XXL Nutrition

PSV'er Perez dicht bij terugkeer naar Ajax

Bezoekers in dit topic

Tractortje

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
13.457
Waardering
840
Lengte
1m86
Massa
66kg
Vetpercentage
19%
EXCLUSIEF - Ajax en PSV zijn dicht bij een akkoord over de transfer van Kenneth Perez (33) naar Amsterdam. Beide clubs zijn al een tijdje in gesprek over een overstap van de Deen, die zelf wel oren heeft naar een terugkeer in De Arena. Dat laten bronnen in de hoofdstad Voetbal International weten.

Ajax is al sinds het vertrek van Wesley Sneijder naar Real Madrid op zoek naar een waardige vervanger. Eerder had Ajax ook PSV's Ismail Aissati op het oog als de nieuwe aanvallende middenvelder, maar die verlengde vorige week zijn contract tot 2011.

Een transfer zou hoogst opmerkelijk zijn, aangezien Perez afgelopen zomer juist nog met veel rumoer vertrok uit Amsterdam. Hij botste met trainer Henk ten Cate, die de speler liet weten dat hij niet meer paste in zijn voetbalvisie.

Daarop bracht Perez naar buiten dat hij Ajax wilde verlaten. Enkele maanden later vertrok overigens ook Ten Cate, hij ging naar Chelsea.

Van Geel werkte eerder als td van AZ ook al met Perez. Nadat Van Geel een spraakmakende transfer had gemaakt naar Ajax, kocht hij Perez weg uit Alkmaar. Daarmee haalde hij zich toen de woede van AZ op de hals.

Ajax moet wel een afkoopsom betalen voor Perez, aangezien die in Eindhoven nog een contract heeft tot de zomer van 2009.

PSV betaalde afgelopen zomer 1,8 miljoen euro voor de Deen. Perez heeft vanaf de eerste dag ter discussie gestaan, aangezien zijn komst niet breed gedragen werd binnen de club. Hij was vooral een aankoop van Ronald Koeman, die inmiddels is vertrokken naar Valencia.

Bron: VI - Home
 
prachtbeleid
 
geloof er weinig van..maarja hij mag komen hoor.
 
moooi daar zal psv wel weer aan verdienen..
 
Staat ook op VI dus er zit zeker een kern van waarheid in. Zou het wel lachwekkend vinden.
 
Ajax is al een tijd de weg kwijt, laten we zeggen een dikke 10 jaar?
 
Ajax is al een tijd de weg kwijt, laten we zeggen een dikke 10 jaar?

Yup. Ajax lijkt de laatste 10 jaar altijd te laat te zijn met het vastleggen van spelers. Dan hebben ze in de zomer interesse in een speler, vervolgens gaan ze hem scouten, nog eens scouten, en als ze dan denken dat het écht wat is, leggen ze een belachelijk laag bod op tafel. Vervolgens gaan ze wekenlang onderhandelen, dan krijgt een club in een grotere competitie daar lucht van, die leggen wel een goed bod neer, en Ajax vist weer eens achter het net.

Je ziet het nu weer met Modric, Ajax had deze speler al een half jaar geleden moeten kopen. Als ze dan €20 miljoen hadden neergelegd zoals nu, zou de deal beklonken zijn denk ik. Je zal het zien, Ajax wilde afgelopen zomer Renato Augusto kopen uit Brazilië (heeft Ten Cate toegegeven), alleen zijn transferprijs van €12,5 miljoen was een struikelblok. Ik durf te wedden dat deze man binnen 1 jaar een transfer maakt naar een Europese topclub, want het is een fantastisch talent (wordt vergeleken met Kaka).

Zo gebeurd het elke keer, ze proberen telkens voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten. En nu moeten we het doen met spelers zoals Rommedahl, Kennedy en Colin. Suarez presteert tot nu toe redelijk, maar die heeft naar mijn mening veelste veel geld gekost.

Het gerucht gaat trouwens dat Huntelaar in Spanje is om met Valencia te praten over een transfer. Ik zie een goede toekomst met Urzaiz de 2e helft van de competitie in de spits :rolleyes:
 
Vreemd transfergedrag daar. Straks halen ze nog zenden uit Marseille!
 
Sterker nog, het is al rond! van de officiele ajax site:

Kenneth Perez terug naar Ajax

Amsterdam, 31 dec 2007
Ajax en PSV hebben mondelinge overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Kenneth Perez. De aanvallende middenvelder tekende maandag een contract bij Ajax tot 1 juli 2009. Ajax heeft een optie om daarna nog een jaar met Perez door te gaan.

Kenneth Perez speelde in het seizoen 2006-2007 reeds 45 officiële wedstrijden voor Ajax, waarin hij 17 doelpunten maakte. Voordat de 33-jarige Deen naar Ajax kwam, was hij in dienst van FC Kopenhagen, MVV en AZ. Ajax stelt alles in het werk om Perez vrijdag al mee te kunnen nemen naar Dubai, waar Ajax deelneemt aan een prestigieus toernooi.
 
:scratch: af en toe is er geen touw aanvast te knopen. Vind Perez geen slechte speler maar WTF is dit voor amateuristisch beleid en wat heeft dit grapje weer gekost.
 
heel vreemd maarja wel een versterking
 
Ik vind het als PSV supporter jammer dat Perez niet goed gebruikt is bij de club..

Ok, als je ook nog Affelay, Aissati en Bakkal hebt lopen kunnen ze niet allemaal spelen. Maar Perez stond er wel tijdens de invalbeurten!

Ajax... :roflol: Echt een bizar contrast met de CL tijden uit '94-'97...
 
Ajax betaald trouwens hetzelfde aan PSV als dat PSV vorig jaar aan Ajax betaald heeft.
 
Einde van het seizoen komt er weer een nieuwe coach die het weer niet ziet zitten in Perez en kan die weer vertrekken :roflol:
 
Hahahaha top beleid bij dat ajax! :roflol:
 
Perez was een goede speler maar ging weg vanwege ten Cate. Die is nu zelf weg, dus komt hij terug voor hetzelfde bedrag blijkbaar. Nou ja dat kan.

Ik vrees echter dat Ajax' grootste zorg tijdens de transfer periode zal zijn: Huntelaar binnenboord houden.

Tja en dan hopelijk nog een centrale verdediger erbij, een creatieve middenvelder, maar Vermaelen komt ook nog terug dus. Davids ook, geen ramp als dat niet gebeurt.
 
als huntelaar weg gaat hebben we altijd urzaiz nog ;) de zogenaamde "pinch hitter"

het blijft een beetje raar dat een speler een half seizoen weg is en dan weer terug komt naar dezelfde club, maar al met al vind ik het een bijzonder goede aanvulling van de k*t selectie die ajax nu heeft.

en ik heb er wel weer vertrouwen in als de geblesserde volgende competitie wedstrijd weer gewoon mee doen. ik verwacht er persoonlijk toch wel veel van de 13de tegen AZ.

aan de andere kant is het een beetje een goed maker dat als je als club zo in en in diep triest speelt dat je dan toch nog tot de top 3 van het land behoort.

moet je nagaan als ze wel goed gaan spelen ;)
 
Volgend jaar brengen ze Ronald Koeman terug, die stuurt vervolgens Stekelenburg, Heitinga, Emanuelson, Huntelaar, Davids, Gabri en Perez weg, en haalt Soetaers, Sikora en Bob Peters terug.
 
Volgens zaakwaarnemer Rodger Linse staat Khalid Boularouz niet onwelwillend tegenover een vertrek naar Ajax. De Nederlandse international staat al geruime tijd in de belangstelling van de Amsterdamse club.

Voetbalblad Elf weet inmiddels te melden dat Ajax en Sevilla met elkaar in onderhandeling zijn. Bouhlarouz zou naar verluid niet gelukkig zijn in Spanje en graag weer naar Nederland terug keren. Dit komt mede doordat hij niet veel aan spelen toekomt bij zijn huidige club.

Ajax zal wel een flinke transfersom moeten betalen aangezien Bouhlarouz nog een langdurig contract heeft in Sevilla. Echter zou de Spaanse club een transfer van de Nederlander niet tegenhouden volgens Linse.

Dit zou een goede aankoop zijn voor Ajax. Een verdediger die op internationaal top niveau heeft gespeeld, en niet bang is om hard in te grijpen als dat nodig is.
 
Ik dacht dat bouhlarouz door chelsea aan sevilla verhuurd was?
 
Back
Naar boven