haha wat een grappenmaker. ik zou zeggen stuur MrJ een mailtje, denk dat ie je in je gezicht uitlacht.
oke, ik zal even de punten opnoemen wat er mis is met jou post:
- "vergeet dat es nodig zijn om te groeien"
geef mij 1 onderzoek waaruit blijkt dat je oestrogeen nodig hebt om te groeien. Oestrogeen zorgt er alleen maar voor dat je vocht of vet vasthoudt, daarom lijk je groter te zijn. Dit is echter geen echte spiermassa maar verdwijnt dus weer als sneeuw voor de zon na je kuur. als je een goede anti-e gebruikt zijn de kilo's die je wint tijdens je kuur echte kilo's en zal je verlies na de kuur stukken minder zijn.
- je draait de verhoudingen om wat je zegt is dat je bij een zwaardere kuur minder anti e's nodig hebt, ik begrijp heus wel dat het een typefout is
- 1 mg arimidex per week? heb je wel eens goed naar de halfwaarde tijd gekeken van arimidex? wat is in godsnaam het nut van 1 mg per week. alleen maar grotere kans voor een oestrogeenrebound.
- Let wel...ik heb het hier over bulkkuren
als je een kuurtje tren/test hebt zou dat een prima cutkuur kunnen zijn maar zet er maar gebruik gedurende die tijd maar eens geen anti-e. wedden dat je een vochtbom wordt? wat je moet doen is onderscheid maken tussen aromatiserende middelen en niet aromatiserende middelen, en niet bulkkuren en cutkuren, dat komt zo knullig over.