AndroidHealthClinic

proviron vraagje

Bezoekers in dit topic

Aha van mening veranderd Geoffke? Ben het trouwens eens met jullie.
 
Van mening verandert? Nee... maar waarom zou een beginner moeten starten met een hogere dosis als hij al goed kan groeien op een lagere dosis? Velen gaan veel te snel omhoog... dat is voor niets nodig. Het klinkt misschien belachelijk, maar ik groei nog altijd op 500mg sustanon/200mg deca en 35mg dianabol. Dus waarom zou ik meteen een gram gaan gebruiken? Is voor niets nodig...
 
Yep,

maar ik heb het over dosissen waarbij je niet alles uit je eerste kuur haalt.
De eerste kuur is de kuur waarbij je normaal gezien veel uit kan halen, als je dat verpest met prutsdosissen of net wat te lage dosis dan vind ik dat jammer.
Het is gezonder om een paar stevige kuren te doen en flink vooruit te gaan dan 10 prutskuurtjes zonder veel winst waar je evenmin gezonder van wordt. Maar daar zal je het wel eens mee zijn.
 
Originally posted by rising
"als je dan nog wil groeien kom het niet aan op een paar kilo"
Hoezo ,ken je me dan of bedoel je dat het JOU niet zou uitmaken.

Ik moet jou helemaal niet kennen om te weten dat wanneer je je genetische limiet bereikt heb, een paar kilo geen uiterlijk verschil zullen maken. Punt uit. Ik doe niet in persoonlijke uitspraken.

Wat -als je me nog wil antwoorden, hehe - zijn dan precies die androgenische neveneffecten en hoe worden die veroorzaakt.

Proviron IS DHT (1-methyl-DHT) en winny is een derivaat van DHT. Omdat winny geen 3-keto groep heeft veroorzaakt het niet echt veel androgeens op zichzelf. Maar voeg daar proviron aan toe, en je hebt een behoorlijk androgene cocktail. De androgene neveneffecten zijn dezelfde als altijd : acne, haarverlies, prostaatvergroting, ...
 
Originally posted by Geoffke
Van mening verandert? Nee... maar waarom zou een beginner moeten starten met een hogere dosis als hij al goed kan groeien op een lagere dosis? Velen gaan veel te snel omhoog... dat is voor niets nodig. Het klinkt misschien belachelijk, maar ik groei nog altijd op 500mg sustanon/200mg deca en 35mg dianabol. Dus waarom zou ik meteen een gram gaan gebruiken? Is voor niets nodig...

Omdat als je een gram gebruikt je dezelfde resultaten haalt in kortere tijd, minder moet kuren en dus jezelf minder blootstellen aan schadelijke factoren op lange termijn.
 
Back
Naar boven