XXL Nutrition

Ps4 pro of ps5 of iets anders?

Bezoekers in dit topic

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
20 mrt 2011
Berichten
11.885
Waardering
3.601
Massa
40kg
Vetpercentage
> 50%
Hoi iedereen, ik ben op vakantie bij mijn schoonouders in Marokko. Mijn schoonbroer heeft een ps4 met resident evil Biohazard.

Ik was van plan een nintento wii u of switch te kopen maar mijn dochter van bijna 13 zegt dat ze spellen zoals Resident Evil leuker vindt.
Ik begon me dus in te lezen. Ps4, ps4 pro, ps5, x Box...

Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Voorlopig neig ik naar de ps4 pro, gezien de enorme verbetering tav de ps4. De ps5 lijkt me nog te sterk lijkend op de ps4 pro om zo'n groot prijsverschil te rechtvaardigen.
Welke x Box komt overeen met de ps4 pro, of ps5 en waar zouden jullie voor gaan? Sci fi horror games, scooters maar ook racegames hebben onze voorkeur.

VR bij de resident evil biohazard op de ps4 lijkt me fenomenaal.
 
Ik ben net van PS4 pro naar PS5 gegaan, is toch wel groot verschil. Maar idd ook qua prijs.
 
Ps5 is kut, constant updates
 
Nog wachten tot het najaar en de PS5 dropt weer enorm in prijs en dan krijg je weer van die acties PS5 + 2 gratis games etc.. ps4 pro kopen en inruilen bij Game Mania als je PS5 wilt. Kreeg voor PS3 zelfs nog 150 eu in der tijd.

laad tijden zijn wel een pak sneller bij PS5, dat dan weer wel. Maar er is momenteel geen enkel spel op PS5 dat ik specifiek wil hebben. Meestal hebben de laatste games van PS4 zelfs een upgrade naar PS5.
 
Ik nog de ps3 ☺️ Jammer dat de gta online ermee stopt
Daar speel ik ook nog het meeste op, borderlands :p, heb hier 2,3,4,5 en alleen de 3 staat wekelijks op
 
Daar speel ik ook nog het meeste op, borderlands :p, heb hier 2,3,4,5 en alleen de 3 staat wekelijks op
Kan je eigenlijk de ouders terug opzoeken die je hebt gecreëerd of de instelling. Moest ik ooit naar de 4 of 5 gaan? Vond mijn mannetje wel cool in gta 😎
 
Kan je eigenlijk de ouders terug opzoeken die je hebt gecreëerd of de instelling. Moest ik ooit naar de 4 of 5 gaan? Vond mijn mannetje wel cool in gta 😎
Voor zover ik weet gaat er niks naar de next gen over :0
Maar ik ben op game gebied geen kenner
 
Kan je eigenlijk de ouders terug opzoeken die je hebt gecreëerd of de instelling. Moest ik ooit naar de 4 of 5 gaan? Vond mijn mannetje wel cool in gta 😎
image.jpg
2 speel ik ervan
 
Voor zover ik weet gaat er niks naar de next gen over :0
Maar ik ben op game gebied geen kenner
Ja alles zal ik kwijt zijn geld auto’s, zou al blij zijn dat je de instellingen kan terug vinden dan begin ik gewoon opnieuw, ok kan een totaal nieuwe creëren of proberen het zelfde uiterlijk te maken. Fuck rockstar 😠
 
Geweldig spel. Zelden zo gelachen om een game. Verbazingwekkend goede gameplay ook, had ik niet verwacht.

yasmine
Is RE Biohazard ook niet op de Switch?

Ik heb een PS4 en Switch en moet zeggen dat ik die laatste het leukst vind. Veel rpg's, gezelschapspellen.
 
Veel lekker tips. Bedankt
 
Haal gewoon de PS5, veel sneller en beter dan zn voorgangers. Kost wel iets meer maar je kan er dan ook jaren mee vooruit. Daarnaast kan je alle ps4 games erop spelen en je bent al klaar voor toekomstige games.
 
Ps5 zoiezo, hebt er nu nog vrij weinig aan maar denk 2022 beginnen ps5 exclusives te komen. Haal de disk variant anders kan je games alleen in de ps store kopen met “korting”, waardoor ze vaak alsnog duurder uitkomen toz van de retail winkels
 
Back
Naar boven