MuscleMeat

proviron vraagje

Bezoekers in dit topic

rising

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
14
Waardering
0
waarom wordt proviron bij een eq/winny stack gebruikt?
 
geen idee.. wie zegt dat???

Een of andere homoboy ofzo?

nee hoor Winny is ook een DHT derivaat en kan dus ook omzetting naar oestro verminderen of voorkomen..
(hoewel er ook gevallen zijn waarbij dit niet werkte)

En boldenone zet vast niet zo makkelijk om als bijv deca ofzo:)
 
Waarom gebruik je oestrogenen? Als ik gevoelige tepels heb (heel zelden), gebruik ik arimidex. Maar meestal gebruik ik niks... en mijn kuur is meestal sustanon/dianabol stack.
En ik heb nog geen tieten :p
 
wie zegt dat ik of rising oestro gebruikt?
 
de vraag komt voort uit het feit dat ik op de site van BC een voorbeeld kuur gezien had.
Er staat in het engels het nut van proviron bij maar helaas is mijn engels niet voldoende om deze uitleg goed te kunnen begrijpen.
Komt 'ie:
"Proviron at the end will totally block any form of aromatization from the eq and free more of the stuff up because it has a high affinity for coïtus-hormone binding structures. It also offers a distinct hardness which in conjunction with winny should give you the cuts of a life time as you progress towards the end of a cycle".

Dus het anti-e gedeelte snap ik wel maar de rest niet. Werkt proviron ook goed bij bv winny alleen?
Ps: waarom wordt er geen post kuur gedaan?
 
om goed hard te worden en overige omzetting van de eq te voorkomen.....
 
Maar helpt het dan ook extra "hard" te worden bij dht middelen?
ps:
de voorbeeldkuur was:
wk 1-10 eq 300-400 mg/pw
wk 3-10 winny 25-50 mg/pd
wk 5-10 proviron 50-100 mg/pd

Trouwens nogmaals de vraag waarom er niet nagekuurd wordt?
 
Originally posted by rising
waarom wordt proviron bij een eq/winny stack gebruikt?

Dat hangt af van voor welk doel. Proviron is een erg multi-functioneel hormoon. Het kan het aantal gebonden steroidemoleculen verminderen wat de activiteit ervan sterk verhoogt, maar bij winny haalt dat weinig uit en bij EQ nu ook al niet direct een reden want door zijn 1,2-dubbele verbinding is ie tamelijk resistent daartegen.

Proviron kan ook gebruikt worden naar het einde van een cutting cycle toe met de bedoeling hardheid te veroorzaken. Het is een sterk anti-aromatase in de juiste dosis, wat water ophouding vermindert, maar ook een zeer sterk androgeen in vele weefsels (nagenoeg allemaal behalve spierweefsel).

Hangt ervan af welke cycle, voor welk doel en wie ze je heeft voorgeschereven.
 
Originally posted by rising
Maar helpt het dan ook extra "hard" te worden bij dht middelen?
ps:
de voorbeeldkuur was:
wk 1-10 eq 300-400 mg/pw
wk 3-10 winny 25-50 mg/pd
wk 5-10 proviron 50-100 mg/pd

Er wordt ALTIJD nagekuurd. Of het er nu staat of niet, er wordt ALTIJD nagekuurd.
 
oke thanks B.C.......deze kuur stond op Bodybuilding.com. Jou wel bekend toch?!
Zou je bij deze kuur de eq 2x per week (2x 200mg) moeten zetten of 1x 400mg, en welke naald 0.8x 40mm?
 
Ja, is een hele goeie cutting cycle ook. Maar zie niet in waarom je die wil doen tenzij je een wedstrijdje gaat doen ?

EQ altijd eenmaal per week met 1 tot 1.5 inch naald van 23 Gauge.
 
oh ja, tussen haakjes, de nakuur begint pas na de wedstrijd. Dus hier is week 10 de laatste week en op het einde daarvan is de wedstrijd, pas daarna komt de eerste spuit HCG. De Nolva of clomid begint 2-3 weken nadien
 
nee ik ga geen wedstrijd doen, maar ik dacht gewoon dat dit een goede kuur zou zijn waarbij je niet al te groot zou worden en de bijwerkingen mee zouden vallen.(met een voor mij zo goed mogelijk resultaat)
Ik hoop alleen met deze post niet (weer) allemaal reacties te krijgen over het feit dat je niet moet kuren als je niet "groot" wil worden.
Ik vind namelijk dat iedereen moet kunnen kuren om zijn eigen redenen en om zijn eigen doel te bereiken.
(B.Johnson kuurde voor een paar tiende secondes)
 
Originally posted by rising
maar ik dacht gewoon dat dit een goede kuur zou zijn waarbij je niet al te groot zou worden....


Dus, je wil niet al te groot worden... waarom kuur je dan?? :confused:
 
tja............gaan we weer
 
Originally posted by rising
nee ik ga geen wedstrijd doen, maar ik dacht gewoon dat dit een goede kuur zou zijn waarbij je niet al te groot zou worden en de bijwerkingen mee zouden vallen.(met een voor mij zo goed mogelijk resultaat)

Neen dus, daar is ze niet sterk genoeg voor. Zoveel zul je daar echt niet uit halen. En dan heb je al zeker geen proviron nodig. Qua neveneffecten kan een combinatie proviron/winny best androgenisch zijn hoor.

Ik hoop alleen met deze post niet (weer) allemaal reacties te krijgen over het feit dat je niet moet kuren als je niet "groot" wil worden.


Zo is het ook. Als je nog natuurlijk kunt groeien moet je dat doen. Ander gebruik je niet. Punt uit. Als je dan nog groter wil worden dan komt het niet aan op een paar kilo's. Dus dit is zever. Ik hoop dat er veel zulke reacties op komen, dan zul je misschien beseffen dat AAS geen speelgoed zijn.

Ik vind namelijk dat iedereen moet kunnen kuren om zijn eigen redenen en om zijn eigen doel te bereiken.
(B.Johnson kuurde voor een paar tiende secondes)

Ben Johnson kuurde voor een miljoenencontract ...
 
Johnson was een liefhebber van winstrol,... wie niet? :p
 
Zeker als je sprinter bent. Geeft je echt een boost.
 
B.C. bedankt voor de gedeelde kennis....
Ik vind (shit ik reageer er toch weer op) jammer van je belerend en moralistische toontje.

"Zal je leren dat anabolen geen speelgoed zijn"....
............. goed advies bc!!

"als je dan nog wil groeien kom het niet aan op een paar kilo"
Hoezo ,ken je me dan of bedoel je dat het JOU niet zou uitmaken.

Maar al met al toch bedankt voor de replies.
Wat -als je me nog wil antwoorden, hehe - zijn dan precies die androgenische neveneffecten en hoe worden die veroorzaakt.
 
Originally posted by rising
[
"als je dan nog wil groeien kom het niet aan op een paar kilo"
Hoezo ,ken je me dan of bedoel je dat het JOU niet zou uitmaken.[/B]

Big cat heeft gelijk, als je kuurt, moet je goed kuren...
 
Back
Naar boven