Fitness Seller

PS3 halen moeite nog waard?

Bezoekers in dit topic

Zeker nog de moeite waard om een ps3 te halen:)
 
Tja, je hebt een blu-ray speler waar je ook nog spellen op kan spelen etc. voor ong. 230 euro, zeker geen miskoop dus.
 
Nice.

Iedereen die ik ken die de ps3 al vanaf het begin had heeft nu de nieuwe omdat de oude stuk is gegaan.

Grappig, en dan zaten over het algemeen de PS3 owners te xbox RROD zo te dissen...

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 10:04 ----------

Ps3 is de beste console die er is... de hardware loopt ver voor op die van de xbox360...
:rolleyes:

On topic: ik wil ook nog graag een ps3 halen. Heb alleen maar een Wii van deze generatie, en gamen doe ik op mijn PC, maar er zijn wel enkele exclusives op de ps3 die ik toch zou willen spelen. Desondanks ga ik er toch geen meer halen. Die PS4 zal nu niet zo heel lang meer op zich wachten en de 300 (?) euro dat een PS3 me kost is die max 2 jaar gameplezier dat het systeem nog te bieden heeft niet meer voor me waard. ik ga op de PS4 wachten, is wsl backwards compatible, kan ik die PS3 spellen toch nog halen.
 
Laatst bewerkt:
Nice.

Die Slim ps3's zijn juist gemaakt omdat de oude vaak stuk gingen dmv oververhitting, ze hebben er een kleinere chip in gegooit met als gevolg dat je dus geen ps2 spellen er meer op kan spelen. Iedereen die ik ken die de ps3 al vanaf het begin had heeft nu de nieuwe omdat de oude stuk is gegaan.

Het enige mindere aan de nieuwe ps3 is dus dat je geen ps2 spellen erop kan spelen en dat hij er minder mooi uit ziet (de ps3 zelf dus). Maar verder is hij een stuk stabieler en koelt hij beter dan de oude.
tja tis al eerder gezegd meningen zijn vaak subjectief.ik vind die slim ps3 een k*tding en heb er al een hoop stuk zien gaan en jij misschien visa versa maar ik ben iig blij dat ik die eerste gen heb want die slim had het bij mij zeker niet overleefd al die jaren
:rolleyes:
 
Grappig, en dan zaten over het algemeen de PS3 owners te xbox RROD zo te dissen...

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 10:04 ----------


:rolleyes:

On topic: ik wil ook nog graag een ps3 halen. Heb alleen maar een Wii van deze generatie, en gamen doe ik op mijn PC, maar er zijn wel enkele exclusives op de ps3 die ik toch zou willen spelen. Desondanks ga ik er toch geen meer halen. Die PS4 zal nu niet zo heel lang meer op zich wachten en de 300 (?) euro dat een PS3 me kost is die max 2 jaar gameplezier dat het systeem nog te bieden heeft niet meer voor me waard. ik ga op de PS4 wachten, is wsl backwards compatible, kan ik die PS3 spellen toch nog halen.

Sja, er is alleen wel een groot verschil tussen een console die je 4-5 jaar lang dagelijks gebruikt vele uren, of een console die 2 dagen na de aanschaf stuk gaat.

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 12:56 ----------

Grappig, en dan zaten over het algemeen de PS3 owners te xbox RROD zo te dissen...

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 10:04 ----------


:rolleyes:

On topic: ik wil ook nog graag een ps3 halen. Heb alleen maar een Wii van deze generatie, en gamen doe ik op mijn PC, maar er zijn wel enkele exclusives op de ps3 die ik toch zou willen spelen. Desondanks ga ik er toch geen meer halen. Die PS4 zal nu niet zo heel lang meer op zich wachten en de 300 (?) euro dat een PS3 me kost is die max 2 jaar gameplezier dat het systeem nog te bieden heeft niet meer voor me waard. ik ga op de PS4 wachten, is wsl backwards compatible, kan ik die PS3 spellen toch nog halen.

???

tja tis al eerder gezegd meningen zijn vaak subjectief.ik vind die slim ps3 een k*tding en heb er al een hoop stuk zien gaan en jij misschien visa versa maar ik ben iig blij dat ik die eerste gen heb want die slim had het bij mij zeker niet overleefd al die jaren
:rolleyes:

Laat ik het zo zeggen, iedereen die ik ken die die oude PS3 had, heeft nu de slim omdat die oude gewoon op is gegaan. Dus vreemd dat jij nu het tegenovergestelde beweerd. Ze hebben die slim niet voor niets gemaakt, naast kosten drukken koelt ie gewoon veel beter omdat er een kleinere chip in zit. Vandaar dat je er geen ps2 spellen meer op kan spelen.

Verder was die oude wel veel mooier hoor, wat een mooi groot glimmend ding was dat... helaas :p
 
Laatst bewerkt:
Heb hem zojuist besteld jongens ben benieuwt :D
 

Hoewel ik het nog wel gevoelsmatig wil, zie ik het rationeel niet meer zitten om er alsnog eentje binnen te halen.

Edit: leuk om weten, mijn PS1 is stuk en mijn PS2 hapert. Mijn Dreamcast , sega megadrive, 32x, sega cd, gamecube en N64 doen het nog perfect :) Anecdotisch, maar toch...

---------- Post toegevoegd Mon 21 Nov 2011 om 15:39 ----------

Sja, er is alleen wel een groot verschil tussen een console die je 4-5 jaar lang dagelijks gebruikt vele uren, of een console die 2 dagen na de aanschaf stuk gaat.


Ja idd, bij de ene val je nog binnen garantie en bij de andere niet. Sucked zwaar.
 
Laatst bewerkt:
Verder was die oude wel veel mooier hoor, wat een mooi groot glimmend ding was dat... helaas :p
Zag je ook beter de vettige vingers op, mat is dan puur praktisch gezien handiger. Verder lijkt het me ook onzin dat de slim sneller stuk zou gaan, klinkt niet logisch.
 
Heb nog steeds zo'n oude thuis staan... doet het prima... en mensen die hier speculeren over de ps4... Sony heeft een tijdje terug nog aangekondigd nog lang geen ps4 uit te brengen ;)
Schat dat het nog zeker 3 jaar duurt... en ook al komt de ps4 die kost dan eerst toch dikke 600 euro... :D
 
Gaat waarschijnlijk nog een paar jaar mee. Daar is de ps3 ip ook krachtig genoeg voor.
Battlefield 3 is een mooie game om mee te starten, zeker online. Al vind ik bad company 2 vietnam beter.
 
Heb nog steeds zo'n oude thuis staan... doet het prima... en mensen die hier speculeren over de ps4... Sony heeft een tijdje terug nog aangekondigd nog lang geen ps4 uit te brengen ;)
Schat dat het nog zeker 3 jaar duurt... en ook al komt de ps4 die kost dan eerst toch dikke 600 euro... :D

als het nog 3 jaar duurt zijn ze mooi stom,want opvolger van wii en xbox360 komt eind volgend jaar.
 
als het nog 3 jaar duurt zijn ze mooi stom,want opvolger van wii en xbox360 komt eind volgend jaar.

Ja, en die bestuderen Sony mooi jaren lang waarna ze met een PS4 komen die de wii en de xbox verreweg overtreft, zoals ze dat al deden met xbox>ps3.
 
haha de ps3 overtreft de xbox360 niet, zijn ongeveer gelijkwaardig.
 
Heb hem nu binnen ben benieuwt :D:D
 
ja je moet halen uncharted 3 is wel leuk en mw3 heeft zon 23 procent minder irritante microfoon schreeuwers dan bij xbox
 
Back
Naar boven