Fitness Seller

Contest Log Psycomantje's Contest log 2021 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Deadlift
1 x 200kg (@6)
11 x 172.5kg PR

Low incline bench
3 x 110kg PR
8 x 90kg
8 x 90kg PR
8 x 70kg

Back extentions
15 x 5kg
15 x 5kg

Cable tricep extention
15 x 15kg
15 x 15kg (overhead)

Lekkere training, was enorm moe opgestaan en erg moe tijdens het werken. Thuis gekomen pannenkoeken/shake gegeten, preworkout booster erin gegoten en gaan knallen. Bij deadlift mijn oude smalle sumo stand gebruikt, had wat last van mijn linker knie en bij brede sumo geeft dit extra veel last. Smalle stand geen enkel probleem, en voelde erg solid! Kon goed kracht zetten. Had zin in iets anders dus voor een repout gegaan op 2xBW. laatste 4reps zaten wat langere pauzes bij omdat ik mijn adem niet meer kon vinden.
low incline bench ging ook heel lekker!

filmpjes

11x172.5

3x110

8x90
 
Grats man!
 
Thx! Was tof, eens iets anders :p kon wss wel nog enkele reps indien ik tot het gaatje zou gaan. Maar qua ademhaling kreeg ik het toch moeilijk.... en vermoeidheid in de beentjes kwamen ook goed door. Bar speed bleef wel goed
 
Thx! Was tof, eens iets anders :p kon wss wel nog enkele reps indien ik tot het gaatje zou gaan. Maar qua ademhaling kreeg ik het toch moeilijk.... en vermoeidheid in de beentjes kwamen ook goed door. Bar speed bleef wel goed
Als je off program nog niet in het rood gaat lijkt me altijd goed. Beetje consequent blijven in de mate van het mogelijke. Als je gevoel zegt dat je het kunt moet dat kunnen :p
 
Maandag weer beginnen :) de ellenlange shiften zijn eindelijk gedaan! Op het gemak weer beginnen. Ga terug vanaf week 1 opbouwen. Gezien er toch geen eind datum is ook nog boeit dit dus niet.
 
Maandag weer beginnen :) de ellenlange shiften zijn eindelijk gedaan! Op het gemak weer beginnen. Ga terug vanaf week 1 opbouwen. Gezien er toch geen eind datum is ook nog boeit dit dus niet.
Welcome back. Vroeg me al af waar je bleef :p
 
Welcome back. Vroeg me al af waar je bleef :p
Haha ja. Had echt geen tijd. Van smorgens tot savonds, douchen eten en in slaapvallen waar ik zit... last aan de enkels, polsen en bicepspezen :p komt goed.
 

Bbm, strength 3. Week: 1 , traning: 1​


Squat
5 x 100kg
5 x 120kg
5 x 125kg

Bench press
5 x 70kg
5 x 90kg
5 x 100kg

Neutral grip press + Kneeling cable crunch
8 x 36kg + 10 x 15kg
8 x 46kg + 10 x 20kg
8 x 46kg + 10 x 20kg

Pull up + Triceps cable pushdown
8 x + 10 x 15kg
8 x + 10 x 15kg

Eerste training in 3 weken, voelde goed. Eindelijk terug liften. Heb voorlopig mijn schema ingedeeld voor de eerste 8 weken, welke oefeningen ik ga gebruiken, welke GPP asisstance oefeningen ik ga doen. Vanaf ik aan het grote volume gedeelde kom ga ik deze anders aanpakken dan anders. Vorige cycles drop ik 1-2 sets van het volume omdat het te zwaar werd, maar das een verkeerde keuze denk ik. Ik ga lager in het voorgeschreven % gaan zodat ik het volume wel kan afwerken zonder dat mijn onderrug last begint te krijgen. Dat zal dus eerder in RPE 6-7 gaan draaien als ik 20-25 reps moet doen na de single @8 en de 5@9. Normaal gezien opgebied van werken kan ik de volledige cycle afwerken zonder dat er speciale dingen tussen komen. Hopelijk blijft dit in het prive leven ook zo en kan ik nog eens een volledige cycle doorlopen want die ene keer dat dit gelukt is heb ik best wel goeie gains gemaakt
 
Goeie start. Nu hopelijk vertrokken voor enkele maanden consistent trainen.
 
Lets go :) het was voornamelijk dat die ik miste om deftige gains te maken. Die consistentie is zo belangrijk
 
Twijfel om eens 'advanced post workout' te bestellen van XXL. Het gebeurt wel vaker dat ik na mijn training te weinig tijd heb om iets te eten, dus lijkt me mss wel handig om snel iets weg te drinken dan? Of gewoon bij een whey shakie houden?
 
Ik heb een whey, maar klets er zelf oats bij. Drink ook voor of na de training afhankelijk van de week en shift ik draai.
 
Gewoon whey met wat havermout bij lijkt me net zo goed.
Ik heb vroeger de diet shake van XXL wel eens gebruikt. Heeft volgens mij een goeie verhouding eiwitten/koolhydraten. En die vond ik nog erg lekker ook eigenlijk. :)
 

Bbm, strength 3. Week: 1 , traning: 2​


Deadlift
5 x 120kg
5 x 150kg
5 x 170kg

Low incline bench
5 x 70kg
5 x 80kg
5 x 90kg

Split squat + Lat Pulldown
10 x 37kg + 10 x 50kg
10 x 37kg + 10 x 60kg
10 x 37kg + 10 x 60kg

Late avond training, later kunnen starten dan verwacht maar goed. Morgen werk ik deze af, stonden nog dips + EZ curls op de planning.
 
Bbm, strength 3. Week: 1 , traning: 3

Squat against bands

4 x 100kg
4 x 110kg
4 x 110kg

Close grip bench press
5 x 90kg
5 x 100kg
4 x 110kg

High incline dumbell bench
10 x 20kg
10 x 30kg
8 x 30kg

Kneeling cable crunch
15 x 15kg
19 x 20kg (een pak mistelt, was het ff kwijt) PR
15 x 20kg

Pull up
5 x 5kg
5 x 5kg
5 x 5kg

Cable tricep extention
12 x 15kg (overhead) PR
12 x 15kg
12 x 15kg

Goeie training, 5de rep 110close grip niet gedaan omdat ik nog niet de voorgeschreven @9 wou hitten in de eerste week weer. Pull ups heel strikt.

 
Heavy close grip BP, erg netjes
 
Oee cgbp 5 x 120 is wel heel lekker ook! Krijg weer zin om heavy cgbp te doen haha
 
Back
Naar boven