MuscleMeat

proviron? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aangezien het hier over proviron gaat en ik een vraagje heb over proviron zal ik ze maar hier stellen als jullie dat niet erg vinden.

Binnenkort ga ik een 3 weken kuren met een lage dosis 17aa 1 testosteron (m1t). Ik weet dat deze (pro)steroid niet aromatiseerd, toch lees ik dat veel mensen tijdens de kuur last krijgen van bloating en ikzelf ben vrij gevoelig aan gyno, en daarom vraag ik me af of proviron tijdens de kuur raadzaam is, of is nolva voldoende wanneer één van deze sides optreden?

Ik beloof me verder niet met de topic te bemoeien.
 
NPC zei:
Zoals MrJ aangeeft ieder z'n eigen insteek...voor de rest doe je ermee wat je wilt...want om te argumenteren over wie gelijk heeft of wie het "knulligst "overkomt heb ik totaal geen zin...want op het einde sta je nog altijd evenver...Gr...NPC

lekker zwak.... probeer dan in ieder geval inhoudelijk op mijn argumenten in te gaan. dat is waar het forum voor is.
 
Latin spirit zei:
haha wat een grappenmaker. ik zou zeggen stuur MrJ een mailtje, denk dat ie je in je gezicht uitlacht.

oke, ik zal even de punten opnoemen wat er mis is met jou post:
- "vergeet dat es nodig zijn om te groeien"
geef mij 1 onderzoek waaruit blijkt dat je oestrogeen nodig hebt om te groeien. Oestrogeen zorgt er alleen maar voor dat je vocht of vet vasthoudt, daarom lijk je groter te zijn. Dit is echter geen echte spiermassa maar verdwijnt dus weer als sneeuw voor de zon na je kuur. als je een goede anti-e gebruikt zijn de kilo's die je wint tijdens je kuur echte kilo's en zal je verlies na de kuur stukken minder zijn.
- je draait de verhoudingen om wat je zegt is dat je bij een zwaardere kuur minder anti e's nodig hebt, ik begrijp heus wel dat het een typefout is
- 1 mg arimidex per week? heb je wel eens goed naar de halfwaarde tijd gekeken van arimidex? wat is in godsnaam het nut van 1 mg per week. alleen maar grotere kans voor een oestrogeenrebound.
- Let wel...ik heb het hier over bulkkuren
als je een kuurtje tren/test hebt zou dat een prima cutkuur kunnen zijn maar zet er maar gebruik gedurende die tijd maar eens geen anti-e. wedden dat je een vochtbom wordt? wat je moet doen is onderscheid maken tussen aromatiserende middelen en niet aromatiserende middelen, en niet bulkkuren en cutkuren, dat komt zo knullig over.

Hoe noemen ze dat ook alweer... ''De spijker op z'n kop slaan'' geloof ik ;)
 
Ik zal eens een quote neerzetten van een heel goede vriend(traint topatleten in the USA)...de beste quote die ik al gehoord heb tot nu toe:

Argumenteren over het internet is zoals meedoen in de Special Olympics,zelfs als je zou winnen,toch ben je nog altijd een gehandicapte.
 
NPC zei:
Ik zal eens een quote neerzetten van een heel goede vriend(traint topatleten in the USA)...de beste quote die ik al gehoord heb tot nu toe:

Argumenteren over het internet is zoals meedoen in de Special Olympics,zelfs als je zou winnen,toch ben je nog altijd een gehandicapte.

wat is dit nou weer voor een onzinnige post :rolleyes:

kerel, ik ben hier niet om een spelletje met je te spelen wie er beter kan argumenteren. ik antwoord op jou reply omdat je gewoonweg mensen van verkeerde info verstrekt.

je kan ook gewoon op mijn argumenten reageren, misschien kan ik er nog wat van leren. al lijkt het me sterk als ik zie wat je adviseert.

kan je dat niet, ga dan maar weer lekker buiten spelen met je vriendje, want tot nu toe heb ik hier meer op het forum geleerd van alle andere members dan van jou met je vriendje.
 
Ik ben nog niet zolang bezig (een klein jaartje) met research op het gebied van aas, maar wat npc zegt lijkt me niet zo onzinnig:

Estrogen is responsible for a number of anabolic factors such as increasing growth hormone output, upgrading the androgen receptor and improving glucose utilization. This is why aromatizing steroids like testosterone are still best suited for maximum muscle gain. When reducing the estrogen levels, we therefore reduce the potential gains being made.

dit heb ik van:
http://www.bodybuilding.com/fun/catnolv.htm

Maar ja jullie weten het veel beter dan mij, dus ik weet niet wie gelijk heeft npc of navy en latin spirit.m.aw. ik wil niet betweterig overkomen en mijn bescheiden kennis op het gebied van anti-es en aas niet als superieur beschouwen. :kiss:
 
Laatst bewerkt:
"The gains being made" betekent hier de totale aantal kilo's die je wint. Spier+vet+vocht.

Een gedeelte van de oestrogenen blokkeren zorgt voor kwaliteitsgains aangezien je minder vet en vocht laat aanzetten. :)
 
:rolleyes: ah ja, das nogal evident eigenlijk, stom van me dat ik zelf niet zo heb geredeneerd. En hoe zit dat nu met m1t 3 weken? Is het aangeraden om daar proviron bij te nemen om de 'bloathing' te onderdrukken? Sorry voor deze stomme vragen maar voordat ik begin wil ik echt zeker zijn dat ik het correct aanpak (en zelf ook nog een beetje naturel massa aanzetten, natuurlijk). :D
 
Als ik dit zo allemaal lees is er toch wat onenigheid over bepaalde topics zoniet over veel topics,nu in weet ook dat je zelf wat research moet doen en niet voor elk prulletje een topic moet openen maaaaar ik denk toch dat jullie van veel op de hoogte zijn en komt daarbij dat de meeste sites in het engels zijn en de vertaling niet altijd even simpel is!!!!!
 
armidex/proviron

ik heb wel eens gelezen dat in een test kuur je beter proviron kan nemen omdat die ervoor zorgt dat je vrije testo hoeveelheid toeneemt en dat arimidex dit niet doet :cool:
 
alle anti aromatase remmers zorgen voor meer vrij testosteron in je lichaam bro

hoe kom je erbij dat arimidex dat niet doet..

proviron femara arimidex zorgen hiervoor
 
Laatst bewerkt:
en daarnaast zorgen arimidex en femara ook nog eens voor een stijging van je IGF spiegel ;)
 
kevinlorenzin zei:
alle anti aromatase remmers zorgen voor meer vrij testosteron in je lichaam bro

hoe kom je erbij dat arimidex dat niet doet..

proviron femara arimidex zorgen hiervoor

dit vroeg ik me dus af...is dit wel zo?!
proviron is een pure dht.
arimidex en femara zijn zwakke oestrogenen die voorkomen dat het enzym estradiol zich aan de receptor bind!
correct me if im wrong!
 
Although it does block gains, aromatase blockers are generally used for the extent or a certain duration on a cycle, whereas receptor antagonists are used mostly to solve problems. Because it takes some time for an aromatase blocker to take effect (even when aromatase is blocked, there is still a level of circulating estrogen) and again some time to bring estrogen back upon discontinuation (new estrogen needs to be made again), acute problems are best solved with Nolvadex or clomid. When an aromatase blocker is used, Arimidex is the best choice by far. Proviron may be more apt when using with testosterone, due to its other characteristics and positive benefits on testosterone, but for all other intents and purpose arimidex should be preferred in these instances.
Back To The Main Steroid Profiles Page


http://www.bodybuilding.com/fun/catarimidex.htm
 
1977Marc zei:
Although it does block gains, aromatase blockers are generally used for the extent or a certain duration on a cycle, whereas receptor antagonists are used mostly to solve problems. Because it takes some time for an aromatase blocker to take effect (even when aromatase is blocked, there is still a level of circulating estrogen) and again some time to bring estrogen back upon discontinuation (new estrogen needs to be made again), acute problems are best solved with Nolvadex or clomid. When an aromatase blocker is used, Arimidex is the best choice by far. Proviron may be more apt when using with testosterone, due to its other characteristics and positive benefits on testosterone, but for all other intents and purpose arimidex should be preferred in these instances.
Back To The Main Steroid Profiles Page


http://www.bodybuilding.com/fun/catarimidex.htm

ik ben niet zo zeer goed in engels lezen bro maar hier kan ik niet uit opmaken dat arimidex niet zorgt voor meer vrije testosteron, het is toch sowieso logish bro dat een aromatase blocker de oestrogenen zijn werk minder laat doen dus ook meer vrije test in je lichaam hebt!!
 
Latin spirit zei:
en daarnaast zorgen arimidex en femara ook nog eens voor een stijging van je IGF spiegel ;)[/QUOTE

je post vaak goede dingen maar hier ga je denk ik de fout in.
van arimidex weet ik zeker dat het je igf-1 spiegel laat dalen, in beginsel maakt dat kleine beeteje niet uit want grote hoeveelheden test zorgen onder andere voor een verhoogde afgifte van igf-1.
verder ben ik er eigenlijk wel redelijk van overtuigd dat alle anti-e's je igf-1 spiegel laten dalen.
bij femara roept iedereen elkaar maar na dat het de igf-1 spiegel laten stijgen maar ik heb daar zo mijn twijfels over.

@topicstarter: ik wil niet vervelend overkomen maar als je met sth gaat spelen en je weet niet hoeveel proviron je moet nemen ben je niet lekker bezig.
 
dennis999 zei:
Latin spirit zei:
en daarnaast zorgen arimidex en femara ook nog eens voor een stijging van je IGF spiegel ;)[/QUOTE

je post vaak goede dingen maar hier ga je denk ik de fout in.
van arimidex weet ik zeker dat het je igf-1 spiegel laat dalen, in beginsel maakt dat kleine beeteje niet uit want grote hoeveelheden test zorgen onder andere voor een verhoogde afgifte van igf-1.
verder ben ik er eigenlijk wel redelijk van overtuigd dat alle anti-e's je igf-1 spiegel laten dalen.
bij femara roept iedereen elkaar maar na dat het de igf-1 spiegel laten stijgen maar ik heb daar zo mijn twijfels over.

@topicstarter: ik wil niet vervelend overkomen maar als je met sth gaat spelen en je weet niet hoeveel proviron je moet nemen ben je niet lekker bezig.

hey kerel,

ik heb hier wel degelijk onderzoeken voorbij zien komen waaruit blijkt dat femara je IGF spiegel met zo'n 27 % doet stijgen. arimidex was al een stuk minder met zo'n 5 % geloof ik en nolva laat je IGF spiegel dalen met zo'n 25 %.

erg jammer dat ik het topic zo gauw ff niet kan vinden, sorry daarvoor!
 
hier heb je dat onderzoekje bro

Relative Potency of Type 1 & 2 Aromatase Inhibitors
Product Aromatase Inhibition (%)
Aromasin (Exemestane) 97.9%
Cytadren (Aminoglutethimide) 90.6%
Arimidex (Anastrozole) 96.7%
Femara (Letrozole) 98.7%

By the looks of it, Femara (Letrozole) is the strongest inhibitor.

How Various Estrogen Inhibitors & Blockers Effect IGF-1

Formestane Increases 26%
Aromasin (Exemestane) Increases 28%
Cytadren (Aminoglutethimide) Increases 27%
Arimidex (Anastrozole) Decreases 18%
Femara (Letrozole) Increases 24%
Faslodex (Fulvestrant) Decreases 70%
 
dus latin: arimidex laat je spiegel zakken met 18% daarin tegen femara laat hem stijgen met 24% daar had je gelijk in
 
dennis, kevin: wat betreft arimidex hebben jullie helemaal gelijk, was in de war met aromasin.
 
Back
Naar boven