AndroidHealthClinic

proviron? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

little n

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2005
Berichten
280
Waardering
0
Lengte
1m67
Massa
72kg
Hoveel mg proviron moet je nemen om gyno te onderdrukken,ik heb steeds last van gyno vrij vroeg in mijn kuur neem dan steeds nolva mmar heb proviron er nog ni voor genomen,ik dacht aan 50mg /dag of is 25 mg al genoeg?
 
hangt van de middelen af die je gebruikt en de hoeveelheden van deze middelen, is zo niet te zeggen.
 
week 1-12 400mg deca
week 1-12 500mg test enantate
week 1-12 hgh 4iu/dag 7 on7
week 7-12 50mg winny eod
 
Waarom kies je voor deze stack als je wilt cutten? (Althans, dat zei je in een ander topic.)
 
inderdaad jeroentje...

maar buiten dat, bij een kuur van 12 weken zou ik toch voor een ander anti-e kiezen, zoals femara of liquidex. anders zit je met zo'n 10 pakjes proviron. tsja of je moet gewoon geld teveel hebben ofzo. daarnaast bij deze hoeveelheden aas zal femara/liquidex veel effectiever zijn dan proviron :)
 
Wat stel je dan voor,is dit dan een bulkkuur?
 
Latin spirit zei:
inderdaad jeroentje...

maar buiten dat, bij een kuur van 12 weken zou ik toch voor een ander anti-e kiezen, zoals femara of liquidex. anders zit je met zo'n 10 pakjes proviron. tsja of je moet gewoon geld teveel hebben ofzo. daarnaast bij deze hoeveelheden aas zal femara/liquidex veel effectiever zijn dan proviron :)

denk het ook wel ja. en over liquidex is men al zeer te spreken dus dan is de keuze voor mij iig al snel gemaakt.
 
deca/test wordt doorgaans niet gebruikt als cutkuur vanwege de aromatiserende eigenschappen.

maar goed er lopen hier wedstrijdatleten rond die van mening zijn dat deca prima in de cut gebruikt kan worden :rolleyes:
 
liquidex en femara zijn dat beide vloeistoffen want heb dat nog niet gehad;
-Hoeveel moet ik er van nemen/dag,
-neem ik het vanaf de eerste dag,
 
little n zei:
liquidex en femara zijn dat beide vloeistoffen want heb dat nog niet gehad;
-Hoeveel moet ik er van nemen/dag,
-neem ik het vanaf de eerste dag,

het zijn idd beide vloeistoffen die je moet drinken.

liquidex moet in jouw kuur wel volstaan met 0,5ml eod. mocht dat dus niet genoeg zijn kun je het verhogen naar 1ml eod.

over femara legt iemand anders je wel uit want daar weet ik niets over.
 
Oke thanks voor de info........
 
little n zei:
liquidex en femara zijn dat beide vloeistoffen want heb dat nog niet gehad;
-Hoeveel moet ik er van nemen/dag,
-neem ik het vanaf de eerste dag,

je kan ook zelf wel wat research doen kerel, we hebben je genoeg op weg geholpen nou.
 
Idd.

Vragen staat vrij, maar doe wel een beetje wat aan je huiswerk. We zijn hier niet om je alles voor te kauwen, daar schiet jezelf gewoon veel minder mee op dan je eigen kennis en verstand te gebruiken.
 
Ik denk dat teveel mensen teveel gebruik maken van anti-es...velen gebruiken het omdat ze het ergens horen of lezen terwijl ze het in feite niet nodig hebben...vergeet dat es nodig is om goed te groeien.

Wat raad ik aan:
Voor gemiddelde kuren...dwz >1000mg totaal/week: 25-50mg proviron/dag

Voor zware kuren...dwz <1000mg totaal/week: 50mg proviron/dag & 1mg arimidex/week

Let wel...ik heb het hier over bulkkuren.
 
krijgen we dit weer, eigenlijk zouden dit soort mensen strafpunten moeten krijgen voor het moedwillig verstrekken van verkeerde info.

OVERTOLLIG OESTROGEEN WIL JE NIET KEREL!
 
Latin spirit zei:
krijgen we dit weer, eigenlijk zouden dit soort mensen strafpunten moeten krijgen voor het moedwillig verstrekken van verkeerde info.

OVERTOLLIG OESTROGEEN WIL JE NIET KEREL!

WIE HEEFT ER HIER GESPROKEN OVER OVERTOLLIG OESTROGEEN? KEREL :mad:

Eigenlijk zouden mensen zoals jij geen advies meer mogen geven in AS sectie!!
 
Iedereen z'n eigen insteek en advies. De waarheid zal in 't midden liggen.

Nu weer vriendjes wezen. :)
 
haha wat een grappenmaker. ik zou zeggen stuur MrJ een mailtje, denk dat ie je in je gezicht uitlacht.

oke, ik zal even de punten opnoemen wat er mis is met jou post:
- "vergeet dat es nodig zijn om te groeien"
geef mij 1 onderzoek waaruit blijkt dat je oestrogeen nodig hebt om te groeien. Oestrogeen zorgt er alleen maar voor dat je vocht of vet vasthoudt, daarom lijk je groter te zijn. Dit is echter geen echte spiermassa maar verdwijnt dus weer als sneeuw voor de zon na je kuur. als je een goede anti-e gebruikt zijn de kilo's die je wint tijdens je kuur echte kilo's en zal je verlies na de kuur stukken minder zijn.
- je draait de verhoudingen om wat je zegt is dat je bij een zwaardere kuur minder anti e's nodig hebt, ik begrijp heus wel dat het een typefout is
- 1 mg arimidex per week? heb je wel eens goed naar de halfwaarde tijd gekeken van arimidex? wat is in godsnaam het nut van 1 mg per week. alleen maar grotere kans voor een oestrogeenrebound.
- Let wel...ik heb het hier over bulkkuren
als je een kuurtje tren/test hebt zou dat een prima cutkuur kunnen zijn maar zet er maar gebruik gedurende die tijd maar eens geen anti-e. wedden dat je een vochtbom wordt? wat je moet doen is onderscheid maken tussen aromatiserende middelen en niet aromatiserende middelen, en niet bulkkuren en cutkuren, dat komt zo knullig over.
 
MrJ zei:
Iedereen z'n eigen insteek en advies. De waarheid zal in 't midden liggen.

Nu weer vriendjes wezen. :)

sorry kerel, had me berichtje al af.... :o
 
Zoals MrJ aangeeft ieder z'n eigen insteek...voor de rest doe je ermee wat je wilt...want om te argumenteren over wie gelijk heeft of wie het "knulligst "overkomt heb ik totaal geen zin...want op het einde sta je nog altijd evenver...Gr...NPC
 
Back
Naar boven