Fitness Seller

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thx. Kan zeker nog spek en ei bij ja gaha. Mis wel een hoop upperchest wel maarja. Bands zijn wel cool, doen veel voor men techniek. En je hersteld er goed van. De top is heavy maar bottom relatief easy.
Op foto s niet zozeer te zien. Ja intrssant, of zo een ssb bar of andere waar ik de naam nu niet van weet.
 
Op foto s niet zozeer te zien. Ja intrssant, of zo een ssb bar of andere waar ik de naam nu niet van weet.
Ssb is ook zalig! Ook om bv goodmornings of splitsquats mee te doen
 
Ssb is ook zalig! Ook om bv goodmornings of splitsquats mee te doen
Goodmornings nog nooit gedaan en ik vermoed splitsqs ook ng niet haha. Ben net pas met fsq s begonnen :p
 

Bbm, strength 3. Week: 4, traning: 4​

Candito deadlift
4 x 120kg
4 x 150kg
4 x 180kg PR

Heel moe. 6 dagen de vroege gehad met wisselende uren. 6u en 5u. Ook geen zin om te trainen, maar laatste week met deze oefening ook weer. Dus ff snel een pr gaan zetten, nog enkele setjes press gedaan tot 4x60kg. En weer buiten.


 
Grats!
 
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang SBD knee sleeves mee gaan... ik heb de mijne al enkele jaren, zijn wss al wat gerokken maar buiten dat nog geen enkele problemen. Ik lees vaker dat ze eigenlijk maar 6maand tot een jaar mee gaan?
En wassen jullie je sleeves?
 
Ik denk dat ik mijn sleeves nu twee jaar heb en 1 à 2 sessies in de week (squatdagen) draag. Nog geen slijtage of merkbare rek. Ze gaan niet in de wasmachine maar ik week ze ongeveer 1x per maand een nachtje in een bak water met afwasmiddel. In de zomer wat vaker, als het erg warm wordt in de gym.
 
SBD is gekend om heel lang mee te gaan. Mijn Titan sleeves zijn al aardig aan het scheuren. Zijn 2 jaar oud of zo. SBD zou veel langer mee gaan. Ik heb ook SBD kneesleeves maar heb ze enkel in competitie gebruikt. Titan geeft net dat beetje meer "pop out of the hole" (ligt aan de constructie). Maar SBD zit veel fijner en gaat dus veel langer mee. Ga ook weer naar SBD als ik nieuwe aanschaf. Voor competitie heb ik nog en paar hele strakke Titans die zo goed als nieuw zijn.

Normaal was je kneesleeves niet. Ik laat ze in de vrije lucht drogen. Uitspoelen met koud water is een mogelijkheid. Nooit warm wassen!!!
 
Ik heb ze inderdaad zelf nog nooit gewassen of met water aangeweest. En na die jaren stinken ze nog altijd niet... ze ruiken even kort als ik ze net af doe als ik goed gezweet heb, maar is snel weg. Na squats gaan ze uit en zet ik ze binnenste buiten aan de opening van de garage poort om uit te waaien
 
Hopelijk kan ik wat deftig training morgenochtend. Mijn abs zijn enorm enorm stijf van die paar ab wheels zaterdag..... lijkt op een hoogtepunt nu amai. Waren voor de eerste keer volledige full reps (vanop de knieën) tot buik net niet de grond raken
 
Yep, die eerste keer ab wheels kan hard aankomen.
 

Bbm, strength 5. Week: 3 , traning: 1​


Squat
1 x 160kg (@7.5)
4 x 150kg (@8.5)
5 x 120kg
5 x 120kg
5 x 120kg

Bench press
1 x 110kg (@6)
1 x 130kg (@10 wtf)
4 x 110kg (@8)
5 x 100kg
5 x 100kg

Ochtend trainibg. Squat rpe beetje lager gehouden. Geen 5de rep gedaan hierdoor. Bench was vreemd. 110 was een laatste opwarmer. 130 was heavy!
 
Euhm, een jump van 20kg op bench is toch wel erg fors hoor. Als 1x110kg echt @6 was dan klopt die 1x130kg @10 wel redelijk hoor.
 
Euhm, een jump van 20kg op bench is toch wel erg fors hoor. Als 1x110kg echt @6 was dan klopt die 1x130kg @10 wel redelijk hoor.
Ja je hebt gelijk! Net op de rts calculator gekeken. 110@6 geeft een 1x@10 van 127.5.... ik dacht dat ik naar @8.5 ofzo ging springen. Beetje onderschat hoe groot de sprong was denk ik, en kon ook niet vol archen door de stijve buikspieren. Miscalculatie van mijn kant :)
 
Ja 20kg sprong lijkt me niet zo absurd in mijn ogen. Heb soms het vermoeden had je bijv die 110kg x 4 gedaan voor die 130kg dat die mss net wat simpeler had gegaan. Voor mezelf voelt het wat tegenstrijdig dat ik zo zeg, maar zo ervaar ik het wel. Heb ook niet diezelfde ervaringen qua rpe enz..
 
Ik vraag me eigenlijk af hoe lang SBD knee sleeves mee gaan... ik heb de mijne al enkele jaren, zijn wss al wat gerokken maar buiten dat nog geen enkele problemen. Ik lees vaker dat ze eigenlijk maar 6maand tot een jaar mee gaan?
En wassen jullie je sleeves?
Ik heb ze nu een jaar of 7 waarvan 5jaar (blessure) 2x per week gebruikt tijdens het squatten. Dingen zien er nog prima uit. Wassen doe ik als ze stinken
 
Ik gebruik ze 1 maal per week en heb ze pakweg 2 a 3 jaar. Ze durven wel ruiken. Maar gewoon laten ontluchten binnenste buiten gedraaid meer dan goed. Nog geen tekenen van slijtage eigenlijk.
 
Ja 20kg sprong lijkt me niet zo absurd in mijn ogen. Heb soms het vermoeden had je bijv die 110kg x 4 gedaan voor die 130kg dat die mss net wat simpeler had gegaan. Voor mezelf voelt het wat tegenstrijdig dat ik zo zeg, maar zo ervaar ik het wel. Heb ook niet diezelfde ervaringen qua rpe enz..
Als men bench echt in goeie vorm is kom ik er makkelijker mee weg. Maar heb moeite met men vorm te vinden op de bench tegenwoordig
 
Als men bench echt in goeie vorm is kom ik er makkelijker mee weg. Maar heb moeite met men vorm te vinden op de bench tegenwoordig
Ja sinds ik hogere reps doe op +100kg gewichten gaat het mij ook vlotter af. Top, je komt er wel trg in dan.
 
Deze week eigenlijk amper tijd om te trainen. Moet mijn vrouw naar enkele dokter, ziekenhuis afspraken voeren voor het werken. Denk dat ik volgende week gewoon opnieuw week 5 start.
 
Back
Naar boven