimulatie en aantasting van het bestaande spierweefsel, bevordert door groter wordende belasting. Hoe ben je van plan dat te bewerkstelligen zonder voldoende zenuw interactie ? Proviron draagt wel degelijk bij tot spieropbouw.
 
Originally posted by Freakyfreek


Dan ga je toch tussen je kuren met proviron kuren als je dat zo goed vind, ik durf te wedden dat je ongeveeer evenveel spieropbouw zou hebben als dat je het niet zou gebruiken op zichzelf.

En even veel als met 10 mg Dbol : Noppes ...

Je moet en mag nooit bridgen, het is zinloos. Dat is de enige boodschap. Er valt niet over te argumenteren welk product je gebruikt, als je het al doet dan ben je niet te snugger bezig.
 
Originally posted by Freakyfreek


Dan ga je toch tussen je kuren met proviron kuren als je dat zo goed vind, ik durf te wedden dat je ongeveeer evenveel spieropbouw zou hebben als dat je het niet zou gebruiken op zichzelf.

Kijk, het verschil is dat je de dingen leest op het internet, en dat de grote kerels hier spreken van ervaring. Je hebt duidelijk nog geen proviron genomen, en de andere hier, die er wel verstand hebben wel. Luister naar wat ze zeggen, freakyfreek, ze weten waar ze over spreken. Ik heb trouwens in een vorige kuur proviron genomen en het geeft enkele, harde kilo's... Geloof het of niet. Je zegt dat ik er niets van af weet. Wel, ik kom hier niet om ruzie te maken, maar om ervaringen te delen... En slimmer te worden over alles wat met bodybuilding te maken heeft. Jij denkt dat je alles al weet, en dat je altijd gelijk hebt. Daarom zul je nooit iets bereiken in bodybuilding...
 
JA, proviron is speiropbouwend in combinatie MET andere anabolen, en hoe kan jij nou zeggen dat ik nooit proviron gebruikt hebt? ik heb tijdens een kuur proviron gebruikt als antio-estrogeen, en dat zorgt ervoor dat je alleen die harde kilo's aankomt en geen vocht, want dat vocht word veroorzaakt door estrogenen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven