MuscleMeat

proviron

Bezoekers in dit topic

janveeen

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 feb 2003
Berichten
128
Waardering
1
ik heb nu 4 weken d-boll gedaan en 3 injecties deca.
ik wil van mijn dikke kop af.
Wat zal ik doen.
week 5 d-boll + proviron
of alleen proviron in week 5???

wie adviseerd?
 
Misschien een beetje nolvadex.
 
Ja proviron kun je starten op 25 mg ED. Of kiezen voor arimidex of femara. Maar hiermee haal je alle oestrogenen uit je systeem, en je hebt wel een beetje nodig voor groei. Maar ja, met proviron heb je vaak weer last van puisten.......
Ik zou gewoon doorgaan met je kuur, en om de dag een tab arimidex nemen. Dan kijken of het beter wordt, zoniet dan ed tot je weer droger wordt.

Dit had je natuurlijk moeten weten voordat je begon, niet zo handig nu.

Succes,
Tsunami
 
Originally posted by Tsunami
Ja proviron kun je starten op 25 mg ED. Of kiezen voor arimidex of femara. Maar hiermee haal je alle oestrogenen uit je systeem, en je hebt wel een beetje nodig voor groei. Maar ja, met proviron heb je vaak weer last van puisten.......
Ik zou gewoon doorgaan met je kuur, en om de dag een tab arimidex nemen. Dan kijken of het beter wordt, zoniet dan ed tot je weer droger wordt.

Dit had je natuurlijk moeten weten voordat je begon, niet zo handig nu.

Succes,
Tsunami

Helemaal mee eens, zou alleen Proviron boven Ari/Fem prefereren.

Groet Smalluser :thumb:
 
Heb clomid gebruikt en weg was het vocht en gevoelige tepels
 
Er is bijna geen kuur denkbaar die meer waterretentie geeft dan dbol met Deca! Waar is je test-variant om een decadick tegen te gaan en om échte kracht mee te forceren? Wie heeft je dit aangeraden?

Deca-alleen heeft maar 30% van z'n effectiviteit.
Dat zul je merken als je je Deca eens neemt met test ernaast, je zal door het dak gaan vergeleken met nu.

Wil je van die dikke kop af dan zou ik met beide stoppen maar dan heeft je 'kuur' niet veel zin meer.
Maar in ieder geval stoppen met de dbol vind je niet, je lever heft nu wel genoeg stress gehad en je bloedbaan zit vol dbol-vuilnis (dbol reken je gemakkelijk onder de fricandellen van de vleesindustrie, mischien lekker maar niet voedzaam).

Anders continueer de Deca, ideaal zou zijn test prop ernaast en Proviron (voor je erectie alleen al die weleens problemen kan gaan geven als je puur op Deca doorgaat).

Waterretentie afbouwen kun je met wat de jongens hierboven schreven al zal stoppen met dbol al een heel verschil zijn.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven