MuscleMeat

Psycomantje's log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Week11, training 3: offseason - bench only week.​

Bench press
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
6 x 112.5kg
5 x 112.5kg ((6F))
4 x 112.5kg ((5F))

10*6*112.5 vandaag, net niet gehaald
:)
Maar volgens Maarten toch nog steeds meer dan goed genoeg, verval mocht starten vanaf set 7. Vanaf set 5 was de lockout bij rep 6 telkens al echt heavy, triceps/chest liepen echt wel snel vol! Dikke pump maar dat hoef ik je niet te vertellen neem ik aan ahha.
 
Jep all out haha, volgende training 10x4 en zwaarder :p Ben benieuwd :p
van 60 naar 40 reps met +2,5kg das wel te doen, wat denk jij?
3x/wk is wel echt all out, das op +90% 1RM? ben benieuwd hoe je hersteld na 2dgn
 
van 60 naar 40 reps met +2,5kg das wel te doen, wat denk jij?
3x/wk is wel echt all out, das op +90% 1RM? ben benieuwd hoe je hersteld na 2dgn
met +10Kg xD 10*4*122.5 en dan 10*2*130
 

Week11, training 2: offseason - bench only week.​

Bench press
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
3 x 122.5kg (4F)
2 x 122.5kg (3F)

Nooit gedacht dat dit ging lukken tot en met set 8... Vanaf set 3 was de 4de rep telkens een erg trage....
10de set was zo goed als 3reps, linkse kant kreeg ik net in het rack en de rechtse kant bleef op het pinnetjes liggen die uitsteekt een de hook maar kreeg hem niet verder om te racken
:D
Na eventjes was Maarten dan ton rechtgestaan van zijn bankje en mij op zijn gemak komen helpen haha
:D
Chect volledig opgeblazen! Gisteren opgestaan met wat pijn in de keel/hoofd en dan vanmorgen heel de ochtend in het stof verbouwen thuis
:p
Dus toch wel echt blij dat ik zo ver geraakt ben weer ben. Vanaf set 8 ook niet meer zo mooi technisch, kont van de bank etc.

set 8
 

Week11, training 2: offseason - bench only week.​

Bench press
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
4 x 122.5kg
3 x 122.5kg (4F)
2 x 122.5kg (3F)

Nooit gedacht dat dit ging lukken tot en met set 8... Vanaf set 3 was de 4de rep telkens een erg trage....
10de set was zo goed als 3reps, linkse kant kreeg ik net in het rack en de rechtse kant bleef op het pinnetjes liggen die uitsteekt een de hook maar kreeg hem niet verder om te racken
:D
Na eventjes was Maarten dan ton rechtgestaan van zijn bankje en mij op zijn gemak komen helpen haha
:D
Chect volledig opgeblazen! Gisteren opgestaan met wat pijn in de keel/hoofd en dan vanmorgen heel de ochtend in het stof verbouwen thuis
:p
Dus toch wel echt blij dat ik zo ver geraakt ben weer ben. Vanaf set 8 ook niet meer zo mooi technisch, kont van de bank etc.

set 8
dit alles ook nog zonder legdrive dus? Sterk werk!!! 💪
 
dit alles ook nog zonder legdrive dus? Sterk werk!!! 💪
Leg drive was er zeker! Maar als het echt maximaal word dan gaat het soms de verkeerde kant uit :p
 

Week11, training 3: offseason - bench only week.​

Bench press
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
1 x 130kg (2F)

Best OK. 1ste set mijn beste 130Kg bench ooit! En na set 2 was mijn chest al weer 100% pump doordat ik nog stijf was van vorige training
:p
Set 3-4-5-6 waren de 2de reps telkens erg traag maar steady, en bij set 7 fail en daarna gestopt dan
:)


set 2

set 6
 

Week11, training 3: offseason - bench only week.​

Bench press
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
2 x 130kg
1 x 130kg (2F)

Best OK. 1ste set mijn beste 130Kg bench ooit! En na set 2 was mijn chest al weer 100% pump doordat ik nog stijf was van vorige training
:p
Set 3-4-5-6 waren de 2de reps telkens erg traag maar steady, en bij set 7 fail en daarna gestopt dan
:)


set 2

set 6
die kerstman is je coach haha hij laat je lekker bengelen, stond erbij en ik keek er na :kerst:
Sterk man!!! (Had je nog een schema gevonden om te pieken voor 4 weken?)
 
die kerstman is je coach haha hij laat je lekker bengelen, stond erbij en ik keek er na :kerst:
Sterk man!!! (Had je nog een schema gevonden om te pieken voor 4 weken?)
Jup das de coach. Ja die is altijd wel chill, heeft er vaak veel vertrouwen in 😁, had ook wel de spotterbars ingesteld. Ohja juist, ff snel kijken
 
Gaat lekker zo te zien!. En bevalt je volgens mij ook goed bij deze gym tov thuis? Goede apparatuur en begeleiding/programmering zo te zien. Een coach is altijd fijn om t denk werk effe weg te halen qua programmering zodat je volledig op t liften zelf kan richten.
 
Gaat lekker zo te zien!. En bevalt je volgens mij ook goed bij deze gym tov thuis? Goede apparatuur en begeleiding/programmering zo te zien. Een coach is altijd fijn om t denk werk effe weg te halen qua programmering zodat je volledig op t liften zelf kan richten.
Gym bevalt me heel goed! Ookal is er geen speciale equipment. En coach ook! Een heel andere soort van training wat ik gewend was. En weer % gericht trainen en weet op de goeie momenten te pushen etc...
Ge zi bere goe bezig moatje!
Merci man!
 
Gym bevalt me heel goed! Ookal is er geen speciale equipment. En coach ook! Een heel andere soort van training wat ik gewend was. En weer % gericht trainen en weet op de goeie momenten te pushen etc...

Merci man!
Dus % based, maar in training rpe monitoren en aan de hand daarvan aanpassingen?

Hoe kijkt jouw coach en in zijn gym aan tegen stretching( op off days) en mobility?
 
Dus % based, maar in training rpe monitoren en aan de hand daarvan aanpassingen?

Hoe kijkt jouw coach en in zijn gym aan tegen stretching( op off days) en mobility?
Rpe word niet echt gemonitord, of toch zeker niet elke training... aanpassingen worden gemaakt als er zich problemen voor doen of als het schema niet goed blijkt aan te slaan etc.... das voorlopig nog niet voorgekomen.

coach en team vinden stretching/mobility een hype/nutteloos. Wat ik zelf persoonlijk ook vind.
 
Back
Naar boven