Fitness Seller

puist op de jongeheer :(

Bezoekers in dit topic

pff, gewoon wachten tot er een "kop" op komt en dan uitknijpen
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
ik denk dat je padden stoelen op je loeloe krijgt
 
is een teken dat je te weinig coïtus hebt
 
oh jeh oh jeh, dat is geen PUIST !, het is een Penisgyno !!, op je piel groeit vrouwelijkeborst weefsel.
als je dit niet snel operatief laat verweideren, kan het gebeuren dat je piel verdwijnt, en uit een soort "borst" moet plassen in de toekomst :eek:
 
idd amputatie is noodzakelijk, pm maar ghostrider of bigT voor info en hoe je ermee moet leven erna
 
idd amputatie is noodzakelijk, pm maar ghostrider of bigT voor info en hoe je ermee moet leven erna

Mischien is het ook wat anders ???

er bestaan ook andere formen van penisgyno

doe maar ff hier kijke :

zo begint het :




na een paar maanden zie je er dan zo uit :



sorry je geen beter bericht te kunnen geven :(
 
Niet op een manier over het mannelijk geslachtsdeel kunnen praten die het verdient over is gay.

Ik begrijp niet wat jullie angst is. Wel met grote ogen in de Flex of andere bronnen naar mannen kijken maar als iemand een serieuse een vraag omtrent zijn pielemuisje heeft is het ineens gay.

Wat betreft die puist, als ie eruit ziet als een puist is het waarschijnlijk ook een puist.
Er is vollop infoen illustratie op het net, dus kijk en vergelijk zou ik zeggen.
 
vingers er om heen, nagels er in, knijpen en doorbijten!
Zie die shit dan groeie! alles gaat opzwelle, moet je maar oplette:D
(wordt ook rood, maja, dat moet je dan maar even voor lief hebben, je penis groeit wel als een malle! wedde dat je nog nooit zo'n grote heb gehad voor een korte tijd?:cool:)

>heerlijk forum trouwens! kapot gelachen!
 
Is gewoon een ontstoken haarzakje of talfkliertje... niet aan zitten want dan wordt het alleen maar erger.

Kan best lang duren voordat et weg is overigens. Heb er weleens 3 weken mee gelopen!!
 
heb je geen vriendin?
maak haar wijs dat het een genotsknobbeltje is, zal ze wel leuk vinden dan :D
 
Laatst bewerkt:
als er iets wits uitkomt, zit je waarschijnlijk verkeerd te krabben :')
 
Haha kerol heb ik ook een keer gehad :D Rukken deed zeer, nken ging prima. Na 2 dagen kon ik hem uitknijpen :p
 
steek hem ergens tussen:rolleyes:
 
Back
Naar boven