Fitness Seller

Nieuws Pubers krijgen zelden straf

Bezoekers in dit topic

Pubers kan je imo gemakkelijk straffen , neem gewoon weg wat het dierbaarste tot hun is. Is altijd zeer effectief geweest op mij.
 
Dit werkt misschien bij kinderen van mongolen, fatsoenlijke weldenkende mensen die tot slaan overgaan doen afbraak aan de opvoeding van hun kinderen.

Ik vind persoonlijk een tik, alleen om het kind te laten schrikken niet om het pijn te doen, prima kunnen. Het moet niet zo zijn dat fysieke pijn een straf wordt voor de verkeerde daad, daar ben ik zelf ook zeker op tegen.
 
Ik vind persoonlijk een tik, alleen om het kind te laten schrikken niet om het pijn te doen, prima kunnen. Het moet niet zo zijn dat fysieke pijn een straf wordt voor de verkeerde daad, daar ben ik zelf ook zeker op tegen.

Waartoe zou dat helpen dan denk je?
Denk je dat je ze dmv angst de kinderen laat zien hoe ze hun leven moeten leiden?
 
Waartoe zou dat helpen dan denk je?
Denk je dat je ze dmv angst de kinderen laat zien hoe ze hun leven moeten leiden?

Nee dat bedoel ik absoluut niet. Maar stel dat een kind een fles bleek open probeert te draaien. Dan laat je het schrikken d.m.v. een zachte tik, om het te laten weten dat dat niet mag. En daarna leg je kort uit waarom. Meer om de aandacht te trekken. Ik ben er volledig van op de hoogte dat het kind angst in boezemen geen effectieve manier van opvoeden is. Je moet je kinderen niet fysiek pijn doen, daar leren ze niks van. Maar een lang gesprek werkt niet bij een jong kind, na 30 seconden denken ze al weer aan Action Man of Barbie.
action-man-nah.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik kreeg als 7 jarige inderdaad wel een stuk sneller straf dan nu :P
Maar ik ben juist als puber een stuk minder lastig dan ik vroeger was.
 
Ik zou wel raad weten met een stout puber meisje! :D
 
Anaal vernederen werkt meestal wel.
 
Kleuters krijgen ook zelden straf... Ik ben gastouder geweest o.a.bij een gezin met 2 kinderen.Het oudste kind was 3 jaar oud en sloeg haar moeder in de rug (bv.als ze wist dat haar moeder rugklachten had). En dan zelfs na 10 keer waarschuwen het kind nog geen steeds geen straf geven.Ik zie de toekomst voor dit kind dan ook erg somber in.
 
Zolang ik DBB heb kan niemand mij straffen.
 
Ouders die slaan zijn een fail .
heb vroeger ook wel eens een 'corrigerende' tik gehad maar dat eindigde alleen maar op wenen .
 
Back
Naar boven