MuscleMeat

PS3 kapot> yellow ring of death (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KEUN

shreddedt
Elite Member
Foto Contest
10 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2009
Berichten
10.800
Waardering
1.465
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Wist niet eens dat een ps3 dit ook had zoals xbox de red ring of death heeft. Ik heb wat video's opgezocht hoe je dit kunt oplossen en heb het geprobeerd. (andere mogelijkheden zijn natuurlijk opsturen of zelf uit elkaar halen waar ook tutorials op youtube staan maar zo technisch ben ik niet)

- met een haar droger 10min+ in de ventilator aan de achterkant blazen rechts/links.
- aflaten koelen en dan zou die het weer doen, niet dus!

Maar nu twijfel ik of ik nu een nieuwe ps3 slim zal halen of repareren. Heb deze PS3 namenlijk al 6jaar en het zal z'n beste tijd wel hebben gehad lijkt mij.

Wat raden jullie mij aan?
 
Die PS3's worden vanzelf te warm heb ik wel eens gehoord. Het is dus gewoon een kwestie van tijd tot ze kapot gaan.

Persoonlijk zou ik een nieuwe halen. Kerst komt er weer aan en dat betekent dat er weer shitloads spellen uitkomen. Ook zul je zelf al iets van een collectie binnen zes jaar opgebouwd hebben lijkt me, anders moet je dat weer verkopen.

Je kunt hem natuurlijk ook laten repareren, maar ik weet het nooit zo met die gasten. Wel eens verhalen gehoord van mensen die hun spullen niet meer terug kregen etc..

Nvm, baggersite.

Repareren helpt ook maar 2-3 maanden zie ik. Nieuwe kopen lijkt me dan de beste optie.
 
Laatst bewerkt:
Klote man, heb ik zelf ook gehad. Ik had toen een nieuwe ps3 gekocht.
 
Ja ik heb zowiezo een ps3 nodig, ik kijk nog even dat ik de harddrive er nog een paar keer in/uit haal even alles schoonmaken en hope for the best.
Anders word het een slim aanschaffen, hoe duur zijn die tegenwoordig en waar zijn ze atm het goedkoopst.

En dat ook nog eens op mijn vrije dag van werk :roflol:

Kijk zowiezo uit naar MW3 en evt. BF BC3
 
Ja ik heb zowiezo een ps3 nodig, ik kijk nog even dat ik de harddrive er nog een paar keer in/uit haal even alles schoonmaken en hope for the best.
Anders word het een slim aanschaffen, hoe duur zijn die tegenwoordig en waar zijn ze atm het goedkoopst.

En dat ook nog eens op mijn vrije dag van werk :roflol:

Kijk zowiezo uit naar MW3 en evt. BF BC3
Zul je altijd net zien ja :p
Zou echt flippen als 'ie net kapot gaat als BF3 uitkomt.

Hoeveel GB zoek je?
 
Zul je altijd net zien ja :p
Zou echt flippen als 'ie net kapot gaat als BF3 uitkomt.

Hoeveel GB zoek je?
haha ja, ik was nu even de nieuwe map pack van CoD BO aan het doen, wel leuke zombie map opzich:rolleyes:
Emmz welke zijn er allemaal, ik zat nu trouwens ook bijna over me geheugen, had voor die map pack Infamous moeten verwijderen, dit wil ik in de toekomst dus liever voorkomen
 
Oude: 40/80 (kost maar 64 euro btw :roflol:)
Slim: 120/160/320

Heb zelf de 320 en nog 180 GB over terwijl er films, spellen en muziek op staan.
 
[Link niet meer beschikbaar]

is deze site een vertrouwbaar, weet je dat toevallig?
verder zijn de 2 spellen erbij wel lame, zijn er geen leuke actie paketten ergens:p
 
Nog nooit van gehoord.

Had hem zelf voor 268 gezien :(

Alleen met dat apocalypse/infamous 2 of PS move.

Trouwens F'ing goedkoop, datzelfde pakket staat bij een ander voor 300+. De console los voor 268...
 
Wanneer komt de ps4 uit dan ?

Je zal maar net een ps3 kopen en over 1 jaartje komt de ps4 uit lolski.
 
Good thinking, toen ik net voor prijsvergelijking aan het kijken was stond ps4 er ook al bij.
Iemand al enig idee welk jaar deze komt?
 
mmm beter 160gb pakken dan niet? sneller dan ik dacht overigens
 
Volgens mij is dat meer speculatie. Omdat er steeds 6 jaar tijd zat tussen playstation console releases. Nu gaan ze daar weer vanuit.
Het is ook speculatie, volgens mij is er nog geen één punt om aan vast te knopen.

Wat trouwens ook op die site staat is dat ze nog niet het volledige uit de PS3 hebben gehaald.
 
Het is ook speculatie, volgens mij is er nog geen één punt om aan vast te knopen.

Wat trouwens ook op die site staat is dat ze nog niet het volledige uit de PS3 hebben gehaald.

Klopt, maar volgens mij komt Battlefield 3 aardig in de buurt toch ? Tenminste dat denk ik.
 
Klopt, maar volgens mij komt Battlefield 3 aardig in de buurt toch ? Tenminste dat denk ik.
Geen idee, weet wel dat GT5 er aardig wat uit haalt. Mag ook wel als je ziet hoe het eruit ziet en hoe vlot het nog loopt.
 
He keun, 6 jaar is wel lang hoor.

Je kan best een nieuwe kopen.

Kijk eens bij de mediamarkt.
Daar zijn ze goedkoop.

Aantal weken geleden was er nog een aanbieding 230 euro voor ps3.
 
Trouwens, niet vergeten dat áls de PS4 binnenkort uitkomt hij iets van 600-700 euro gaat kosten. Misschien zelfs nog wel meer.
 
K*t man. Gister is mijn 46 " plasma stuk gegaan:(

Weet je ook hoe je PS3 zo stuk kan gaan? Of het te voorkomen iig? (stof oid)

Ik zou btw een Xbox kopen.. kosten minder dan een pak havermout tegenwoordig en kan je evengoed erg veel lol van hebben (MW3, BF3). Nieuwe playstation komt wss in 2012 ergens. Kan niet zo heel lang meer duren. Anders zit je straks met een gloednieuwe slim.
 
Back
Naar boven