AndroidHealthClinic

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

psycomantje

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Challenge x2
10 jaar lid
Lid geworden
7 jun 2009
Berichten
5.181
Waardering
8.921
Lengte
1m83
Massa
91kg
Vetpercentage
18%
Hej, nu ik hier een beetje actiever aan het worden ben dacht ik waar om ook niet beginnen loggen hier en mijn trainingen met jullie delen en hopelijk zo ook nog nuttige info te winnen :)

Kleine background
1.83M
gewicht zit altijd tussen 83-86 maar probeer te bulken naar 90Kg
Enigste medisch dat ik heb is scoliose, Linkerbeen moet 18MM opgehoogd worden.

Hoofddoel is sterker worden maar het esthetische niet verliezen en teveel vet% halen.

Mijn Pr's zijn:
-Squat: 1x172.5 (14/12/17)
[video:
]
-Bench: 1x135 (14/12/17) (kont van de bank hier wel, dus niet wedstrijd geldig)
[video:
-Deadlift: 1x210 (18/12/17)
[video:
]

Ben nogal fan van veel filmen en er zullen dus ook erg veel filmpjes verschijnen in mijn log, goed om van te leren en tips te krijgen van anderen.

Iedereen welkom :)
 
Laatst bewerkt:
Ff mijn training van gisteren ook loggen hier.
Dinsdag 12/06/18
Deadlift
5 x 150kg (Beltless)
5 x 150kg (Beltless)
5 x 150kg (Met belt)
5 x 150kg (Met belt maar losser)
8 x 150kg (Beltless, belt zat erg in de weg vandaag ging beter zonder.) PR

Pin squat
5 x 90kg
5 x 90kg
5 x 90kg (Alle sets met belt losjes aan)

Seated cable row
6 x 80kg
6 x 80kg
6 x 80kg
6 x 80kg PR

Hanging knee raise + Ez bar curl
10 x + 5 x 47.5kg
10 x + 5 x 47.5kg
10 x + 5 x 47.5kg (Beetje cheat curls, lekker overloaden.) PR

Zalige training! Al van 02.20 vanacht wakker om te werken, van heel de dag niet neer gezeten en beginnen werken in huis om geen klop te krijgen. Na mijn werkjes in huis nog wat gegeten en dan trainen. Deadlift gaat als een speer, voelt enorm goed aan! Heb echt goed leren bracen bij deadlift en maakt een enorm verschil! Pin squats voelden ook goed aan deze keer, belt heel losjes aan. Wat dikke curls voor de guns.
Set 2+3 van deadlift gefilmd en laatste setje cheat curls ook.

[video:
]
[video:
]
[video:
]
 
Woensdag 13/06/18 (vandaag)

Bench press
5 x 102.5kg
5 x 102.5kg
5 x 102.5kg
5 x 102.5kg x ▼ PR ☑
6 x 102.5kg (Grip een tikje breder, ringvinger op de ringen (uitleg volgt)) x ▼ PR ☑

Incline db bench press
10 x 30kg
10 x 30kg
10 x 30kg x ▼

Pull up
5 x 12.5kg x ▼ PR ☑
4 x 12.5kg
4 x 12.5kg x ▼

Skullcrushers
5 x 40kg
5 x 40kg
5 x 40kg (Skull crushers zullen vervangen worden) x ▼

Hammer curl
6 x 20kg
6 x 20kg
6 x 20kg x ▼

Ab roller
8 x
8 x x ▼

OK goeie training. Kwam thuis van het werk en was K.O.! Zette me in de zetel en viel bijna instant in slaap, had geen fut om recht te staan om te eten... Toch gegeten snel een klein beetje geslapen en gerust. 16u wat gegeten, preworkout binnen gegoten en gaan knallen. Heel de training veel last gehad van mijn polsen, ze deden al lastig op het werk, dus veel gewerkt met wrist wraps.
-Benchpress: laatste tijd is me opgevallen als ik pinken op de ringen neem dat wanneer ik goed tight zit met mijn schouders en ik zak tot op mijn borst ik net te diep moet zakken en mijn schouders neigen naar voor te 'rollen' en ze uit die goeie positie komen. Door dat tikje breder te benchen en dat tikje minder diep te moeten zakken heb ik dit veel minder. Dit is ook de grip waar ik 135 mee gebencht heb, en de aanpassing heeft geen negatieve invloed gehad dus dat wil zeggen dat dit een sterke positie is.

-Skullcrushers: beginnen me elleboog aids te geven... Ik zit op een punt waar ik niet over geraak omdat mijn ellebogen niet mee willen, dus niet verder geraken = geen gains, dus oefening word vervangen. Twijfel tussen cable pushdowns of cable overhead extentions (single hand, goeie stretch en heel de oefening spanning)

Filmpjes bench set 2+3 (media player wou niet mee werken en kon ze niet inkorten dus)
[video:
]
[video:
]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
En nog even updaten met mijn laatste deadlift PR
25/05/18
Deadlift
3 x 120kg x ▼
1 x 140kg x ▼
1 x 160kg x ▼
1 x 180kg x ▼
2 x 200kg (pooooow pr!!! NICE) x ▼ PR ☑
5 x 140kg
5 x 140kg
5 x 140kg
5 x 140kg x ▼

Pin squat
5 x 80kg x ▼
5 x 90kg
5 x 90kg x ▼ PR ☑


Er zit wat tijd tussen de 2deadlift reps omdat ik mijn adem volledig kwijt was en ik niet in men belt kon ademen dus moest ik ff weer zoeken. 2de rep was all out, met beginnende sterretjes voor de ogen! Maar damn voelde lekker!
Filmpje deadlift
[video:
]
 
God damn, ik ben in! Ik kreeg wel een spontane paniekaanval van jouw op en neer gaande squatrack.
 
God damn, ik ben in! Ik kreeg wel een spontane paniekaanval van jouw op en neer gaande squatrack.
Welkom! De eerste volger woohooo.
Ja bij squat beweegt men rack wat als ik de barbell in men traps duw. Maar das het enigste, zal zeker niet kantelen. Ook de spotterbars getest op het uiteinde toen ik hem net had.
 
Ik kijk mee! Filmpjes zijn altijd leuk. :cool:
 
Welkom! Inderdaad vind ik ook :)
 
Doe je nog een bepaald schema?
 
in! Je zit een beetje op de goals waar ik naar toe werk :D
 
Doe je nog een bepaald schema?

Voorlopig volg ik even silent mikes off season program. Vooral omdat ik einde jullie op reis vertrek met de tent en rugzak naar noorwegen samen met 2 vrienden en dus geen volledig kracht schema kan volgen. Na mijn reis ben ik van plan 4daags sheiko te gaan doen. Maar voorlopig ga ik erg lekker op dit simpel schematje, lekker vprs bouwen.
in! Je zit een beetje op de goals waar ik naar toe werk :D

Welkom! Hopelijk kan ik je hierdoor motiveren :) ik vind het altijd leuk als iemand rond dezelfde krachtstats zit of op goals waar ik wil geraken. Dan komt er zo een klein competitie gevoel naar boven :lifter: :o
 
Training vandaag 16/6/18
Squat
5 x 125kg
5 x 125kg
5 x 125kg x ▼ PR ☑
5 x 125kg (Vanaf hier met sleeves) x ▼
6 x 125kg x ▼ PR ☑

Dumbbell row
5 x 50kg
5 x 50kg
5 x 50kg x ▼ PR ☑

Deficit deadlift
8 x 130kg
8 x 130kg
8 x 130kg (Alles beltless, benen volledig op hiera. Lichtjes aan het sterven) x ▼ PR ☑

Dumbbell curls
12 x 16kg (Waren incline curls op een +- 60graden bench voor de DBB challenge! DAMN heavy) x ▼ PR ☑


Goeie training, zeer tevreden met hoe squat verloopt. Had wel wat last van mijn rechter lies maar viel wel mee. Heb ook nooit 125 voor 5 reps gesquat zonder sleeves. Deadlifts verlopen ook nog steeds lekker. Leuke dbb challange weer :)
Squat 2de set:
[video:
]

Dbb curl challenge
[video:
]
 
mooie gewichten hier :thumbup:
je zit lekker in de pr flow
hoeveel lager doe je die deficit dl?
 
mooie gewichten hier :thumbup:
je zit lekker in de pr flow
hoeveel lager doe je die deficit dl?
Thx man! Deficit dl is 3cm deficit. Begin inderdaad lekker in de VPR zone te geraken :)
 
Training vandaag 17/06/18

Facepull
8 x 22.5kg
8 x 22.5kg
8 x 22.5kg PR

Close grip bench press
5 x 95kg
5 x 95kg
5 x 95kg PR
5 x 95kg (Wow opeens is dit een @10... vorige sets @8.5)
7 x 90kg (Ff 5Kg afnemen dan maar deze was weer @8) PR

Press
5 x 40kg
8 x 45kg (Men maag deed wat moeilijk na de bench, en opeens bij deze set zat men koffie van een half uur voor de training in mijn mond! BLEEEEUUUUH)
8 x 45kg
5 x 50kg

Pull up + Dips
5 x 15kg PR + 8 x 15kg
4 x 15kg + 8 x 15kg
4 x 15kg (Alle set overhands + deadhang) + 8 x 15kg

Goeie training. Beetje te kort op de training van gisteren, dat voelde ik wel! Maar kon niet anders met men werkuren. Raar die de ene set bench opeens een @10 was. laatste stuk was toch wat grinden. Press was easy buiten dan dat mijn kopje koffie opeens weer in men mond zat, dat was niet erg aangenaam!
 
Deadlift
5 x 160kg x ▼ PR ☑
5 x 160kg (Dit setje met belt (film)) x ▼
5 x 160kg
5 x 160kg x ▼
5 x 160kg (Dit setje ook met belt.) x ▼

Erg weinig tijd vandaag, moest veel doen in huis en winkelen enzo en nu gaan werken dus alleen maar deadlift kunnen doen. 3 van de 5 setjes beltless, ging erg goed. Moest normaal 155 zijn was gemist en dacht dat ik vorige keer 155 had gedaan maar ging goed genoeg om verder te doen hiermee. Hierna waren de beentjes wel aardig leeg.
Filmpjes 2de en 3de set
[video:
]
[video:
]


[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Net de boot losgesmeten. Alle kettingen los schieten van de vracht, met een machientje en ik loop erbij om alle kettingen weg te trekken. Fuuuuck man zweten als een otter!
 
Training vandaag 21/06/18

Facepull
8 x 25kg
8 x 25kg
8 x 25kg (Dit is het punt waar ik mezelf bijna naar voor trek... Meer reps doen volgende keer dus?) x ▼ PR ☑

Bench press
5 x 105kg
5 x 105kg
5 x 105kg
5 x 105kg x ▼ PR ☑
5 x 105kg (Laatste setje met wrist wraps. Allemaal mooie reps! Ging goed) x ▼

Incline db bench press
8 x 32.5kg
8 x 32.5kg
8 x 32.5kg x ▼

Pull up
8 x
8 x x ▼
7 x x ▼

Triceps cable pushdown
8 x 20kg
8 x 20kg x ▼

Dumbbell curls
6 x 15kg
6 x 15kg x ▼
[afbeelding niet meer beschikbaar]


Aardige training, na bench was ik wel op eigenlijk ( ben nogal snel leeg bij een ochtend training ). Nog dumbell bench geknalt en dan was het gedaan xD nog een beetje asisstance maar niet teveel.
-Bij bench mijn voeten terug naar mijn oude stand (sinds vorige training al). Hielen dicht bij elkaar ipv benen uit elkaar zetten, kan veel meer leg drive geven en lig stabieler + minder kramp (benen uit elkaar kreeg ik soms heup kramp)
Eerste set bench
 
Back
Naar boven