XXL Nutrition

Proviron ?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

karel22

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2008
Berichten
55
Waardering
0
beste mensen, ik ben druk bezig met het searchen over een cut kuur. Nu kan ik geen of weinig informatie vinden over proviron.

Wat de werking precies is, de nadelen welke soorten ervan zijn etc etc ?

kan iemand me helpen met zoeken??

bedankt
 
lees jij eerst even goed knul, volgens mij schrijf ik toch dat in informatie aan het inwinnen ben over dit spul??

Waar lees jij dat ik het wil gaan gebruiken ?? volgens mij staat er toch echt duidelijk dat ik opzoek ben naar wat info over deze stof???

Graag heb ik nuttige reactie mensen of een link waar info op staat? dankje


Kerel, waarom wil je een middel gebruiken waarvan je noch de werking noch de side's van weet? Zou me eerst goed inlezen.


Edit: Begin oa hier maar http://www.steroid.com/Proviron.php
 
Hahahahaha, ''tuurlijk'', flapdrol.

Veel succes met je met de inwinning van de info. Met zo'n instelling red je het wel, hahaha.


SToos hoe je de topicstarter antwoord.Heb je nix toe te voegen,hou jj commentaar gewoon voor je.Waarschuwing volgende keer trek ik een kaart.
Typisch voorbeeld hoe het niet moet.
 
Kennen jullie mekaar ofzo???
Zoek eens op mesterolone. Dit is de werkzame stof. Proviron is de merknaam.
 
Krieltje is in een assertieve power mood. Dat is duidelijk! :P

Provi is fijn spul, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.
Licht jezelf wel even in, is veel info over te vinden!
 
Provi is fijn spul, dat is het enige wat ik erover kan zeggen.

kun je dit even toelichten aub? want heb er ook wel interesse in.
zou eens provi willen testen.

welke meerwaarde heeft het zonder stack, dus provi eens alleen gaan gebruiken voor een tijdje?
 
ik heb het een tijdje gebruikt en ik moet zeggen dat ook al doet het iet bijzonder veel, het is fijn spul.

Je voelt je goed, energiek, coïtuslust ^^^, dikke pomp in de gym.
Wil je volwaardig kuren dan heb je er niks aan als only, beter stacken voor een hardere look!
 
wat lijkt jou het beste om mee te stacken dan ?

tren ace een goede optie ?


ik heb het een tijdje gebruikt en ik moet zeggen dat ook al doet het iet bijzonder veel, het is fijn spul.

Je voelt je goed, energiek, coïtuslust ^^^, dikke pomp in de gym.
Wil je volwaardig kuren dan heb je er niks aan als only, beter stacken voor een hardere look!
 
test prop, wat het doel is namelijk droog worden ?

denk wel dat test prop de beste optie is, dan kun je er een kort kuurtje van bv 6 weken van maken.
maar enanthaat zou ook geen kwaad kunnen denk ik als je langer gaat kuren, provi gaat namelijk toch aromatase tegen = geen vocht

spreek niet uit ervaring, maar is hetgene wat ik er al over gelezen heb tot nu toe. provi lijkt mij uiterst geschikt om te stacken met test als je toch van plan bent een test only te gaan doen.
 
Toch vind ik dat de topicstarter wel even wat meer moeite had mogen doen om zelf wat info op te zoeken.

Deze absolute basic vragen zijn imo onnodig in deze sectie. Een klein beetje eigen initiatief mag wel verwacht worden.
 
ik zit nu in Spanje en bij verschillende apothekers krijg je zonder problemen proviron. op de 10 apothekers zijn er ongeveer 3 die het geven. 20 tabs 25 mg kost 4 euro. nolvadex krijg je gemakkelijker. 60 tabs 20 mg kost 14 euro. toch de moeite. voor eigen gebruik toch wat gekocht.
 
@ karel een tijd trug heb ik dit zelf ook gebruikt en is primaspul.
de nadelen vind je wel via google.

Waar ik zelf goede resultaten mee had was 3 x perdag 1tabletje (elkedag 75mg) gedurende 4 dagen, daarna 3 dagen niks en zo 6 weken vanaf week 3 kan je verschil voelen.
Je libido zal ook wel een boost krijgen aan gezien dit een testosteron verhogend product is.
Na een 2 tal weeken is dit niet meer in de urine op te sporen.

hopelijk heb je hier iets aan.
 
Heb het zelf nooit gebruikt maar heb vernomen dat je er hele ernstige acne van kan krijgen?
 
Heb het zelf nooit gebruikt maar heb vernomen dat je er hele ernstige acne van kan krijgen?

Heb ik ook gehoord, vandaar dat ik het niet gebruikt heb. Zal uiteraard ook persoonsgebonden zijn.
 
Heb ik ook gehoord, vandaar dat ik het niet gebruikt heb. Zal uiteraard ook persoonsgebonden zijn.

is het ook niet hoeveelheids-gebonden?

zou je dat van 50mg per dag ook al kunnen krijgen?
 
heb er het 5/6 maanden gebruikt (50 tot 100 mg ) geen last gehad van acne, icmbi met testo krijg je er de aders op je armen
 
Back
Naar boven