XXL Nutrition

Puffy tepels (Al 8 jaar)

Bezoekers in dit topic

matchstick

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
23 sep 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
62kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Hier even kort mijn verhaal:

Ik heb al vanaf mijn 12e/13e (ik ben bijna 21) last van gyno/puffy tepels. De welbekende `schijven` zijn niet meer voelbaar en zijn volgens de huisarts `week`. Ze zijn niet meer zo gevoelig en pijnlijk als rond de puberteit. Het is geen gezicht (veel mensen kennen de problemen; in het zwembad of het dragen van tshirts is vaak geen gezicht)

Ik kom net van het ziekenhuis, waar ze een echo hebben gemaakt.
Onder mijn linkertepel zit zo'n 2,2 cm klierweefsel, een klein laagje vet en de rest is spier. Onder mijn linkertepel is het klierweefsel iets minder (ongeveer 1,7 cm).

Nu gaat mijn huisarts volgende week wat bloed afnemen, om mijn oestrogeengehalte te onderzoeken.

De dokter zegt dat het zonde is om te opereren (klierweefsel verwijderen) en zegt dat het er niet mooier uit komt te zien.
Ik wacht nog even het onderzoek van de huisarts af,

MAAR WAT ZEGGEN JULLIE HIEROVER?

M.V.G. Matchstick
 
Heb vaker gelezen hier dat members dit ook hadden en zodra ze wat gespierder zijn geworden dat het dan minder opvalt.
Gebruik eens de search, er staan volgens mij wel veel topics over mensen die er last van hebben gehad. ik kan je er voor de rest weinig over vertellen
 
Heb wel verhalen gehoord dat ze het vrij netjes weg kunnen halen. Maar je kan idd ook eens kijken wat er gebeurd als je veel gaat trainen. Heb je een beetje aanleg voor borstspierontwikkeling?
 
ga eens lekker trainen, en je borst ontwikkelen. je weegt nu zeker 10 kg te licht, dus nog genoeg ruimte voor ontwikkeling.
 
idd gwn verder trainen en er niet teveel zelf aan denken,want je maakt het erger dan het mss werkelijk is
 
Ik heb er ook al een tijdje last van, niet enorm erg, maar toch.

Ik negeer het gewoon, kga er ook zeker niets aan laten doen.. fak it, ik train wel wat harder zodat het op den duur minder wordt.
 
Back
Naar boven