AndroidHealthClinic

puffy nipples in kuur

Bezoekers in dit topic

sherminator

Novice
Lid geworden
19 jan 2013
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
110kg
Vetpercentage
15%
hallo,

heb een vraagje , zit momenteel in een kuur ( test / tren) en heb altijd al puffy nipples van mezelf gehad. ik voel geen knobbeltje achter mn tepel zitten ofzo maar als ik in mn tepels knijp merk ik dat mn vinger toppen soms vochtig worden (komt niks zichtbaars uit )

mn vraag is nu dus ; gaat de puffyness weg als ik drop in %fat ? zit nu rond de 12/13%

gebruik 2,5 mg letro ED

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 22:07 ----------

bij normaal/ koude temperatuur blijven mn nipples gewoon klein en ziet het er perfect uit maar zodra het iets warmer word zie je ze puffy worden
 
denk je fat % level... not sure though
 
Letro is heel erg sterk spul, ik kon 1 week niet lopen van een halve tablet mn hele voet ging opzwellen (oedeem) en had er erg pijn en last van het werd ook rood. (ontsteking?)
 
kweet niet mn letro is van een ug lab , tis sowieso echt spul maar heb daar geen last van .

ben aan het cutten dus hopelijk is het vocht/ vet we zullen zien
 
Is niets blijvends man. Of je moet echt een grote lumb onder je tepel hebben, maar wat jij beschrijft lijkt meer op een erwtje..?

Die "loopt leeg" na je kuur. Alhoewel die letro er wel voor zorgt dat je het sneller weer gaat krijgen. Rot spul is het
 
Is niets blijvends man. Of je moet echt een grote lumb onder je tepel hebben, maar wat jij beschrijft lijkt meer op een erwtje..?

Die "loopt leeg" na je kuur. Alhoewel die letro er wel voor zorgt dat je het sneller weer gaat krijgen. Rot spul is het
Ga nooit meer letro nemen man :roflol: voelde me ****ed up toen mn moeder 1 week voor me moest zorgen kon niet opstaan
 
Moet je eens bromocriptine proberen.
Heb het 1 keer geprobeerd en heb nu (denk ik) een redelijk goed idee hoe het voelt om aids of kanker te hebben :roflol:
 
hahahahaahahaha , nee nee is geen lumb gwn vocht ver zit erachter lijkt wel
 
Back
Naar boven