MuscleMeat

Psv Eindhoven, Landskampioen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat zit iedereen toch altijd te zeiken op van Gaal. Een prachtvent is het.

een prachtvent?? Hij is niet eens zo sportief om psv even te feliciteren. Het is gewoon een arrogante kwal!

precies, dat slaat toch nergens op? ten cate feliciteerd psv toch ook gewoon met het kampioenschap? terwijl er meer "strijd" is tussen ajax - psv dan psv -az.
 
ik kon er helaas nie bij zijn zondag bij het kampioensfeest ,ik was ziek :(
 
Daarom vanavond dus speciaal voor jou de herkansing. :D
 
Tsja, PSV liet zien dat zij het het meest wilden op de laatste speeldag. PSV is wel de terechte kampioen denk ik als ajacied. Volgend jaar hoop ik dat de competitie weer net zo spannend is. Ben benieuwd wat PSV gaat doen nu Cocu stopt en Alex zo goed als zeker vertrekt. Met de aankopen van Koeman weet je het nooit.
 
Tags: blijdschap, eindhoven, fijn gevoel, kampioen, psv, yes

Hahahaha... :p
 
Degene die aan het einde bovenaan staat is gewoon de terechte kampioen zegt men vaak. Maar eigenlijk vind ik dat er dit jaar geen terechte kampioen aan te wijzen was. AZ speelde het mooiste voetbal maar vergat soms effectief te zijn, PSV het meest degelijk tot de winterstop maar liet het daarna afweten, Ajax speelde te wisselvallig heeft het goed gedaan tegen het linkerrijtje maar liet te veel punten liggen tegen de kleintjes.

Ik ben overigens ook wel benieuwd wat PSV volgend jaar doet en of ze eindelijk weer eens wat Nederlandse spelers op gaan leiden/kopen. PSV heeft het de laatste jaren goed gedaan in Europa maar voor het Nederlands elftal hebben ze niet veel kunnen betekenen. En dat is toch wel jammer. Verder vind ik het persoonlijk geen goede zaak dat ze wedstrijden hebben gespeeld met maar 1 nederlandse speler in de basis.

Tenslotte wil ik alle DBBers die PSV een warm hart toedragen feliciteren met het kampioenschap :)
 
Tsja, PSV liet zien dat zij het het meest wilden op de laatste speeldag. PSV is wel de terechte kampioen denk ik als ajacied. Volgend jaar hoop ik dat de competitie weer net zo spannend is. Ben benieuwd wat PSV gaat doen nu Cocu stopt en Alex zo goed als zeker vertrekt. Met de aankopen van Koeman weet je het nooit.

gelukkig gaat niet alleen koeman over de aankopen, als dat zo was dan hadden we wat te vrezen! ;)
 
gelukkig gaat niet alleen koeman over de aankopen, als dat zo was dan hadden we wat te vrezen! ;)

Bob Peters en Viktor Sikora zijn al gesignaleerd! :roflol: j/k

Gelukkig voor PSV inderdaad mag Koeman zich niet al te veel bemoeien met de aankopen. Als je de geruchten mag geloven zijn ze in de markt voor Pizarro of Makaay. Dat zijn wel hele goede keuze's.
 
Back
Naar boven