MuscleMeat

Proviron

Bezoekers in dit topic

Alain32

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Iemand die ik goed ken en toch volgens mij verstand heeft van anabolen,zei tegen mij dat ik in de laatste weken van de kuur proviron moest gebruiken,dan zou ik de resultaten beter vasthouden,heeft iemand hier meer info over?En wat doet proviron nu eigenlijk?

Heet die gast erik?

Alain32 zei:
Iemand die ik goed ken en toch volgens mij verstand heeft van anabolen,zei tegen mij dat ik in de laatste weken van de kuur proviron moest gebruiken,dan zou ik de resultaten beter vasthouden,heeft iemand hier meer info over?En wat doet proviron nu eigenlijk?
.

Proviron houd grotendeels de receptoren bezet waar oestrogenen en cortisonen zich normaal aan hechten. Proviron wordt hoofdzakelijk gebruikt als anti oestrogeen. Het zorgt ervoor dat een teveel aan vocht en een eventueel optreden van gyno geheel teruggedraaid kan worden. Dit in tegenstelling tot Nolvadex dat er alleen voor kan zorgen dat een eventuele wateropslag en gyno zich niet verder kunnen ontwikkellen. Verder zorgt proviron door het uitscheiden van overtollig water voor een aanzienlijk harder ogende spiermassa. Voor het behouden van massa na de kuur geef ik zelf de vorkeur aan clenbuterol

klein wereldje is dit toch he ? :D

Waarom kom je nie terug bij Hardcore Gym?

marce23 zei:
Waarom kom je nie terug bij Hardcore Gym?
Is het daar nu weer gezellig dan?ik ben weg gegaan omdat ik het sfeertje saai vondt daar en ik had op dat moment echt geen zin meer in het hele bodybuilding wereldje,ik had er echt genoeg van toen,ik ben naderhand weer een beetje beginnen te trainen,echt fitness was de bedoeling en cardio,maar dat was ook niks voor mij,dus ben ik in april ongeveer weer een beetje begonnen met krachttraining en nu ben ik weer ongeveer op het oude nivo van toen,dus weer bodybuilding en het bevalt mij prima zo,waar ik nu train daar traint van alles wat,is ook wel leuk.en ik train nu alleen net als jij altijd toen deed,dus nu ben ik ook niet gebonden aan bepaalde tijden.het is wel zo, waar ik nu train is alles eigenlijk te licht,maar ja dan maar wat meer herhalingen maken!!wie weet kom ik nog ooit terug??

Nou ik ben eigenlijk over 2,5 weken ook weg bij Cor. Ga ik naar Gemert toe. is ook allemaal lichter en ga ik wat cardio en zo doen en net als jij wat meer herhalingen :)
Gr. Marc E

marce23 zei:
Nou ik ben eigenlijk over 2,5 weken ook weg bij Cor. Ga ik naar Gemert toe. is ook allemaal lichter en ga ik wat cardio en zo doen en net als jij wat meer herhalingen :)
Gr. Marc E
waarom ga jij weg dan?er werd ook nooit onderhoud aan die apparatuur gedaan,vond ik echt waardeloos!!

Leuk... Een onderonsje :P

hehe inderdaad...ineens is die proviron ondergeschikt...

Proviron heb ik zelf met succes toegepast bij gyno-vorming al vóór een kuur begon.
Slechts 25mg per dag tijdens de kuur zorgde ervoor dat de gyno niet verder ontwikkelde.
Proviron zorgt inderdaad voor wat opharding maar om je gains te behouden is Clen ook mijn favoriet.

Heren, graag MSN inschakelen mocht u verder willen debatteren over de lokale stand van zaken, bedankt! :)

Je bedoelt Clen als nakuur? Ik wou eigenlijk creatine na de kuur doen, maar is Clen dan ook goed om je gains te behouden? Zou je er dan ook meteen droger mee worden?

clenbuterol om je gains te BEHOUDEN???

Inderdaad, Clenbuterol om je gains te behouden.

Simpel uitgelegd:
Clenbuterol sluit de receptoren af die gevuld zijn met hormonen van je kuur. Een soort van catabolisch effect.
Tegelijkertijd zorgt het voor vet-afdrijving. Niet erg sterk, want Clen werkt, zo blijkt uit de wetsenschap, beter bij dieren dan bij mensen.

Clen heeft dus een besparende functie op je gains en een afdrijvende functie op je vet%

Hoe ziet een "nakuur" eruit met Clenbuterol?

Da's helemaal niet zo spannend.

Pakweg vanaf de tweede week na je laatste shot (derde week voor lange esters) begin je met 2 dagen op. eentje af gedurende 4 weken, dan even stoppen.

Je kunt ook als onderdeel van je nakuur TRIBULUS gebruiken, niet zozeer voor de 'supergains' die ze jou beloven als wél voor je eigen testosteron-aanmaak.
Tribulus heeft die fantastische eigenschap en is daarom van harte aan te bevelen als onderdeel van je nakuur, maar dan wel ná de HCG-shots.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven