MuscleMeat

PS3 halen moeite nog waard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.523
Waardering
476
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hey even voor de gamende krachtpatsers onder ons ik merk dat ik me wat meer verveel de laatste tijd nu het weer koud is en dacht er over om een PS3 te halen.
Nu ging ik een beetje googlen en kwam toen al snel op artikelen over de PS4 en op een site stond zelfs een timer dat hij over 1 jaar al uit zou komen. Dit lijkt allemaal speculatie want ik kan weinig er over vinden op de officiële sony/playstation forums.
Is het nu nog waard om een PS3 aan te schaffen of kan ik beter wachten op de PS4 en ander vermaak zoeken?
En wat is op dit moment een van de betere shooters waar ik als beginner me mee kan vermaken liefst ook met een goede online modus.
 
Hoe kun je je nou vervelen ?

Internet fora, voetbal op internet, films downoaden. Ik verveel me nooit op de pc.

Gebruik mijn ps3 niet eens meer :o
 
Hoe leuk het ook is op de pc lijkt mij een potje gamen toch wel leuk :D
 
Playstation 4 is nog niet officieel aangekondigd door Sony zelf, dus die timer & andere websites die een launchdatum aangeven zijn zo fake als het maar zijn kan.
Tegenwoordig heb je al spotgoedkoop een PS3-console (ik heb de mijne toen nog €600 betaald) & voor een online shooter raad ik je Call of Duty Modern Warfare 3 & Battlefield 3 aan.
Immens populair, dus altijd genoeg volk op servers.
 
Oke dan heb ik wat aan thanks.
 
Ps3 gaat nog wel een tijdje mee. Zodra de ps4 aangekondigd wordt kan het nog makkelijk 1.5 jaar duren voordat hij echt uitkomt.
 
Ps3 is de beste console die er is... de hardware loopt ver voor op die van de xbox360... Ik kan je garanderen dat er de komende 2 jaar sowieso nog geen nieuwe ps4 is.

Ik heb er ook 500 euro voor moeten betalen. Maar vind het ut geld nog steeds waar... speel voornamelijk FIFA 12 via internet.
Heb ook Batlefield 3 ook een meesterlijk mooie shooter.. :cool:
 
RPG's zoals Skyrim op de PS3. In bed liggen en de hele wereld rondrennen. Awesome. :D

Zeker nog wel het halen waard en zo duur is ie tegenwoordig niet eens meer.
 
Heb sinds gisteren ook een nieuw tv toestel met mooie audio set dus ik denk dat ik hem maar gewoon ga bestellen. Misschien nog heel even wachten kijken of de sinterklaas/kerst tijden me nog wat gaan opleveren.
Hij is zoiezo niet zo heel duur meer vergeleken wat jullie er voor hebben neer gelegd. Ik denk dat ik batlefield 3 haal. Voor €282 heb ik de ps3 + batlefield 3 bij Pixmania.com.
 
Playstation 4 is nog niet officieel aangekondigd door Sony zelf, dus die timer & andere websites die een launchdatum aangeven zijn zo fake als het maar zijn kan.
Tegenwoordig heb je al spotgoedkoop een PS3-console (ik heb de mijne toen nog €600 betaald) & voor een online shooter raad ik je Call of Duty Modern Warfare 3 & Battlefield 3 aan.
Immens populair, dus altijd genoeg volk op servers.

wees blij dat je de eerste generatie ps3 hebt die van 600 euro die heb ik namelijk ook... die dingen zijn oersterk en zijn kwalitatief veel beter dan die je nu krijgt... een vriend van mij heeft er al 4 versleten ofzo...ze overhitten vaak en dat soor bullshit

dus tip aan TS ps3 is echt top maar bewaar je aankoopbon goed
 
Dus de nieuwe generatie ps3 is minderwaardig aan de eerste generatie?
 
Heb gelukkig mijn originele 600 euro versie ook nog. En zou em niet kunne missen. Niet enkel voor het gamen, maar ook voor de multimedia toestanden, heerlijk ding :)
 
wees blij dat je de eerste generatie ps3 hebt die van 600 euro die heb ik namelijk ook... die dingen zijn oersterk en zijn kwalitatief veel beter dan die je nu krijgt... een vriend van mij heeft er al 4 versleten ofzo...ze overhitten vaak en dat soor bullshit

dus tip aan TS ps3 is echt top maar bewaar je aankoopbon goed

'Slim' playstations bedoel je?
 
wees blij dat je de eerste generatie ps3 hebt die van 600 euro die heb ik namelijk ook... die dingen zijn oersterk en zijn kwalitatief veel beter dan die je nu krijgt... een vriend van mij heeft er al 4 versleten ofzo...ze overhitten vaak en dat soor bullshit

dus tip aan TS ps3 is echt top maar bewaar je aankoopbon goed

de eerste generatie kampte dan weer behoorlijk met ylods.
voor de kwaliteit hoe je het absoluut niet te laten want de slim is gewoon een degelijk ding, mensen die er 4 verslijten moeten even naar andere oorzaken gaan kijken dan het apparaat zelf..
 
Ik heb net een xbox360 gekocht en ga het lekker ombouwen, bah 60 euro voor een spel, heb het al moeilijk genoeg met mijn kipfilet/tonijn en whey aankopen.
 
ik game *nooit* op m'n ps3 maar ben al blij vanwege de dvd upscaler
 
Sony had ergens gezegd dat de console minstens 10j op de markt blijft, dus voor 2015 zal er geen PS4 komen. Gewoon halen dus.
 
Lol tuurlijk wel, alleen haal het niet in je hoofd om een xbox te kopen, god damn :roflol: ik wou dat ik ook een ps3 had gekocht ipv xbox
 
Ja, hoor het vaker van mensen.
Ik heb zelf ook zon kast van de 1e generatie, nog nooit probs meegehad
Sad but true, de 1ste generatie was veeeeel duurder en koste sony veel meer om te maken. Schijnt dat ze pas sinds dit jaar winst op die ps3's maken.
 
Back
Naar boven