XXL Nutrition

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

• Even in het oog houden. Onderhoud ligt hoger nu mss? Je doet ook meer nu qua training? Serieuze drop in gewicht?
    8feb 94.4 (kan ff een uitschieter geweest zijn)
    9feb 93.6
    11feb 92.4
    12feb 92.1.

Beetje vreemd wel, ga het ff afwachten nog en kijken of het beter word of nog dropt anders een naar dokter bloed laten checken en wat nodig is.

Ff in tracker gestoken wat ik gisteren gegeten heb... denk dat ik ff met een vertekend beeld zit. Probeer de laatste tijd iets cleaner te eten, en het lijkt of ik meer eet in porties maar doordat alles wat cleaner is krijg ik uiteindelijk minder kcal binnen

2kg op een paar dagen is veel. Heb je veel gezweet? Minder gedronken?
    Probeer anders tijdens je volgende training eens een isotone drank te drinken.

edit: We waren tegelijk aan het posten blijkbaar. Dit dus => Misschien eet je nu wel evenveel in volume maar heb je veel minder calorieën binnen gekregen?

2kg is nog niet zo heel veel. Maar als de trend blijft aanhouden aan dit tempo zou ik toch verder gaan zoeken.

Reden: gelijktijdige post

edit: We waren tegelijk aan het posten blijkbaar. Dit dus => Misschien eet je nu wel evenveel in volume maar heb je veel minder calorieën binnen gekregen?

2kg is nog niet zo heel veel. Maar als de trend blijft aanhouden aan dit tempo zou ik toch verder gaan zoeken.
    Tijdens training doe ik altijd electrolytes in men water. Ik ga eens wat standvastig beginnen tracken denk ik, anders ga ik ook nooit richting die 100kg bw geraken.

Hoe gaat het met jou btw? :)

Hoe gaat het met jou btw? :)
    Vrij goed. Thanks! De vermoeidheid blijft, maar ik amuseer me nog altijd op de MTB. Alleen het weer zit niet mee he. Veel teveel modder. Rijden in de modder is niet zo erg. Het poetsen van de fiets en de berg was zijn een heel stuk minder. 't Is ook niet zo goed voor de fiets zelf natuurlijk.
    En als je denkt dat een homegym duur is... think again. Da's wel een nadeeltje.

Vrij goed. Thanks! De vermoeidheid blijft, maar ik amuseer me nog altijd op de MTB. Alleen het weer zit niet mee he. Veel teveel modder. Rijden in de modder is niet zo erg. Het poetsen van de fiets en de berg was zijn een heel stuk minder. 't Is ook niet zo goed voor de fiets zelf natuurlijk.
    En als je denkt dat een homegym duur is... think again. Da's wel een nadeeltje.
    Top dat je nog altijd goed amuseert met de MTB. Het weer heeft zat inderdaad de laatste weken niet echt goed voor jou! Je hebt wel een fiets op rollen ook om wat te onderhouden he? Ja man die fietsen kosten veel centjes :p en dan om de zoveel tijd ook wel eens op onderhoud enzo ermee?

Top dat je nog altijd goed amuseert met de MTB. Het weer heeft zat inderdaad de laatste weken niet echt goed voor jou! Je hebt wel een fiets op rollen ook om wat te onderhouden he? Ja man die fietsen kosten veel centjes :p en dan om de zoveel tijd ook wel eens op onderhoud enzo ermee?
    Ik heb rollen maar dat was ik na een keer of 5 al beu. Damn da's saai! Zelfs als je een goeie film aan 't kijken bent is het saai.
    Niet alleen de fiets an het onderhoud kosten geld. De upgrades die je MOET hebben zijn ook niet goedkoop. :D Het klopt wel dat je voor de prijs van een gewone trail bike al een aardige home-gym kan kopen. Als je een redelijke eMTB wil ... Je kan er dan ook wel heel veel plezier uit halen. :hedbang:

Ik heb rollen maar dat was ik na een keer of 5 al beu. Damn da's saai! Zelfs als je een goeie film aan 't kijken bent is het saai.
    Niet alleen de fiets an het onderhoud kosten geld. De upgrades die je MOET hebben zijn ook niet goedkoop. :D Het klopt wel dat je voor de prijs van een gewone trail bike al een aardige home-gym kan kopen. Als je een redelijke eMTB wil ... Je kan er dan ook wel heel veel plezier uit halen. :hedbang:
    Zolang je er plezier uithaalt is het allemaal best ok toch he 😁 en als je jezelf ervan kan overtuigen dat je de upgrades ECHT MOET hebben anders KAN IK NIET MEER VERDER! 😆

Zolang je er plezier uithaalt is het allemaal best ok toch he 😁 en als je jezelf ervan kan overtuigen dat je de upgrades ECHT MOET hebben anders KAN IK NIET MEER VERDER! 😆
    Uiteraard MOET ik die hebben. Zoals elektronisch schakelen, dat is absoluut noodzakelijk. :D

Offseason strongman W8, T1​

Band pullapart
    15 x Bands
    15 x Bands
    15 x Bands
    15 x Bands

Squat
    7 x 170kg
    7 x 170kg PR
    6 x 170kg (mistelt dacht dat ik 7 had)
    6 x 170kg
    4 x 170kg

Kb swings
    8 x 40kg
    8 x 40kg
    8 x 40kg
    8 x 40kg
    8 x 40kg

Barbell hold (behind back)
    70kg - 0:40

Laatste week volume training, vanaf volgende week peakje beginnen richting het strongman event. Cva training. Had iets meer gehoopt op squats maar....
    Zit blijkbaar al 2 weken in kcal deficit te trainen, bw al 2.4kg gedropt. Zonder dat ik het goed door had. Ben cleaner beginnen eten waardoor ik aardig wat kcal minder binnen had maar wel een even "vol" gevoel. Begon dit heel goed te merken ik mijn week vroege shiften dat ik echt sneller moe en op was. Daarom mezelf beginnen wegen en gisteren eens de kcal getracked op my fitnesspal van wat ik eet en kwam serieus tekort! Dusja al bij al niet helemaal ontevreden maar kon beter.

Na set 4 was ik volledig op, ook mijn hoofd wou niet meer mee. 10-15min ff rust gepakt en me mentaal op een betere plaats proberen zetten en toch aan set 5 begonnen. 4reps gedaan die er eigenlijk wel vlot uit zien maar voelde niet zo.

Vanaf vandaag ga ik ff mijn voeding beginnen tracken zodat ik mijn bulk richting die 95+ eens deftig kan inzetten en mooie gains kan maken
    :)

Set 1
    Set 3
    Set 5

Gisteren eerste dag kcal getracked in myfitnesspall, vandaag fris en met energie wakker geworden zalig!! Als ik dit kan doorzetten komt dit goed!

BW al terug 93.9 vandaag? Terwijl ik maar 3.2k kcal eet. Ga het zoiezo ff heel de week hetzelfde houden en dan bekijken welke lijn dit geeft.

Offseason strongman W8, T2​

Facepull
    15 x
    15 x
    15 x
    15 x

Log press
    5 x 65kg (Strict)
    5 x 70kg
    5 x 75kg PR
    5 x 70kg

Db clean and press
    8 x 20kg
    8 x 20kg
    8 x 20kg
    8 x 20kg

Sandbag over shoulder (time)
    60kg - 1:00

Lekkere training! 3dagen nu dat ik mijn kcal track en heb veeeel meer energie om te trainen. Gewichten voelden easy, veel minder rust nodig tussen de sets zalig!

Prke op de logpress voelde heel goed, blij!

65 strict

5x75

Leuk dat je ook strongman doet, succes ermee, komen nog wel U80/U90 wedstrijden aan als je die richting wilt uitgaan.

Leuk dat je ook strongman doet, succes ermee, komen nog wel U80/U90 wedstrijden aan als je die richting wilt uitgaan.
    Thanks. Das niet de bedoeling alleszinds. Ik compete in PL als -93 maar zou normaal dit jaar rustig aan richting de -105 gaan. Zal beter passen bij mijn lengte, wat extra massa :) Daarom nu beginnen tracken, mijn eerst volgende PL meet is het vlaams kampioenschap in augustus. Zou daar willen competen op +-96-97 ofzo? En dan kwalificeren voor het BK in de -105.

Doel is om dan over een langere periode die -105 mooi uit te vullen.

Thanks. Das niet de bedoeling alleszinds. Ik compete in PL als -93 maar zou normaal dit jaar rustig aan richting de -105 gaan. Zal beter passen bij mijn lengte, wat extra massa :) Daarom nu beginnen tracken, mijn eerst volgende PL meet is het vlaams kampioenschap in augustus. Zou daar willen competen op +-96-97 ofzo? En dan kwalificeren voor het BK in de -105.

Doel is om dan over een langere periode die -105 mooi uit te vullen.
    Moet anders keer afkomen naar Atlas Gent, wordt er wel op hoger niveau strongman gedaan.

Moet anders keer afkomen naar Atlas Gent, wordt er wel op hoger niveau strongman gedaan.
    Ja heb ik gezien! Ik kom er die wedstrijd mee doen 23ste maart. Word men eerste strongman eventje, na men eerste paar maandjes training/kennismaking ermee en ook sindsdien conventional aan het deadliften.

Offseason strongman W8, T3​

Conventional deadlift
    5 x 195kg
    5 x 195kg
    5 x 195kg
    5 x 195kg
    5 x 195kg

Bench press
    4 x 125kg
    4 x 125kg
    4 x 125kg
    4 x 125kg
    4 x 125kg

Sandbag to chest
    1 x 100kg (10' hold)
    1 x 100kg
    1 x 100kg
    1 x 100kg
    1 x 100kg

Bench press
    1 x 132.5kg
    1 x 132.5kg
    1 x 132.5kg
    1 x 132.5kg
    1 x 132.5kg

RIP. Goeie training maar volledig op nu haha. Dat deadlift volume in de ochtend is hard haha.

Dl
    1
    3
    5

Bench
    1
    4

Sandbag

Bench singles
    2
    5

Ofwel werkt mijn weegschaal niet goed ofwel is er iets niet 100% juist met mezelf want ik blijf vermageren terwijl ik minimaal evenveel eet en zelfs iets meer probeer te eten dan gewoonlijk...
    Je bent geen luie powerlifter meer en strongman vergt veel meer inspanningen, imo.
    Zolang je sterker blijft worden is er niets aan de hand ;)

Back
    Naar boven