Fitness Seller

Proviron vraagje

Bezoekers in dit topic

TheGoodLife

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 apr 2012
Berichten
381
Waardering
4
Vetpercentage
50%
Kan een lat proviron tijdens festival kwaad? Deze zomer is het Tomorrowland in België waar ik 3 dagen aanwezig zal zijn midden in kuur (test e), om bloat tegen te gaan had ik aan proviron gedacht aangezien het eten daar zo goed is dat ik opblaas als een ballon

Yay or nay?
 
Hoezo plan je je kuur niet ervoor of erna
Denk eerder ervoor sta je lekker strak op het festival ;)
Maar plan hem dan zo dat je al klaar bent tijdens het festival
 
Ik ga ook tomorrowland en heb me cycle geplant dat ik net ervoor klaar ben ;)
 
Ik zelf wil ook gaan ;) heel dbb daar lachen
Denk dat ik ook nog een kuurtje moet plannen ervoor whaha
Oftopic hebben jullie al kaarten?? Zo ja via Tomorowland site besteld??
 
kaarten zijn pas deze zaterdag te bestellen (voor ons, de belgen :p ) en de week erna voor de rest vd wereld :p
 
Ja had idd ook eerst berekend om te beginnen zodat ik net in die week gedaan had en dus Tomorrowland kon gaan voor men PCT, maar vroeg me af of ik door 3 dagen meteen slecht eten al niet veel ga verliezen?

En tickets, ik ga iedereen hier jelly maken denk ik... Geboren in Boom zelf, heb mijn tickets 2 weken geleden al bestelt (voorrang op de rest omdat ik van de gemeente ben). Dus ik heb wel het voordeel dat ik 's avonds gewoon in men eigen bed kruip en nog wat proteins naar binnen kan krijgen.

Maar OT: beter dan zorgen dat kuur net gedaan is? Ik zou niets verliezen dan op die manier?

---------- Post toegevoegd Tue 5 Feb 2013 om 12:59 ----------

Btw aan allen die gaan, de voorverkoop voor Boom was op 5min uitverkocht (500 tickets voor 1 gemeente). Dus als je zelf kaarten nodig hebt, meteen erbij zijn wanneer de VVK start.
 
Zaterdag om 11u dacht ik ;). Maar je moest op voorhand registreren.
 
proviron deed niet veel tegen vocht bij mezelf,libido daarentegen was skyhigh
 
Zolang je maar niet zo geil wordt als deze vent:
[Link niet meer beschikbaar]
 
proviron deed niet veel tegen vocht bij mezelf,libido daarentegen was skyhigh
Beter dus zorgen dat me cycle net gedaan is voor Tomorrowland en dat ik PCT doe na Tomorrowland? Hoe zit het dan ivm het meteen verliezen van massa & spier?


Zolang je maar niet zo geil wordt als deze vent:
[Link niet meer beschikbaar]

Jammer genoeg deze vorig jaar zelf niet zien gebeuren, schitterend wat daar allemaal gebeurd :o
 
Back
Naar boven