Fitness Seller

PT-141 aka Bremelatonide

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

uitroepteken

Novice
Lid geworden
30 jul 2011
Berichten
20
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
73kg
Beste forumleden.

Ik heb onlangs een erg domme fout gemaakt.
Na een test-deca kuurtje was ik van plan om mijn test 3 weken langer door te laten lopen.
Vanwege me vader heb ik het etiket van het "test" potje ervan afgehaald omdat ik het potje in me kamer had staan.
Toen ik me overgebleven potje deca aan het zoeken was zag ik tot me schrik dat er test e op stond. ik heb dus 3 weken lang 3ml deca gespoten. vandaar dat me libido ook geheel gecrasht is. ik ben bezig met het fixen van cabergoline maar heb ook goede dingen gelezen over pt-141.
Weet iemand hoe je hier aan kan komen? de mensen die ik ken verkopen dit spul namelijk niet.
Stuur me AUB een PM als je me verder kan helpen.
 
Heb je geen hcg?
 
Jawel gister 1e potje opgemaakt maar tot nu toe heeft dit nog weinig veranderd aan mn libido.
 
Beste forumleden.

Ik heb onlangs een erg domme fout gemaakt.
Na een test-deca kuurtje was ik van plan om mijn test 3 weken langer door te laten lopen.
Vanwege me vader heb ik het etiket van het "test" potje ervan afgehaald omdat ik het potje in me kamer had staan.
Toen ik me overgebleven potje deca aan het zoeken was zag ik tot me schrik dat er test e op stond. ik heb dus 3 weken lang 3ml deca gespoten. vandaar dat me libido ook geheel gecrasht is. ik ben bezig met het fixen van cabergoline maar heb ook goede dingen gelezen over pt-141.
Weet iemand hoe je hier aan kan komen? de mensen die ik ken verkopen dit spul namelijk niet.
Stuur me AUB een PM als je me verder kan helpen.
hoe oud ben je dan als je dingen verbergt voor je vader.
 
Ik zou gewoon hcg zetten en geen caber gaan slikken oid. Hcg tot en met 3 weken na de laatste Deca inject en dan 3 weken nolva of clomid nemen. Hcg eventueel de paar stoot dosissen van 1500iu zetten maar neem van mij aan dat er niks geks is aan een libido dip na je kuur. En zeker niet na jou vergissing, maar het komt wel weer goed maat.
 
Ik weet het maar ben ondertussen al 8 weken off en hcg+proviron hebben tot nu toe geen donder opgeschoten
 
Ben 23 maar omdat de flat waarin in woonde gesloopt werd woon ik tijdelijk weer bij me pa. Hij weet dat ik gebruikt heb in het verleden en dat boeit me niks maar hij heeft gezegt dat ie "dat spul" niet in ze huis wil aantreffen, net als elke andere drugs anders zet ie me zonder pardon weer op straat.
 
Provi onderdrukt ook.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven