MuscleMeat

Psv in ''groep des doods''

Bezoekers in dit topic

rivelino

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
73
CL Loting:

Psv, Liverpool, Atletico en Marseille.

Zware, maar leuke loting lijkt me. Alle ploegen kunnen van elkaar winnen in deze poule. Dus psv zie ik niet meteen als kansloos.

Poule des doods? Zie geen problemen. Bijna alle clubs die Champions League spelen zijn goed.

Poule des doods? Zie geen problemen. Bijna alle clubs die Champions League spelen zijn goed.

Psv had het toch makkelijker kunnen treffen met s.boekarest of basel uit pot 3. En uit pot 4: Aalborg, Bate of Fagamusta.

Laatst bewerkt:
Leuke poule, al hoop je als je in pot 2 zit toch nog op een echt mindere club erbij.

heb gisteren atletico tegen schalke 04 zien spelen, en ik moet je zeggen dat atletico echt goed voetbalde en met 4-0 won!!!!!

'tis natuurlijk gelul want je moet gewoon spelen en met je eigen kwaliteiten bezig zijn.

Eigenlijk diep sneu dat het zover gekomen is dat je op voorhand weet dat je die cup niet gaat winnen en dan hoopt op een goede loting om zo ver mogelijk te komen.

Het zijn onderhand bedrijven geworden die met kaders rekenen en winstmarges.

Wat Real Madrid voor 1 spelers transfer betaald, gebruikt PSV of Ajax om de hele selectie een seizoen lang te voorzien van salarissen.

Zware loting, zeer zware loting. Stuk voor stuk mooie tegenstanders.

Ook mooi dat Erik Gerets, zijn exclub ontmoet. Kunnen wel eens zeer mooie wedstrijden worden.

Behalve het kkLiverpool. Bahbah verdiende het gisteren echt niet tegen Luik.

Wat een schijters zijn Nederlanders ook afentoe. Zodra er serieuze tegenstanders komen kijken spreekt men al van "poule des doods":roflol:

CL=competentie des doods

Wat een schijters zijn Nederlanders ook afentoe. Zodra er serieuze tegenstanders komen kijken spreekt men al van "poule des doods":roflol:

CL=competentie des doods

+1

Als je de Champions League wil winnen, moet je toch (bijna) elke wedstrijd winnen.

Weg met die groeps fase, meteen knock out. only the strongest survive.
Dit is toch geen fun meer ? nou ja, ik zie de CL al 3 jaar achter uit gaan. Blijkbaar ben ik de enigste.

Dit is dus echt geen poule des dood. Misschien heeft psv wel een klein kansje, maar ik zie het somber in met het team wat ze nu hebben.

PSV heeft het niveau niet van de champions league, dit is alleen maar goed.

Liverpool speelde niet schitterend gisteren, maar toch wel beter dan Standard.

Over twee wedstrijden gezien, was standard beter. Zelfs de engelse kranten schreven het.

no one cares, alleen de eindstand is interessant.
Inderdaad dat is voetbal! Hard, maar waar. Toch jammer voor Belgisch voetbal. Maar verschil tussen Europa en België.

Back
Naar boven