AndroidHealthClinic

Pr's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waterman94

Cool Novice
Lid geworden
4 okt 2016
Berichten
183
Waardering
49
Lengte
1m65
Massa
68kg
Hoi

Ik vroeg me af hoeveel andere dames kunnen liften, aangezien ik de enige vrouw in mijn sportschool ben die krachttraining doet.

Dan ben ik vooral nieuwsgierig naar jullie pr van dead liften, bankdrukken en squatten (losse halter). En hoelang jullie al trainen.

Ik ben nu 3 maanden serieus bezig met trainen, en ben benieuwd of ik al een beetje normaal zwaarder ben gegaan voor 3 maanden tijd.

Mijn lengte is trouwens 1,65 en ik weeg ongeveer 67.
Mijn pr:
Dead lift: 85kg
Squat: 65kg
Bankdrukken: 40kg.

Bankdrukken voelt erg waardeloos. Maar er word aan gewerkt.
 
Netjes voor zo'n korte tijd hoor!
 
Na ruim een jaar (1.65, 64kg)

Deadlift: 105
Back squat: 72.5
Front squat: 70
Bench press: 65

Front en back squat zitten gek dicht bij elkaar, ik probeer dat nu iets meer in verhouding te krijgen :rolleyes:
 
Squatten ; 100kg 9 reps. Niet loeidiep maar ook zeker geen halve reps.
Bankdrukken: 30 a 40 kilo ivm blessures en schouderfuckup waarmee ik niet zwaarder kan en durf voordat er weer extra pijn komt.
Deadlift: Idem dito ivm verneukte rug. 40kg. Hoogste was ooit 75 en toen schoot het zo in mijn SI gewricht dat ik acuut een injectie erin kon halen en sindsdien doe ik maar onwijs voorzichtig. :rolleyes:

Legpress vorige week 380kg plate loaded.

Train sinds 2013.
 
Thanks allemaal. Altijd interessant om te weten.
 
Ik weet niet of je er wat aan hebt gezien ik behoorlijk zwaar ben en daardoor ook sterker hoor te zijn.
1.68 m en 93 kg ;) vp is 25%

Bench: 110 kg
Reguliere Deadlift: 120 kg (niet sumo)
Squat: 105 kg

benen zijn echt waardeloos slap bij mij.. ik gebruik overigens geen lifting belt, straps of wat dan ook.. met bench is ook mijn rug recht op het bankje.
 

Super freak xD nee ik snoep niet. Gemeten met skinfold caliper in de gym. Misschien dat vp iets hoger ligt.. maar ik geloof dat een skinfold caliper redelijk accuraat is.
Ook heb vroeger heel veel getrained.. en nu sinds 2 jaar echt serieus aan het knallen met gewichten. 6/7 dagen per week.
 
Super freak xD nee ik snoep niet. Gemeten met skinfold caliper in de gym. Misschien dat vp iets hoger ligt.. maar ik geloof dat een skinfold caliper redelijk accuraat is.
Ook heb vroeger heel veel getrained.. en nu sinds 2 jaar echt serieus aan het knallen met gewichten. 6/7 dagen per week.

Op 93 kilo had ik een vp van +- 38
Je bent toch een vrouw? Of heb je je geslacht verkeerd ingesteld.
 
93 met 25 voor vrouw dan kan je cutten en elke bb wedstrijd winnen in NL

Dat is mega buff met normaal vp
 
Nee hoor ben vrouw van 27 jaar. Mijn bouw is brede schouders smallere heupen dan gem vrouw. En omdat ik niet gebruik denk ik dat als ik mijn vp verlaag ook wat spiermassa zal moeten inleveren en daarbij ook wat kracht.
 
:DOke ik ben iig blij om te melden dat ik mn pr in squatten en deadlift heb verbeterd. Squat 70 en deadlift 90. :flexbiceps:

En ik zou zeggen plaats anders een fotootje om de mensen hier een beter beeld van je lichaam te geven. :dunno:
 
Nogmaals ik ben absoluut niet trots op mijn huidige fysiek. Ik kom van veel zwaarder en ben langzaam bezig met vetpercentage naar beneden te halen. Gek genoeg zit bij het vet vooral rond mijn buik en rug.

[afbeeldingen niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Voor mijn nekhernia en andere shit... (2 jaar terug... )
@47 kg 1,68
DL 5x70 kg
SQ 4x55 kg
BP 4x45 kg

nu... door die ellende veel massa verloren en kan niet meer flat BP en normale DL doen ivm helaas blijvende schouderblessure en uitval aan 1 kant.
Dus niet noemenswaardig...:sad: Maar wie weet wat doortrainen nog brengt. :)
 
Back
Naar boven