AndroidHealthClinic

PubMed en T-nationkuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leonardo32

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 jun 2022
Berichten
498
Waardering
367
Beste mensen,

Wat vinden jullie van onderstaande kuurtjes?
Dan heb ik het over een eerste cycle.
Het gaat over 6 weken, maar als je dat doortrekt naar 8 weken.
8 weken 350mg Test-E per week. Eventueel een AI en HCG mee laten lopen.
En dan week 10-14 40/20MG Nolva.
Ik weet dat veel mensen adviseren om het minimaal 12 weken te doen, maar voor een kennismaking met AAS lijkt het mij wel geschikt.


 
Heb zelf een tijdje terug 12 weken 350mg testosteron per week gedaan. Duurde echt wel 6 weken voordat je het aan je fysiek gaat merken, echte kracht gains kwamen week 7/8 pas waarna het al snel afvlakte. Mijn mening zou ik minimaal 8 weken doen zelf zou ik eerder 10 weken pakken. Waarom zou je met 8 weken in een piek willen stoppen? Je testosteron ligt toch al plat die 2 weken extra doet het uhm ook niet meer:p
 
Ja dat kan.
Ik zou 8-10 weken doen dan inderdaad.
Hcg vanaf het begin af aan mee laten lopen op 2x500iu.
 
Ik zou never nooit niet 8-10 weken doen maar echt minimaal 12 weken. In je 6de week krijg je steady state en dit wil je zo lang mogelijk doortrekken. Zie je geen gains meer dan zou ik meer focussen op kcal inname ipv voortijdig stoppen/dose uppen. Ik zie het constant in de gym. Ze stoppen na 6 tot 8 weken en waarvoor? Kcal uppen komt niet eens in hen op.
 
Ik zit nu ook in mn eerste cycle en pas na 6 weken begin je het te merken.
Zit nu in week 12 en groei nog steeds. Zou zonde zijn om na 8 weken, als het net zn vruchten gaat afwerpen, te stoppen.
Zou ook 12 weken doen hoor
 
8 weken kan gewoon het zal niet optimaal zijn , maar het kan .als door Bullshark aangegeven een Kort Ester is een optie .Tenzij je niet elke dag Ed of eod wil prikken . Ai zou ik niet standaard mee laten lopen .
 
Staat nog niets vast.:)
Ben wat research aan het doen.
Waarschijnlijk 12-14 weken 375mg test-e.
Weet nog niet of ik HCG mee ga laten lopen.
Nakuur ben ik ook aan het onderzoeken. Lees op reddit steroids dat veel mensen 6 weken 10mg Nolvadex doen.
De Haarlem studie concludeert weer dat een nakuur helemaal niet noodzakelijk is.
Duurt nog wel een paar maanden voordat ik ga beginnen met de kuur.:)
Lol, maar beter goed geïnformeerd dan gaan zomaar kuren omdat vrienden het doen !
evt kun je na 8-10 weken doorknallen.
starten kun je ook op 100mg 3x pw, dan na week of 8, 150mg 3x pw
 
Back
Naar boven