Fitness Seller

Provocerende kardinalen

Users who are viewing this thread

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
Even van de Spits voorpagina geknipt gisteren, intocht van de paus bij de EO hobbeldagen. Wat zien we dáár achter pausmans.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een snood heerschap dat niet beleefd klapt, neenee, maar een stiekeme verwijzing naar de pauselijke afkomst rond strooit zonder z'n gezicht te laten zien. Nou, si3g h3il dan maar he. :roflol:

En kijk eens wie we nog meer hebben, lekker bij de paus op het schootje. Heerrrrlijk al die aandacht!

Gemaakt doorrr.... niet door mij iig. Maar wel leuk :roflol:

-jeffrey-

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2004
Lengte
1m88
Massa
92kg
Of je zwaait even?

andrew

Competitive Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
23 sep 2003
Bro, ga rustig op de bank zitten, tel tot 10 en kijk dan nog eens.

-jeffrey-

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2004
Lengte
1m88
Massa
92kg
je knipt trouwens ook slordig.. Nooit geleerd om langs de randjes te knippen in groep 1 duckmans? :D

Zelda

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
31 aug 2004
Whahaha, die paus staat er ook echt grappig bij als je wat langer kijkt, alsof hij een tovertruc aan het uithalen is, een bliksemschicht schieten of de zee in tweeën splijten. De kardinalen achter hem klappen vol verwondering voor deze tovenaarskunsten.

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
die paus is een idioot.

normaliter stop je oude verzwakte mensen met waanideëen in een bejaardentehuis, maar deze ouwe gek moet zonodig weer de grote meneer spelen!

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
  • Topic Starter Topic Starter
Zelda zei:
Whahaha, die paus staat er ook echt grappig bij als je wat langer kijkt, alsof hij een tovertruc aan het uithalen is, een bliksemschicht schieten of de zee in tweeën splijten. De kardinalen achter hem klappen vol verwondering voor deze tovenaarskunsten.

Hahaa ja dat vond ik ook meteen al daarom is het zo'n mooie foto. In die context is het leuk te geloven dat die gast achter hem een Hitlergroet brengt :D

En idd deze aap is veel te oud, ik kan die kerel met z'n rare gezicht niet serieus nemen. Het kan zijn omdat hij zo'n Duitse bakkes heeft maar volgens mij is hij er ontzettend zelfingenomen mee dat hij de páus is. De vorige was iig leuker.

boogie

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
10 jan 2003
ja dat was idd een feestnummer, Johannes Paulus :D

Sport2000

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 nov 2004
belachelijk gedoe met die paus, en alle voorgangers net zo. wat een gedoe zeg, denken verdorie dat ze God zelf zijn:cool:

huckfinn

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jul 2004
Inderdaad. Ik wens alle pausen en kardinalen een verschrikkelijke dood toe. Stelletje idioten.
Haha, die gast brengt de groet echt heel strak. Hij spant ze hand aan en mompelt vast 'heil das drittes reich!'

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
21 dec 2003
  • Topic Starter Topic Starter

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:

Peppino

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 feb 2005
MightyDuck zei:

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:

een meesterwerk :roflol:

kan ik die op posterformaat toegezonden krijgen?! :D

SageFrancis

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
22 jan 2005
MightyDuck zei:

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:[/QUOTE]

classic diss! :D

koetje

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
24 jan 2005
MightyDuck zei:

whahahahahahaha ik bezeik me whahaha :roflol: :haha:

Naar boven