Fitness Seller

Puffy tepels im sad brah.

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
6 sep 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m70
Hey mensen zoals de titel al aangeeft heb ik puffy tepels, ik heb nooit gekuurd en heb geen gyno.

Ik ken iemand in de gym die wel gyno heeft en het maakt niet uit hoe hard hij traint en hoe hard hij zweet maar zijn tepels worden nooit stijf. De mijne wel, mijn tepels staan recht wanneer ik koud heb, wanneer ik sport wanneer ik train in de gym en van die dinges.

Maar wanneer ik in de stad loop, in de auto zit, of op de bank lig/zit zakken mijn tepels in en heb ik soort van " vette borst " maar wanneer ze recht staan zie je duidelijk me borstspieren.

Ik weet niet wat ik kan doen, ik heb er vandaag tandpasta op gedaan en ja het helpt duidelijk en ze stonden voor een lange tijd recht maar is er echt geen andere oplossing?

Mijn vp is : 14,89% Gewicht : 68kg

ik kom van 85kg 28%vp kan dat daaraan liggen en als ik droger word dat het weggaat of zal dat voor altijd blijven? Is er aub een oplossing.. Want wanneer het warm word is het extra irritant..
 
Hey mensen zoals de titel al aangeeft heb ik puffy tepels, ik heb nooit gekuurd en heb geen gyno.

Ik ken iemand in de gym die wel gyno heeft en het maakt niet uit hoe hard hij traint en hoe hard hij zweet maar zijn tepels worden nooit stijf. De mijne wel, mijn tepels staan recht wanneer ik koud heb, wanneer ik sport wanneer ik train in de gym en van die dinges.

Maar wanneer ik in de stad loop, in de auto zit, of op de bank lig/zit zakken mijn tepels in en heb ik soort van " vette borst " maar wanneer ze recht staan zie je duidelijk me borstspieren.

Ik weet niet wat ik kan doen, ik heb er vandaag tandpasta op gedaan en ja het helpt duidelijk en ze stonden voor een lange tijd recht maar is er echt geen andere oplossing?

Mijn vp is : 14,89% Gewicht : 68kg

ik kom van 85kg 28%vp kan dat daaraan liggen en als ik droger word dat het weggaat of zal dat voor altijd blijven? Is er aub een oplossing.. Want wanneer het warm word is het extra irritant..

you did wut?:eek::D:D

Bro, waarschijnlijk heb je puffy nipples uit je verhaal kom ik niet echt verder post is een foto dan kunnen we 't allemaal wat beter beordelen. Zelf heb ik 't ook gehad was een operatie voor nodig om 't weg te snijden.. Ik weet hoe k*t het is.
 
aambeienzalf. xD
 
Schijfjes citroen op je tepels

Voor de dbb leden van t eerste uur
 
Kun je er is een filmpje van maken? dan kan ik me er tyfushard op aftrekken
 
lager vetpercentage behalen en ze gaan weg.
 
lager vetpercentage behalen en ze gaan weg.

niet altijd waar... ,maar dat is zeker de eerste stap als 't er al zit vanaf de puberteit gaat 't niet meer weg vaak...
 
im sad brah..................?
Je bedoeld: I need a brah............... ;)
 
im sad brah..................?
Je bedoeld: I need a brah............... ;)
heuy ff rustig aan he, laat het trollen aan de grote jongens over...met je 590 posts
 
heuy ff rustig aan he, laat het trollen aan de grote jongens over...met je 590 posts

Oooh nee serious?Echt zo'n minderwaardigheidscomplexje, dat je
posts gaat koppelen aan een bepaald soort opmerking die je mag plaatsen?

:gek:

(Zegt trouwens....... waar zijn je stats man?!**** off)
 
Back
Naar boven