MuscleMeat

Psycomantje's log (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • late shift is hell, de batterij is dan leeg aan het einde vd week :(
     
    late shift is hell, de batterij is dan leeg aan het einde vd week :(
    Normaal cva nog maar nu met verbouwing + trainen en 6dagen op rij werken. Efkes lastig!
     
    Normaal cva nog maar nu met verbouwing + trainen en 6dagen op rij werken. Efkes lastig!
    misschien tijdelijk wat high reps doen als onderhoud? soort van deload...
     
    misschien tijdelijk wat high reps doen als onderhoud? soort van deload...
    Je moet toch niet meteen een deload gaan doen omdat het even een week drukker is, volgens mij gaat 't ook gewoon nog steeds goed als ik de trainingen zo zie.
     
    Je moet toch niet meteen een deload gaan doen omdat het even een week drukker is, volgens mij gaat 't ook gewoon nog steeds goed als ik de trainingen zo zie.
    misschien tijdelijk wat high reps doen als onderhoud? soort van deload...
    er zijn zeker meerdere oplossingen, en is ook persoonsafhankelijk
     
    Je moet toch niet meteen een deload gaan doen omdat het even een week drukker is, volgens mij gaat 't ook gewoon nog steeds goed als ik de trainingen zo zie.
    Dit :)
    er zijn zeker meerdere oplossingen, en is ook persoonsafhankelijk
    Tis gewoon ff een periode inderdaad. Nieks mis met CNS ofzo. De reps gaan nog steeds goed, maar voelen gewoon wat zwaarder door de drukke periode.
    Coach zal wel aan de alarmbel trekken indien nodig, enzo niet ikzelf haha. Maar thanks :)
     
    Schema voor volgende week. Deload in volume, 3dagen liften. Enkel een squat dag bench dag en deadlift dag. Heavy weights!

    De week erop deload in intensiteit.

    Laatste week nog nieks van vernomen maar ik neem aan: sterven 😅
     

    Week9, training 4: offseason​

    Bench press
    4 x 115kg
    4 x 115kg
    4 x 115kg
    4 x 115kg
    4 x 115kg

    Conventional deadlift
    2 x 162.5kg
    2 x 162.5kg
    2 x 162.5kg
    2 x 162.5kg
    2 x 162.5kg
    2 x 162.5kg PR

    Pull up
    4 x 10kg
    4 x 10kg
    4 x 10kg
    4 x 10kg (underhands)

    Plank
    125kg - 1

    Easy training vandaag, alles heel vlot.
    **Bench: vlot
    :)

    **Deadlift: super easy, warmups eigenlijk xD
    **pull ups: ook easy
    **Plank: FF team battle gedaan haha, iemand was aan het planken en dat escaleerde snel xD Allemaal evenveel gehaald lol

    plank:
     

    Week10, training 1: offseason​

    Squat
    1 x 180kg
    1 x 180kg
    1 x 180kg
    1 x 180kg
    1 x 180kg
    1 x 180kg

    Dit waren verdomde goeie squats
    :)
    Technisch allemaal gelijk, voelden allemaal goed en allemaal dezelfde speed. Heel tevreden hiermee
    :)

    set 1

    set 2

    set 6
     
    Goed bezig psycoman :) 💪
    Thx man! Moeten wel nu er 30Kg is bijgekomen voor het minima BK xD Ging normaal voor een easy minima te halen op IC1 en dan all out op BK, maar nu word het al wat lastiger het minima te halen ipv easy haha
     
    grafiekjes sinds mijn embolie zien er netjes uit! :) Anders was het zo echt up en down en nu heel netjes consistent kunnen trainen met deftige programming ook :)
    SBD grafiek.jpg
     

    Week10, training 2: offseason​

    Paused benchpress
    5 x 120kg
    5 x 120kg
    5 x 120kg
    5 x 120kg
    5 x 120kg PR

    Super blij met dit!! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik alle sets/reps paused ging kunnen doen! Als je weet dat mijn rep pr 7x122.5 niet paused is voor 1set. Was ook al goed moe van 2dagen verbouwen en stress. Verbouwing tot 16u30, gegeten van 16u30 tot 16u45, om 17u in de gym. Gezien dat iemand preworkout mee had, dacht maat ik heb een scoop nodig haha
    :D


    Ook in die 10 weken was mijn hoogste paused bench geprogrammeerd op 5x1x122,5 xD en 6x4x115 niet paused bench.

    Dusja blij
    :)
    En overschot nog. Had ook goeie support van de gymmembers vandaag :) Dat doet ook veel.

    2de set

    5de set
     
    Knap man je het een sterk lijf, zo druk met alles....

    Congratzzz
     
    Knap man je het een sterk lijf, zo druk met alles....

    Congratzzz
    Thx! Ff drukke periode inderdaad. Gelukkig is er weinig trainings volume op dit moment :) zo is het wat makkelijker weg te werken en tijd te maken.
     
    Thx! Ff drukke periode inderdaad. Gelukkig is er weinig trainings volume op dit moment :) zo is het wat makkelijker weg te werken en tijd te maken.
    met een goede atmosfeer en spotter kan je zeker PR's zetten 💪
     

    Week10, training 3: offseason​

    Deadlift
    1 x 140kg
    1 x 180kg
    1 x 220kg
    2 x 245kg PR

    Nice!
    :)
    Easy dubbel eigenlijk, Had wss wel 4-5reps kunnen doen hiermee. Dat word dus zeker 260 volgende week. Volgende week is 3 dagen bench only en dan de 4de dag deadlift op de wedstrijd.

    2x245
     
    Back
    Naar boven