AndroidHealthClinic

Provocerende kardinalen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MightyDuck

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 dec 2003
Berichten
6.013
Waardering
3
Even van de Spits voorpagina geknipt gisteren, intocht van de paus bij de EO hobbeldagen. Wat zien we dáár achter pausmans.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een snood heerschap dat niet beleefd klapt, neenee, maar een stiekeme verwijzing naar de pauselijke afkomst rond strooit zonder z'n gezicht te laten zien. Nou, si3g h3il dan maar he. :roflol:

En kijk eens wie we nog meer hebben, lekker bij de paus op het schootje. Heerrrrlijk al die aandacht!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gemaakt doorrr.... niet door mij iig. Maar wel leuk :roflol:
 
Of je zwaait even?
 
Bro, ga rustig op de bank zitten, tel tot 10 en kijk dan nog eens.
 
je knipt trouwens ook slordig.. Nooit geleerd om langs de randjes te knippen in groep 1 duckmans? :D
 
Whahaha, die paus staat er ook echt grappig bij als je wat langer kijkt, alsof hij een tovertruc aan het uithalen is, een bliksemschicht schieten of de zee in tweeën splijten. De kardinalen achter hem klappen vol verwondering voor deze tovenaarskunsten.
 
die paus is een idioot.

normaliter stop je oude verzwakte mensen met waanideëen in een bejaardentehuis, maar deze ouwe gek moet zonodig weer de grote meneer spelen!
 
Zelda zei:
Whahaha, die paus staat er ook echt grappig bij als je wat langer kijkt, alsof hij een tovertruc aan het uithalen is, een bliksemschicht schieten of de zee in tweeën splijten. De kardinalen achter hem klappen vol verwondering voor deze tovenaarskunsten.

Hahaa ja dat vond ik ook meteen al daarom is het zo'n mooie foto. In die context is het leuk te geloven dat die gast achter hem een Hitlergroet brengt :D

En idd deze aap is veel te oud, ik kan die kerel met z'n rare gezicht niet serieus nemen. Het kan zijn omdat hij zo'n Duitse bakkes heeft maar volgens mij is hij er ontzettend zelfingenomen mee dat hij de páus is. De vorige was iig leuker.
 
ja dat was idd een feestnummer, Johannes Paulus :D
 
belachelijk gedoe met die paus, en alle voorgangers net zo. wat een gedoe zeg, denken verdorie dat ze God zelf zijn:cool:
 
Inderdaad. Ik wens alle pausen en kardinalen een verschrikkelijke dood toe. Stelletje idioten.
Haha, die gast brengt de groet echt heel strak. Hij spant ze hand aan en mompelt vast 'heil das drittes reich!'
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:
 
is dat Bill Gates op de achtergrond??
 
MightyDuck zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:

een meesterwerk :roflol:

kan ik die op posterformaat toegezonden krijgen?! :D
 
MightyDuck zei:


Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:[/QUOTE]

classic diss! :D
 
MightyDuck zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Én we hebben een extra verschijning, de mofo van de EOjongerenweek. Gemaakt door een dbb lid dat graag anoniem blijft :roflol:



whahahahahahaha ik bezeik me whahaha :roflol: :haha:
 
Back
Naar boven